Bang voor admins ook nog...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Ach ja, de 'kloon' vertrekt maar eens. Begint een beetje flauw te worden.
Hij kijkt verontwaardigd waarom die poort niet vanzelf voor hem open gaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
das niet boos...dat is zijn intellectuele blik!
Eéj..niet zo gek doen! Jij hebt toch pit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Ach ja, de 'kloon' vertrekt maar eens. Begint een beetje flauw te worden.
Zijn weer lekker bezig daarquote:Real-fan neergestoken in Rome
Uitgegeven: 19 februari 2008 22:22
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 22:23
ROME - Een supporter van Real Madrid is dinsdagavond voor aanvang van de Champions Leaguewedstrijd tegen AS Roma neergestoken. De jonge fan is met verwondingen aan de rug in een ziekenhuis opgenomen. Het is niet bekend hoe ernstig hij eraan toe is.
Italië kampt al geruime tijd met een hooliganprobleem. Hoofdstad Rome is de afgelopen jaren opgeschrikt door een serie incidenten waarbij rivaliserende supportersgroepen elkaar onder meer met messen te lijf gingen.
Eh, voor wie moet ik bang zijn dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bang voor admins ook nog...
Dit zaakje begint aan alle kanten te stinken
Je bent wel snel in defensive modequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Eh, voor wie moet ik bang zijn dan?Flikker eens op met dat 'je bent een kloon' gedoe.
Schijt er dan gewoon op! Maar beantwoordt wel even mijn vraag!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Eh, voor wie moet ik bang zijn dan?Flikker eens op met dat 'je bent een kloon' gedoe.
Voor het groene mannetje, nou goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
En Real nog verloren ook, dat zal het herstel niet bevorderen.quote:
Pers je die wortels zelf uit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schijt er dan gewoon op! Maar beantwoordt wel even mijn vraag!
WTF is Luciano en waar speelt de stervoetballer?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:43 schreef PC eend het volgende:
En ohja luciano is irl een prima kerel![]()
Dat mag ook wel even gezegd worden
Had hij maar een andere keer moeten bewijzenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:43 schreef PC eend het volgende:
En ohja luciano is irl een prima kerel![]()
Dat mag ook wel even gezegd worden
Welke vraag?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schijt er dan gewoon op! Maar beantwoordt wel even mijn vraag!
Jij hebt dus een andere ervaring begrijp ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had hij maar een andere keer moeten bewijzen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt dus een andere ervaring begrijp ik![]()
Toen kwam ie volgens mij naar de meet waar ik hem van kenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij zou ooit komen op een meet, maar haakte op het laatste moment af
Was jij op die meet!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen kwam ie volgens mij naar de meet waar ik hem van ken
Das maar beter ook misschien.... voor TL, dat bedoel ik, prima kerel
De enige waar ik ooit heengeweest benquote:
Uhuh...maar ik heb er volgens mij later nooit meer wat over terug gelezen....iig niet dat jij der geweest was!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
De enige waar ik ooit heengeweest ben
Ik probeerde je nog over te halen ook te komen toen![]()
En dat is nog een understatementquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden al z'n posts minstens 30 regels beslaan.
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...maar ik heb er volgens mij later nooit meer wat over terug gelezen....iig niet dat jij der geweest was!![]()
Dus er zijn gewoon mensen die je gezien hebben...in the flesh en zo...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |