JA! Problemen mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef PC eend het volgende:
Open hem anders nog eerder![]()
Heb jij een aandachtsprobleem ofzo, met je OP fetish![]()
![]()
quote:
Para sisterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Lobasca het volgende:
Yav, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken (zo'n lekkere standaard openingszin) dat jij al langer op FOK! aktief bent dan vandaag. Biecht op!
Niet zo kinderachtig, beheers jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
JA !
Al na 298 posts een nieuwe SC openen.
0 - 0 hoeft niet saai te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:01 schreef Yavido het volgende:
Beetje saaie wedstrijd, niet? Nog steeds 0-0
Zelfs een mod is boos op me, wat doe je PC Eendquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
JA !
Al na 298 posts een nieuwe SC openen.
Wassie maar boosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zelfs een mod is boos op me, wat doe je PC Eend
Ik probeer je een ban aan te naaien natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zelfs een mod is boos op me, wat doe je PC Eend
Saxayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer je een ban aan te naaien natuurlijk
Nee klopt, sinds de datum van mijn registratie. En dat is langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Lobasca het volgende:
Yav, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken (zo'n lekkere standaard openingszin) dat jij al langer op FOK! aktief bent dan vandaag. Biecht op!
Je bent dus gewoon een kutkloonquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Saxay
[..]
Nee klopt, sinds de datum van mijn registratie. En dat is langer dan vandaag.![]()
Flauw, ik weet het
Spaghettiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
maar met die spagettivreters weet je het nooit...
Doe es, kunne we lachequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef PC eend het volgende:
Ik zou haast de AIVD erbij willen halen
die loert evengoed wel mee!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef PC eend het volgende:
Ik zou haast de AIVD erbij willen halen
Van Luciano Loesjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Van wie moet ik een kloon zijn dan?
Dus jij vroeg naar de bekende weg?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die loert evengoed wel mee!
Hi AIVD
Nee, integendeel. Jij anders welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jij vroeg naar de bekende weg?
Ik ben zelfs daar nog in staat te verdwalenquote:
Hebben ze Johan eindelijk het alleenrecht gegeven?quote:
Wie is Loesje dan weer?quote:
Of je bent rete slimquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wie is Loesje dan weer?![]()
Tja, ik snap dat je bij een newbee altijd weer afvraagt welke kutkloon dit weer is, maar als ik echt een kloon ben, was ik allang door de crew eruit gepikt. Zo dom zijn ze hier nou ook weer niet.
Aaah the plot thickensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, ik snap dat je bij een newbee altijd weer afvraagt welke kutkloon dit weer is, maar als ik echt een kloon ben, was ik allang door de crew eruit gepikt. Zo dom zijn ze hier nou ook weer niet.
Vertel de true story dan ff..ik ben wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden al z'n posts minstens 30 regels beslaan.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/691quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doe es lief tegen Manu! de enige romanticus hier!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jou!Opbokken hier en nu snel een beetje!!!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jou!Opbokken hier en nu snel een beetje!!!
Geen ideequote:
Romantiek den blauwe aars jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe es lief tegen Manu! de enige romanticus hier!
Je klinkt net zo boos als Cruyff eruitzag, bij aankomst vanavond.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee
Wortelsap is zum kotsen
Ik weiger ook om naar zo'n lokaal zendertje te koekeloeren dus bleef voetbal over. [ afbeelding ]
Hou op schei uitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/691
Hij zal morgen wel weer analist zijn bij de NOSquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je klinkt net zo boos als Cruyff eruitzag, bij aankomst vanavond.![]()
[ afbeelding ]
Jap we zijn het eensquote:
Doe niet zo flauw .. dat kennen we wel ondertussen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Ach ja, de 'kloon' vertrekt maar eens. Begint een beetje flauw te worden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je klinkt net zo boos als Cruyff eruitzag, bij aankomst vanavond.![]()
[ afbeelding ]
Bang voor admins ook nog...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Hij kijkt verontwaardigd waarom die poort niet vanzelf voor hem open gaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
das niet boos...dat is zijn intellectuele blik!
Eéj..niet zo gek doen! Jij hebt toch pit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Zijn weer lekker bezig daarquote:Real-fan neergestoken in Rome
Uitgegeven: 19 februari 2008 22:22
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 22:23
ROME - Een supporter van Real Madrid is dinsdagavond voor aanvang van de Champions Leaguewedstrijd tegen AS Roma neergestoken. De jonge fan is met verwondingen aan de rug in een ziekenhuis opgenomen. Het is niet bekend hoe ernstig hij eraan toe is.
Italië kampt al geruime tijd met een hooliganprobleem. Hoofdstad Rome is de afgelopen jaren opgeschrikt door een serie incidenten waarbij rivaliserende supportersgroepen elkaar onder meer met messen te lijf gingen.
Eh, voor wie moet ik bang zijn dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bang voor admins ook nog...
Dit zaakje begint aan alle kanten te stinken
Je bent wel snel in defensive modequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Eh, voor wie moet ik bang zijn dan?Flikker eens op met dat 'je bent een kloon' gedoe.
Schijt er dan gewoon op! Maar beantwoordt wel even mijn vraag!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Eh, voor wie moet ik bang zijn dan?Flikker eens op met dat 'je bent een kloon' gedoe.
Voor het groene mannetje, nou goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
En Real nog verloren ook, dat zal het herstel niet bevorderen.quote:
Pers je die wortels zelf uit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schijt er dan gewoon op! Maar beantwoordt wel even mijn vraag!
WTF is Luciano en waar speelt de stervoetballer?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:43 schreef PC eend het volgende:
En ohja luciano is irl een prima kerel![]()
Dat mag ook wel even gezegd worden
Had hij maar een andere keer moeten bewijzenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:43 schreef PC eend het volgende:
En ohja luciano is irl een prima kerel![]()
Dat mag ook wel even gezegd worden
Welke vraag?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schijt er dan gewoon op! Maar beantwoordt wel even mijn vraag!
Jij hebt dus een andere ervaring begrijp ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had hij maar een andere keer moeten bewijzen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt dus een andere ervaring begrijp ik![]()
Toen kwam ie volgens mij naar de meet waar ik hem van kenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij zou ooit komen op een meet, maar haakte op het laatste moment af
Was jij op die meet!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen kwam ie volgens mij naar de meet waar ik hem van ken
Das maar beter ook misschien.... voor TL, dat bedoel ik, prima kerel
De enige waar ik ooit heengeweest benquote:
Uhuh...maar ik heb er volgens mij later nooit meer wat over terug gelezen....iig niet dat jij der geweest was!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
De enige waar ik ooit heengeweest ben
Ik probeerde je nog over te halen ook te komen toen![]()
En dat is nog een understatementquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden al z'n posts minstens 30 regels beslaan.
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...maar ik heb er volgens mij later nooit meer wat over terug gelezen....iig niet dat jij der geweest was!![]()
Dus er zijn gewoon mensen die je gezien hebben...in the flesh en zo...
![]()
Meetings beneden de rivieren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef PC eend het volgende:
Dat je dat niet meer weet, die had ik zo een beetje bedacht uit protest tegen die andere meet
Ik heb morgen weer een doel in het leven...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
Meestal zijn er foto's all over the place
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is nog een understatement
30?? In your dreams: Trojan.Vundo
Jammer voor je alleen, dat je geen oldbie bentquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een doel in het leven...![]()
Inderdaad belachelijk. Normaal is het daar alleen met carnaval en met het kampioenschap feestquote:
Neuh.. je kunt m van alles verwijten maar dat nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Met Luciano on board vallen er vast geen vervelende stiltes.
Gert ? kun je me morgen ff matsen ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jammer voor je alleen, dat je geen oldbie bent
Man dat is zo lang geleden, die staan er vast niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gert ? kun je me morgen ff matsen ?
Hee...het kwaakt dit keer als een lekker kippetje!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man dat is zo lang geleden, die staan er vast niet meer
Aan het spit dan maar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...het kwaakt dit keer als een lekker kippetje!![]()
Mjah...niet om het een of ander maar ergens waag ik het te betwijfelen dat jij me de sleutel tot de goodies kunt geven.quote:
Da's ook een juiste constatering, dus ehquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah...niet om het een of ander maar ergens waag ik het te betwijfelen dat jij me de sleutel tot de goodies kunt geven.
Wordt vervolgd![]()
Jezus..een aanslag doen op mijn geheugen?quote:
och...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jezus..een aanslag doen op mijn geheugen?maar aangezien jij van mij, Lieke en Skippydel weet, ben je niet van Lotjegetikt
Vandaar het venijn allover the place! Slaap lekker, ik heb mijn antwoord, de rest is niet interessant!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
och...Dat heet gewoon je huiswerk doen. Lobasca intikken in google, en toen kwam dat eruit
Alsof anderen dit niet met mij hebben gedaan
Venijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vandaar het venijn allover the place! Slaap lekker, ik heb mijn antwoord, de rest is niet interessant!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Venijn?
Pff, wat een rare types zitten hier zeg. Niet te geloven
Ik denk dat je teveel achter dingen zoekt. Ik ken je niet eens, maar omdat je eerder in de SC zat te rellen was ik benieuwd wat hier achter zat. Om nou alle Sc's terug te lezen was teveel werk.quote:
Ik dingen achter iets zoeken? Integendeel, moet eerst op mijn bek gaan, om door te hebben dat ik bedrogen wordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel achter dingen zoekt. Ik ken je niet eens, maar omdat je eerder in de SC zat te rellen was ik benieuwd wat hier achter zat. Om nou alle Sc's terug te lezen was teveel werk.
Tja, ik ben er wel benieuwd naar, ik snap nu nog niet waar die rel toen over ging. En bedrogen op internet is orde van de dag. Het is ontzettend gemakkelijk, dus neem dat hele internet met een korrel zout.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dingen achter iets zoeken? Integendeel, moet eerst op mijn bek gaan, om door te hebben dat ik bedrogen word![]()
maar ik mag er niet over praten, want dat is zielig voor de leugenares
Tja, lijkt me makkelijker. Ik weet niet wat hier wel en niet mag worden gezegd, voordat je misschien iemand hier voor het hoofd stootquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
ff Pm-en, er schijnt een heel forum voor opgezet te zijn, zal ik mijn hart dan maar bij jou luchten?
Hou je vast, wat je nu gaat horen, lusten de honden geen brood van..ff intappen and I'll be yours!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, lijkt me makkelijker. Ik weet niet wat hier wel en niet mag worden gezegd, voordat je misschien iemand hier voor het hoofd stootWil geen ban op m'n geweten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |