Sorry, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yvon zegt dat we lief moeten zijn en jij begint over afschieten![]()
Doot!!!!!!!!!! moet je
Precies, they had it coming'quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ooh ze hielden je wakker, dan is het onvermijdelijk natuurlijk
Zeg, heb je slaap?quote:
Hoe laat wil je vandaag gaan slapen?quote:
En nu blijf je nog even voor de zekerheid op, omdat al 2 nachten achter elkaar een kloontje de COS vervuilde?quote:
Kom vaker langsquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
.... Musje zat heeeeeeeel fout hier! Dit dametje heeft twee topics geheek door elkaar gehaaldMijn oprechte verontschuldigingen..! Echt, dit was zooooo blonT (en ik ben geeneens blond...)
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
.... Musje zat heeeeeeeel fout hier! Dit dametje heeft twee topics geheek door elkaar gehaaldMijn oprechte verontschuldigingen..! Echt, dit was zooooo blonT (en ik ben geeneens blond...)
Niet blond?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
Ik waakquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Yavido het volgende:
[..]
En nu blijf je nog even voor de zekerheid op, omdat al 2 nachten achter elkaar een kloontje de COS vervuilde?
Die komt pas als jij slaapt natuurlijk
Ik heb nachtdienst.quote:
Dat zeg ik lekker nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe laat wil je vandaag gaan slapen?
Wtf! Saxayquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:41 schreef Dagonet het volgende:
M'n eerste post in DGK!
Whehehe, in je MyAt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:41 schreef Dagonet het volgende:
M'n eerste post in DGK!
Hoezo? Zijn dat goeie boxen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:38 schreef tipsch het volgende:
Heeft iemand hier nog een leuk setje Genelec 1030's te koop?
Nee, heb je ze voor me voor weinig?quote:
Dan zal ik ook maar sorry zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |