Okquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou je vast, wat je nu gaat horen, lusten de honden geen brood van..ff intappen and I'll be yours!

met klachten kun je naar een een ander forum..mompelt iets met open armen en een rode loper..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Musje456 het volgende:
Gezellig hier...

Nee ...tis jou feestje tochquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
met klachten kun je naar een een ander forum..mompelt iets met open armen en een rode loper..
En anders maak jij er ffe een feestje van

Maar wel hier weer aanzwengelen hè, zonder directe aanleiding.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, ik nok al, stook de boel wel via PM op

quote:
 En jij lult alleen tegen me als het je niet bevalt
 En jij lult alleen tegen me als het je niet bevalt  Geen pik in de buurt Soury?
  Geen pik in de buurt Soury?

It was'nt mequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel hier weer aanzwengelen hè, zonder directe aanleiding.
Gewoon hélemaal mee kappen, verdomme.

Leeg je inbox evenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij lult alleen tegen me als het je niet bevalt
Geen pik in de buurt Soury?

Stoepie leeft nog !quote:

Jawel.quote:

http://www.youtube.com/watch?v=7uc-p8fbyEMquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Stoepie leeft nog !
Post jij eens iets sfeerverhogends dan.

uhh..ban me maar..I carequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel.
En je begint ook weer grof te worden. Nú kappen of ban.

quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IsLWLWX5u1g

Waarom? Je bent een regular poster met vele goede opmerkingen. Gewaardeerdquote:

Ja sorrie, was nog een beetje in euforiequote:

dat dit soort simpele zielen bestaan geeft me af en toe nog best een goed gevoel overmezelfquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IsLWLWX5u1g

Jij zit alle users te googlenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
och...Dat heet gewoon je huiswerk doen. Lobasca intikken in google, en toen kwam dat eruit
Alsof anderen dit niet met mij hebben gedaan

Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Musje456 het volgende:
Gezellig hier...

Moek ff kijken?quote:

Dat je op moet tiefenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:34 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Van mezelf denk ik? Wat bedoel je met kloon?

Ik weet niet waar je kijkt, maar kijk maar... ik heb niks te verbergen. Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?quote:

Ik vrees dat een groot aantal mensen in dit topic niet eens weten wie Claire is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:28 schreef Musje456 het volgende:
On... mijn eerdere vraag: redt Claire het (in jullie ogen)?

Ja, maar je hoeft geen kloon aan te maken om het bekend te makenquote:

Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
Dacht dat het hier om de streams ging?

Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je kijkt, maar kijk maar... ik heb niks te verbergen. Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?

Dit is dan wel weer lachen, je mag nog heel even blijvenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?

Je maakt het te makkelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja joh, allemaal !
Wat denk je zelf, sherlock

Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, ik nok al, stook de boel wel via PM op

test results bitequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.
Je bent meer dan welkom hoor

Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat een groot aantal mensen in dit topic niet eens weten wie Claire is.

Ik snap ook niet waarom ik werd gestest...
  Ik snap ook niet waarom ik werd gestest... 

Joh, ik word ook voor kloon uitgemaakt. Hoort er nou eenmaal bij, geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)

Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomtquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)

Is Claire zwanger?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?

Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chatquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
 ), waar het voornamelijk over op chocomel en youtube gaat.
 ), waar het voornamelijk over op chocomel en youtube gaat. 

Ik zou het wel waarderen als je blijft postenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.

quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.

Mag ik niet hopen voor haarquote:

Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Heeft Lobasca een ban Gert?Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.

quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.

quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!
Nogal een verschil met een newbee poster als ik...
Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)

Please...quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!
Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)

Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
 Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.
 Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken. 

[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Heeft Lobasca een ban Gert?Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.

Heeft de cos nu ook al een apart subforumquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chat), waar het voornamelijk over op chocomel en youtube gaat.
In de COS (=Commentaar Op Streams) gaat het over de streams:
[COS #3324 Amanda, Aman, Am, amen!]
Wees er welkom, natuurlijk

kap ff Manuquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]

Kom jij de ochtendploeg nu versterken?

quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.
Hm, kutquote:
 Wilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer
 Wilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer   

Volle lading noem je dat?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.
En dat laatste, idd

Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover?quote:
 Dat noem ik wel de volle lading ja, als iemand er constant over doorgaat.
 Dat noem ik wel de volle lading ja, als iemand er constant over doorgaat.  

Dat weet ik niet. Was het leuk?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover?Dat noem ik wel de volle lading ja, als iemand er constant over doorgaat.

Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.
En dat laatste, idd

PM en fotoboek zijn in tijden van BAN openquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
Hm, kutWilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer

Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.

Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomt
De rest van je post stinkt ook

Gelukkig blijf jij niet doorgaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
[..]
[..]
Hm, kutWilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer

Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.

Neequote:
 Toen zag ik ineens de blokeermogelijkheid. Net MSN
 Toen zag ik ineens de blokeermogelijkheid. Net MSN 
Thanxquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.

Tipsch heeft best wel gelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...
Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!

Heb je er toch nog wat van geleerd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
NeeToen zag ik ineens de blokeermogelijkheid. Net MSN

quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...
Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!

D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cachequote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
PM en fotoboek zijn in tijden van BAN open
Telefoon, mail en msn werken ook gewoon door
 Heb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo
 Heb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo 

Succesquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cacheHeb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo
Komt wel goed na die 48 uur, totdan Lobasca

quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cacheHeb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo

'Topic' closed was het toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]

Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebtquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd? Wat nu weer dan?

Nee?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebt

Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tipsch heeft best wel gelijk
Als jij de cos zo kan waarderen, wat doe je dan plotseling hier
 Wat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK
 Wat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK

Nou moe, ik heet je net van harte welkomquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...
Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reagerenWat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK

Ze bedoelden wat je in dit topic doet. Want dit is geen COS maar een SC namelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier...
wat doe je plotseling hier?
 De COS (die ik eveneens heb geopend zoals de SC hier) kan  je hier vinden:
 De COS (die ik eveneens heb geopend zoals de SC hier) kan  je hier vinden: 

DIT IS NIET DE COSquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...
Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reagerenWat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK

quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier jagen we enkelt nieuwelingen weg en zeiken over elkaar

Je kan wel proberen mee te doen, maar als ik jou was zou ik eerst nog ff wat oefenenquote:

Ze heeft de goede topic al gevondenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag je hier ook over de streams praten hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |