Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
Dacht dat het hier om de streams ging?
Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je kijkt, maar kijk maar... ik heb niks te verbergen. Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?
Dit is dan wel weer lachen, je mag nog heel even blijvenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?
Je maakt het te makkelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja joh, allemaal !
Wat denk je zelf, sherlock
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, ik nok al, stook de boel wel via PM op
test results bitequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.
Je bent meer dan welkom hoor
Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat een groot aantal mensen in dit topic niet eens weten wie Claire is.
Joh, ik word ook voor kloon uitgemaakt. Hoort er nou eenmaal bij, geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomtquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Is Claire zwanger?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chatquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Ik zou het wel waarderen als je blijft postenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.
Mag ik niet hopen voor haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |