Zie m'n tag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welke status hoort bij dit tussenkleurtje?
Ook niet uit vrije wil hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Remlof en yvonne kennen dit subforum stukken beter..
Nee, heb ze meteen bij het grofvuil gezetquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, heb je ze voor me voor weinig?
Ik denk dat een leek ze onmiddelijk bij het grofvuil neerzet na beluistering. Het zijn referentie nearfield monitors.
Sorry, brown hair (en getrouwd) hahahahahaquote:
Wat nou, Hoezoquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, heb ze meteen bij het grofvuil gezet
Lieverd, zeg nog 1 keer sorry omdat je zoveel sorry zegt, dan komt alles goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry, brown hair (en getrouwd) hahahahaha
Men joh, ik voel me echt kut voor dit (snap trouwens nog steeds niet geheel wat SC betekend, maar dat komt wel, ik snap dat het meer een soort chat is?! Ik vind het wel uit) Opnieuw sorry.. voel me een soort intruder... en snap nu wel beter de reacties die ik kreeg.
Sowieso, HidoHo, dank voor je steunZonder jou was ik echt resoluut weggeweest. Mensen, herinner: we zijn allen mensen, en we maken allen fouten....
Uhuhquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef PC eend het volgende:
OMG die dago schijnt helemaal een ramp te zijn
En ik niet dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sowieso, HidoHo, dank voor je steunZonder jou was ik echt resoluut weggeweest.
Duh...quote:
Welnee, we doen maar alsofquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
.
Remlof en yvonne kennen dit subforum stukken beter..
Ja ik zie het, hij laat aan Gert overquote:
Joh, als het me te gortig wordt flikker ik gewoon het hele subforum dicht ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef PC eend het volgende:
OMG die dago schijnt helemaal een ramp te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |