Uhuhquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef PC eend het volgende:
OMG die dago schijnt helemaal een ramp te zijn
En ik niet dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sowieso, HidoHo, dank voor je steunZonder jou was ik echt resoluut weggeweest.
Duh...quote:
Welnee, we doen maar alsofquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
.
Remlof en yvonne kennen dit subforum stukken beter..
Ja ik zie het, hij laat aan Gert overquote:
Joh, als het me te gortig wordt flikker ik gewoon het hele subforum dicht ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef PC eend het volgende:
OMG die dago schijnt helemaal een ramp te zijn
OK wel, maar liever niet natuurlijk. Je kunt het ook altijd nog verven toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:55 schreef Musje456 het volgende:
Dank Tipsch... Ik geloof jeHeb veel van je gelezen. En nee, ben het niet altijd met je eens
![]()
Maar dat is ok, toch?! In elk geval geef jij je eigen mening en waarom. Vooral dat laatste geeft je respect.
Dank voor je welkom, ik waardeer dat heel sterk na ... tja... je weet
Vaag, kon er een hele poos niet opkomen. Eerst mededeling: internal error 500, wat later een blanke pagina, en nu doet ie t weerquote:
Saxayquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:57 schreef Musje456 het volgende:![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
... ja...
![]()
![]()
jij ook! Eigelijk als eerste, sorry kanjer...
En dat nemen we je nog steeds kwalijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joh, als het me te gortig wordt flikker ik gewoon het hele subforum dicht ofzo..
Daar was ik bij een BB ook al te vroeg mee.
Ik zou niet weten wat ik ermee moetquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stonden ze in de weg? HoezoHOEZO
Wat je ermee moet? Ze staan er nog?quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik ermee moet![]()
Voor mij wel jaquote:
Praat me niet over de buren. Ik heb vanavond weer ruzie gehad, over geluidsoverlast. Waarom proppen die mensen niet gewoon oordoppen in als ze willen slapen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Voor mij wel ja
ebay of marktplaats voor jou weer belangrijk, gezien je goede speakers zoekt?Ik heb ze niet , helaas.... Kan sowieso niet, worden de buren boos.
![]()
Heb daarom ook maar een goede koptelefoon aangeschaft.
*kijkt*quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat je ermee moet? Ze staan er nog?
Die zullen er vast wel zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat nemen we je nog steeds kwalijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |