Meetings beneden de rivieren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef PC eend het volgende:
Dat je dat niet meer weet, die had ik zo een beetje bedacht uit protest tegen die andere meet
Ik heb morgen weer een doel in het leven...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
Meestal zijn er foto's all over the place
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is nog een understatement
30?? In your dreams: Trojan.Vundo
Jammer voor je alleen, dat je geen oldbie bentquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een doel in het leven...![]()
Inderdaad belachelijk. Normaal is het daar alleen met carnaval en met het kampioenschap feestquote:
Neuh.. je kunt m van alles verwijten maar dat nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Met Luciano on board vallen er vast geen vervelende stiltes.
Gert ? kun je me morgen ff matsen ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jammer voor je alleen, dat je geen oldbie bent
Man dat is zo lang geleden, die staan er vast niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gert ? kun je me morgen ff matsen ?
Hee...het kwaakt dit keer als een lekker kippetje!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man dat is zo lang geleden, die staan er vast niet meer
Aan het spit dan maar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...het kwaakt dit keer als een lekker kippetje!![]()
Mjah...niet om het een of ander maar ergens waag ik het te betwijfelen dat jij me de sleutel tot de goodies kunt geven.quote:
Da's ook een juiste constatering, dus ehquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah...niet om het een of ander maar ergens waag ik het te betwijfelen dat jij me de sleutel tot de goodies kunt geven.
Wordt vervolgd![]()
Jezus..een aanslag doen op mijn geheugen?quote:
och...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jezus..een aanslag doen op mijn geheugen?maar aangezien jij van mij, Lieke en Skippydel weet, ben je niet van Lotjegetikt
Vandaar het venijn allover the place! Slaap lekker, ik heb mijn antwoord, de rest is niet interessant!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
och...Dat heet gewoon je huiswerk doen. Lobasca intikken in google, en toen kwam dat eruit
Alsof anderen dit niet met mij hebben gedaan
Venijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vandaar het venijn allover the place! Slaap lekker, ik heb mijn antwoord, de rest is niet interessant!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Venijn?
Pff, wat een rare types zitten hier zeg. Niet te geloven
Ik denk dat je teveel achter dingen zoekt. Ik ken je niet eens, maar omdat je eerder in de SC zat te rellen was ik benieuwd wat hier achter zat. Om nou alle Sc's terug te lezen was teveel werk.quote:
Ik dingen achter iets zoeken? Integendeel, moet eerst op mijn bek gaan, om door te hebben dat ik bedrogen wordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel achter dingen zoekt. Ik ken je niet eens, maar omdat je eerder in de SC zat te rellen was ik benieuwd wat hier achter zat. Om nou alle Sc's terug te lezen was teveel werk.
Tja, ik ben er wel benieuwd naar, ik snap nu nog niet waar die rel toen over ging. En bedrogen op internet is orde van de dag. Het is ontzettend gemakkelijk, dus neem dat hele internet met een korrel zout.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dingen achter iets zoeken? Integendeel, moet eerst op mijn bek gaan, om door te hebben dat ik bedrogen word![]()
maar ik mag er niet over praten, want dat is zielig voor de leugenares
Tja, lijkt me makkelijker. Ik weet niet wat hier wel en niet mag worden gezegd, voordat je misschien iemand hier voor het hoofd stootquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
ff Pm-en, er schijnt een heel forum voor opgezet te zijn, zal ik mijn hart dan maar bij jou luchten?
Hou je vast, wat je nu gaat horen, lusten de honden geen brood van..ff intappen and I'll be yours!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, lijkt me makkelijker. Ik weet niet wat hier wel en niet mag worden gezegd, voordat je misschien iemand hier voor het hoofd stootWil geen ban op m'n geweten hebben.
Okquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou je vast, wat je nu gaat horen, lusten de honden geen brood van..ff intappen and I'll be yours!
met klachten kun je naar een een ander forum..mompelt iets met open armen en een rode loper..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Musje456 het volgende:
Gezellig hier...
Nee ...tis jou feestje tochquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
met klachten kun je naar een een ander forum..mompelt iets met open armen en een rode loper..
En anders maak jij er ffe een feestje van
Maar wel hier weer aanzwengelen hè, zonder directe aanleiding.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, ik nok al, stook de boel wel via PM op
quote:
It was'nt mequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel hier weer aanzwengelen hè, zonder directe aanleiding.
Gewoon hélemaal mee kappen, verdomme.
Leeg je inbox evenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij lult alleen tegen me als het je niet bevalt
Geen pik in de buurt Soury?
Stoepie leeft nog !quote:
Jawel.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=7uc-p8fbyEMquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Stoepie leeft nog !
Post jij eens iets sfeerverhogends dan.
uhh..ban me maar..I carequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel.
En je begint ook weer grof te worden. Nú kappen of ban.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IsLWLWX5u1g
Waarom? Je bent een regular poster met vele goede opmerkingen. Gewaardeerdquote:
Ja sorrie, was nog een beetje in euforiequote:
dat dit soort simpele zielen bestaan geeft me af en toe nog best een goed gevoel overmezelfquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IsLWLWX5u1g
Jij zit alle users te googlenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
och...Dat heet gewoon je huiswerk doen. Lobasca intikken in google, en toen kwam dat eruit
Alsof anderen dit niet met mij hebben gedaan
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Musje456 het volgende:
Gezellig hier...
Moek ff kijken?quote:
Dat je op moet tiefenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:34 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Van mezelf denk ik? Wat bedoel je met kloon?
Ik weet niet waar je kijkt, maar kijk maar... ik heb niks te verbergen. Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?quote:
Ik vrees dat een groot aantal mensen in dit topic niet eens weten wie Claire is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:28 schreef Musje456 het volgende:
On... mijn eerdere vraag: redt Claire het (in jullie ogen)?
Ja, maar je hoeft geen kloon aan te maken om het bekend te makenquote:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
Dacht dat het hier om de streams ging?
Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je kijkt, maar kijk maar... ik heb niks te verbergen. Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?
Dit is dan wel weer lachen, je mag nog heel even blijvenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?
Je maakt het te makkelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja joh, allemaal !
Wat denk je zelf, sherlock
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, ik nok al, stook de boel wel via PM op
test results bitequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.
Je bent meer dan welkom hoor
Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat een groot aantal mensen in dit topic niet eens weten wie Claire is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |