abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56851905
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke test Ik snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:46:40 #152
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56851913
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_56851926
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Joh, ik word ook voor kloon uitgemaakt. Hoort er nou eenmaal bij, geloof ik.

Blijven
pi_56851929
quote:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke test Ik snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomt
De rest van je post stinkt ook
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 00:49:02 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56851933
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?
Is Claire zwanger?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_56851935
quote:
Lieve opmerking van je.
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chat ), waar het voornamelijk over op chocomel en youtube gaat.

In de COS (=Commentaar Op Streams) gaat het over de streams:
[COS #3324 Amanda, Aman, Am, amen!]

Wees er welkom, natuurlijk
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:50:14 #157
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56851951
quote:
Lieve opmerking van je.
Ik zou het wel waarderen als je blijft posten
en sommige users zijn best lief
pi_56851959
Heeft Lobasca een ban Gert? Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.
pi_56851962
quote:
Lieve opmerking van je.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 00:51:26 #160
135486 Manu82
How you doin'?
pi_56851966
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Is Claire zwanger?
Mag ik niet hopen voor haar

En nu ben ik echt weg, moet er over paar uur weer uit
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:52:00 #161
104871 remlof
Europees federalist
pi_56851976
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Heeft Lobasca een ban Gert? Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.
pi_56851981
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!
Nogal een verschil met een newbee poster als ik...

Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:53:28 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_56852001
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 00:54:03 #164
135486 Manu82
How you doin'?
pi_56852007
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:

[..]

Kom jij de ochtendploeg nu versterken?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_56852008
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!

Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 00:55:32 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56852023
quote:

Please...
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_56852037
quote:

Mwa, zolang zit ik er ook weer niet. Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.

En dat laatste, idd
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:56:18 #168
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56852039
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
pi_56852048
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:49 schreef tipsch het volgende:

[..]

Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chat ), waar het voornamelijk over op chocomel en youtube gaat.

In de COS (=Commentaar Op Streams) gaat het over de streams:
[COS #3324 Amanda, Aman, Am, amen!]

Wees er welkom, natuurlijk
Heeft de cos nu ook al een apart subforum
Ze zitten de SC gewoon te discrimineren
pi_56852066
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:54 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Kom jij de ochtendploeg nu versterken?
kap ff Manu
Ga dr bellen, msn en, mailen
WTF !!!
48 uur geen bagger, so ???
pi_56852067
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

[Forum] Banmeldtopic
De liefste fokker heeft het toch maar voor elkaar
pi_56852069
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

[Forum] Banmeldtopic
Hm, kut Wilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer

Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.
pi_56852089
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:

[..]

Mwa, zolang zit ik er ook weer niet. Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.

En dat laatste, idd
Volle lading noem je dat?
Is Musje456 niet een beetje de weg kwijt dat ze in de SC over de streams wil praten?
pi_56852099
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:00 schreef tipsch het volgende:

[..]

Volle lading noem je dat?
Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover? Dat noem ik wel de volle lading ja, als iemand er constant over doorgaat.
pi_56852116
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef Yavido het volgende:

[..]

Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover? Dat noem ik wel de volle lading ja, als iemand er constant over doorgaat.
Dat weet ik niet. Was het leuk?
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 01:02:15 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56852122
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:

[..]

En dat laatste, idd
Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.
pi_56852124
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:

Hm, kut Wilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer

Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.
PM en fotoboek zijn in tijden van BAN open
Telefoon, mail en msn werken ook gewoon door
pi_56852125
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomt
De rest van je post stinkt ook
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...

Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!
pi_56852135
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig blijf jij niet doorgaan
pi_56852151
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Was het leuk?
Nee Toen zag ik ineens de blokeermogelijkheid. Net MSN
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.
Thanx
pi_56852156
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...

Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!
Tipsch heeft best wel gelijk
Als jij de cos zo kan waarderen, wat doe je dan plotseling hier
pi_56852167
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:

[..]
Nee Toen zag ik ineens de blokeermogelijkheid. Net MSN
Heb je er toch nog wat van geleerd.
pi_56852172
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Hup naar de COS
Veel plezier
pi_56852185
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

PM en fotoboek zijn in tijden van BAN open
Telefoon, mail en msn werken ook gewoon door
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cache Heb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo

Komt wel goed na die 48 uur, totdan Lobasca
pi_56852197
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:

[..]

D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cache Heb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo

Succes
  woensdag 20 februari 2008 @ 01:11:10 #186
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56852223
quote:

[..]

pi_56852229
quote:

[..]

'Topic' closed was het toch?
pi_56852235
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Heb ik iets verkeerds gezegd? Wat nu weer dan?
pi_56852259
Wat een juichstemming zal er op besaid zijn
Of niet natuurlijk
  woensdag 20 februari 2008 @ 01:15:15 #190
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56852262
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef Yavido het volgende:

[..]

Heb ik iets verkeerds gezegd? Wat nu weer dan?
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebt
pi_56852270
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Nee?
pi_56852271
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:05 schreef PC eend het volgende:

[..]

Tipsch heeft best wel gelijk
Als jij de cos zo kan waarderen, wat doe je dan plotseling hier
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...

Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reageren Wat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK
pi_56852301
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...

Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reageren Wat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK
Nou moe, ik heet je net van harte welkom
pi_56852304
quote:

[..]

Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier...

wat doe je plotseling hier?
Ze bedoelden wat je in dit topic doet. Want dit is geen COS maar een SC namelijk. De COS (die ik eveneens heb geopend zoals de SC hier) kan je hier vinden:

[COS #3324] Amanda, Aman, Am, amen!

En die gaat wél over de streams! En daar kan je ook alle vragen stellen. Dus daar ff op klikken en je zit in de juiste topic.

Overal waar SC voor staat niet meer op klikken, alleen waar COS voor staat. Succes.
pi_56852305
quote:

[..]

DIT IS NIET DE COS
Dringt het al door?

Hier jagen we enkelt nieuwelingen weg en zeiken over elkaar
pi_56852319
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hier jagen we enkelt nieuwelingen weg en zeiken over elkaar
  woensdag 20 februari 2008 @ 01:22:49 #197
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56852331
Van mij mag je hier ook over de streams praten hoor
pi_56852336
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:21 schreef Yavido het volgende:

[..]

Je kan wel proberen mee te doen, maar als ik jou was zou ik eerst nog ff wat oefenen
pi_56852338
Musje456 heeft de COS gevonden. Zullen we het hier lekker over de streams gaan hebben?
Wat vinden jullie nou van Claire, gaat ze het reddden?
pi_56852340
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ze heeft de goede topic al gevonden

[COS #3324] Amanda, Aman, Am, amen!
pi_56852346
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Jij wil haar echt op de slachtbank he?
  Admin woensdag 20 februari 2008 @ 01:25:08 #202
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56852349
Doe es lief?

Of niet
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_56852350
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je kan wel proberen mee te doen, maar als ik jou was zou ik eerst nog ff wat oefenen
Oefenen?

Maar hoezo dan, omdat ik nieuw ben mag ik niet zeggen dat ik eenden graag afschiet oid?
pi_56852356
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:25 schreef yvonne het volgende:
Doe es lief?

Of niet
Half lief is ook leuk, toch?
pi_56852361
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Musje456 heeft de COS gevonden. Zullen we het hier lekker over de streams gaan hebben?
Claire is een crackhoer
Ik heb het zelf gelezen
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 01:26:49 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56852364
quote:
Musje456 heeft de COS gevonden.
Die had ze in het verleden ook al gevonden hoor, check de postgeschiedenis.
pi_56852366
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik geloof dat je deze campagne bedoelde?

http://www.sire.nl/index.php?id=21
  woensdag 20 februari 2008 @ 01:28:00 #208
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56852369
quote:
Ik denk dat ze zich dan harder op moet stellen en resoluut afkappen met huub
  Admin woensdag 20 februari 2008 @ 01:28:07 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56852371
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:25 schreef tipsch het volgende:

[..]

Half lief is ook leuk, toch?
En dan nu op de streams: Het Jensen filmpje, echt!!!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_56852375
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, het juiste been
pi_56852376
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:25 schreef Yavido het volgende:

[..]

Oefenen?

Maar hoezo dan, omdat ik nieuw ben mag ik niet zeggen dat ik eenden graag afschiet oid?
Als yvonne kappen zegt zou ik maar oppassen
Nog niet zo lang geleden 20 bans op 1 avond
pi_56852380
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden 20 bans in 1 avond
Dat ging toch echt niet over mij Dus wie moet hier nog bijleren dan?
pi_56852385
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Claire is een crackhoer
Ik heb het zelf gelezen
Crack zelfs Je leest te veel, niet.
pi_56852389
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef Yavido het volgende:

[..]

Dat ging toch echt niet over mij Dus wie moet hier nog bijleren dan?
Yvon zegt dat we lief moeten zijn en jij begint over afschieten
Doot!!!!!!!!!! moet je
  woensdag 20 februari 2008 @ 01:32:22 #215
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56852392
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

is dat 1,2,3 of 4?
pi_56852393
Ik heb vandaag mijn Juno-60 voor een te lage prijs verkocht. Voelt goed. Fuck it. Fuck marktplaats, wat een aasgieren
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 01:32:45 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56852395
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:31 schreef tipsch het volgende:

[..]

Crack zelfs Je leest te veel, niet.
Joh, zo'n quasi-aliteratie is toch lekker: Claire de Crackhoer.

Bekt een stuk lekkerder dan bijvoorbeeld, ik noem maar wat hoor, Tanja de Crackhoer.
pi_56852399
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Joh, zo'n quasi-alliteratie is toch lekker: Claire de Crackhoer.

Bekt een stuk lekker dan bijvoorbeeld, ik noem maar wat hoor, Tanja de Crackhoer.
Tanja was een takkehoer. Goed, Claire is een crackhoer, kan niemand omheen.
  Admin woensdag 20 februari 2008 @ 01:33:48 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56852402
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden 20 bans op 1 avond
Nacht!

pi_56852407
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nacht!
Ooh ze hielden je wakker, dan is het onvermijdelijk natuurlijk
pi_56852410
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:32 schreef PC eend het volgende:

[..]

Yvon zegt dat we lief moeten zijn en jij begint over afschieten
Doot!!!!!!!!!! moet je
Sorry, zal het niet meer doen

Zo, ik ga even mijn vergunning verlengen. Het jachtseizoen is toch geopend?
  Admin woensdag 20 februari 2008 @ 01:36:35 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56852412
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ooh ze hielden je wakker, dan is het onvermijdelijk natuurlijk
Precies, they had it coming'

woensdag 20 februari 2008 @ 01:37:33 #223
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56852418
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nacht!
Zeg, heb je slaap?
wil dr natuurlijk geen slechte nachtrust bezorgen
pi_56852420
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 01:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Precies, they had it coming'
Hoe laat wil je vandaag gaan slapen?
pi_56852422
.... Musje zat heeeeeeeel fout hier! Dit dametje heeft twee topics geheek door elkaar gehaald Mijn oprechte verontschuldigingen..! Echt, dit was zooooo blonT (en ik ben geeneens blond...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')