Joh, ik word ook voor kloon uitgemaakt. Hoort er nou eenmaal bij, geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomtquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Is Claire zwanger?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chatquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Ik zou het wel waarderen als je blijft postenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.
Mag ik niet hopen voor haarquote:
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Heeft Lobasca een ban Gert?Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!
Nogal een verschil met een newbee poster als ik...
Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)
Please...quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!
Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Heeft Lobasca een ban Gert?Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.
Heeft de cos nu ook al een apart subforumquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chat), waar het voornamelijk over op chocomel en youtube gaat.
In de COS (=Commentaar Op Streams) gaat het over de streams:
[COS #3324 Amanda, Aman, Am, amen!]
Wees er welkom, natuurlijk
kap ff Manuquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom jij de ochtendploeg nu versterken?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.
Hm, kutquote:
Volle lading noem je dat?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.
En dat laatste, idd
Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover?quote:
Dat weet ik niet. Was het leuk?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover?Dat noem ik wel de volle lading ja, als iemand er constant over doorgaat.
Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.
En dat laatste, idd
PM en fotoboek zijn in tijden van BAN openquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
Hm, kutWilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer
![]()
Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomt
De rest van je post stinkt ook
Gelukkig blijf jij niet doorgaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
[..]
[..]
Hm, kutWilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer
![]()
Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.
Neequote:
Thanxquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.
Tipsch heeft best wel gelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...
Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!
Heb je er toch nog wat van geleerd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
NeeToen zag ik ineens de blokeermogelijkheid. Net MSN
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...
Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cachequote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
PM en fotoboek zijn in tijden van BAN open![]()
Telefoon, mail en msn werken ook gewoon door![]()
Succesquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cacheHeb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo
Komt wel goed na die 48 uur, totdan Lobasca
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cacheHeb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo
'Topic' closed was het toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebtquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd? Wat nu weer dan?
Nee?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebt
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tipsch heeft best wel gelijk
Als jij de cos zo kan waarderen, wat doe je dan plotseling hier
Nou moe, ik heet je net van harte welkomquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...
Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reagerenWat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK
Ze bedoelden wat je in dit topic doet. Want dit is geen COS maar een SC namelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier...
wat doe je plotseling hier?
DIT IS NIET DE COSquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...
Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reagerenWat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier jagen we enkelt nieuwelingen weg en zeiken over elkaar
Je kan wel proberen mee te doen, maar als ik jou was zou ik eerst nog ff wat oefenenquote:
Ze heeft de goede topic al gevondenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag je hier ook over de streams praten hoor
Jij wil haar echt op de slachtbank he?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag je hier ook over de streams praten hoor
Oefenen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan wel proberen mee te doen, maar als ik jou was zou ik eerst nog ff wat oefenen
Claire is een crackhoerquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Musje456 heeft de COS gevonden. Zullen we het hier lekker over de streams gaan hebben?
Wat vinden jullie nou van Claire, gaat ze het reddden?
Die had ze in het verleden ook al gevonden hoor, check de postgeschiedenis.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Musje456 heeft de COS gevonden.
Ik geloof dat je deze campagne bedoelde?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebt
Ik denk dat ze zich dan harder op moet stellen en resoluut afkappen met huubquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Musje456 heeft de COS gevonden. Zullen we het hier lekker over de streams gaan hebben?
Wat vinden jullie nou van Claire, gaat ze het reddden?
En dan nu op de streams: Het Jensen filmpje, echt!!!quote:
Ja, het juiste beenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan nu op de streams: Het Jensen filmpje, echt!!!
Als yvonne kappen zegt zou ik maar oppassenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oefenen?![]()
Maar hoezo dan, omdat ik nieuw ben mag ik niet zeggen dat ik eenden graag afschiet oid?
Dat ging toch echt niet over mijquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als yvonne kappen zegt zou ik maar oppassen![]()
Nog niet zo lang geleden 20 bans in 1 avond
Crack zelfsquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Claire is een crackhoer
Ik heb het zelf gelezen
Yvon zegt dat we lief moeten zijn en jij begint over afschietenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat ging toch echt niet over mijDus wie moet hier nog bijleren dan?
is dat 1,2,3 of 4?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan nu op de streams: Het Jensen filmpje, echt!!!
Joh, zo'n quasi-aliteratie is toch lekker: Claire de Crackhoer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Crack zelfs![]()
Je leest te veel, niet.
Tanja was een takkehoer. Goed, Claire is een crackhoer, kan niemand omheen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, zo'n quasi-alliteratie is toch lekker: Claire de Crackhoer.![]()
Bekt een stuk lekker dan bijvoorbeeld, ik noem maar wat hoor, Tanja de Crackhoer.
Nacht!quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als yvonne kappen zegt zou ik maar oppassen![]()
Nog niet zo lang geleden 20 bans op 1 avond
Ooh ze hielden je wakker, dan is het onvermijdelijk natuurlijkquote:
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yvon zegt dat we lief moeten zijn en jij begint over afschieten![]()
Doot!!!!!!!!!! moet je
Precies, they had it coming'quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ooh ze hielden je wakker, dan is het onvermijdelijk natuurlijk
Zeg, heb je slaap?quote:
Hoe laat wil je vandaag gaan slapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |