quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IsLWLWX5u1g
Waarom? Je bent een regular poster met vele goede opmerkingen. Gewaardeerdquote:
Ja sorrie, was nog een beetje in euforiequote:
dat dit soort simpele zielen bestaan geeft me af en toe nog best een goed gevoel overmezelfquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IsLWLWX5u1g
Jij zit alle users te googlenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
och...Dat heet gewoon je huiswerk doen. Lobasca intikken in google, en toen kwam dat eruit
Alsof anderen dit niet met mij hebben gedaan
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Musje456 het volgende:
Gezellig hier...
Moek ff kijken?quote:
Dat je op moet tiefenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:34 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Van mezelf denk ik? Wat bedoel je met kloon?
Ik weet niet waar je kijkt, maar kijk maar... ik heb niks te verbergen. Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?quote:
Ik vrees dat een groot aantal mensen in dit topic niet eens weten wie Claire is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:28 schreef Musje456 het volgende:
On... mijn eerdere vraag: redt Claire het (in jullie ogen)?
Ja, maar je hoeft geen kloon aan te maken om het bekend te makenquote:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
Dacht dat het hier om de streams ging?
Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je kijkt, maar kijk maar... ik heb niks te verbergen. Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?
Dit is dan wel weer lachen, je mag nog heel even blijvenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?
Je maakt het te makkelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja joh, allemaal !
Wat denk je zelf, sherlock
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, ik nok al, stook de boel wel via PM op
test results bitequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.
Je bent meer dan welkom hoor
Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat een groot aantal mensen in dit topic niet eens weten wie Claire is.
Joh, ik word ook voor kloon uitgemaakt. Hoort er nou eenmaal bij, geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomtquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Is Claire zwanger?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chatquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Ik zou het wel waarderen als je blijft postenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.
Mag ik niet hopen voor haarquote:
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Heeft Lobasca een ban Gert?Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!
Nogal een verschil met een newbee poster als ik...
Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)
Please...quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!
Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Heeft Lobasca een ban Gert?Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.
Heeft de cos nu ook al een apart subforumquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chat), waar het voornamelijk over op chocomel en youtube gaat.
In de COS (=Commentaar Op Streams) gaat het over de streams:
[COS #3324 Amanda, Aman, Am, amen!]
Wees er welkom, natuurlijk
kap ff Manuquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom jij de ochtendploeg nu versterken?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.
Hm, kutquote:
Volle lading noem je dat?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.
En dat laatste, idd
Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover?quote:
Dat weet ik niet. Was het leuk?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover?Dat noem ik wel de volle lading ja, als iemand er constant over doorgaat.
Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.
En dat laatste, idd
PM en fotoboek zijn in tijden van BAN openquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
Hm, kutWilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer
![]()
Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomt
De rest van je post stinkt ook
Gelukkig blijf jij niet doorgaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
[..]
[..]
Hm, kutWilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer
![]()
Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.
Neequote:
Thanxquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |