Tipsch heeft best wel gelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...
Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!
Heb je er toch nog wat van geleerd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
NeeToen zag ik ineens de blokeermogelijkheid. Net MSN
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...
Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cachequote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
PM en fotoboek zijn in tijden van BAN open![]()
Telefoon, mail en msn werken ook gewoon door![]()
Succesquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cacheHeb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo
Komt wel goed na die 48 uur, totdan Lobasca
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cacheHeb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo
'Topic' closed was het toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebtquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd? Wat nu weer dan?
Nee?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebt
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tipsch heeft best wel gelijk
Als jij de cos zo kan waarderen, wat doe je dan plotseling hier
Nou moe, ik heet je net van harte welkomquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...
Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reagerenWat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK
Ze bedoelden wat je in dit topic doet. Want dit is geen COS maar een SC namelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier...
wat doe je plotseling hier?
DIT IS NIET DE COSquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...
Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reagerenWat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier jagen we enkelt nieuwelingen weg en zeiken over elkaar
Je kan wel proberen mee te doen, maar als ik jou was zou ik eerst nog ff wat oefenenquote:
Ze heeft de goede topic al gevondenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag je hier ook over de streams praten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |