Doe es, gewoon om te kijken of je het nog kanquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joh, als het me te gortig wordt flikker ik gewoon het hele subforum dicht ofzo..
Daar was ik bij een BB ook al te vroeg mee.
Worden ze toch net meegenomen door iemandquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Pak ze dan ff. Ik bied alvast ¤50,-
quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Praat me niet over de buren. Ik heb vanavond weer ruzie gehad, over geluidsoverlast. Waarom proppen die mensen niet gewoon oordoppen in als ze willen slapen.
Ik was het eigenlijk alweer vergetenquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat nemen we je nog steeds kwalijk
Ik heb het eigenlijk wel een beetje met hem gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieverd, zeg nog 1 keer sorry omdat je zoveel sorry zegt, dan komt alles goed.![]()
Je bent hier harstikke welkom, echt.
Yvonne waaktquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:05 schreef Dagonet het volgende:
Nee dank je, ik wil nog niet dood.
Ze is geen blondine.quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk wel een beetje met hem gehad.
Tering... was jij dat...quote:
Nee yvonne delegeert en dago is de lulquote:
Ik woon echt in een kneuzen-huurhuisjequote:Op woensdag 20 februari 2008 02:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zelf isoleren is als je het goed wilt doen erg prijzig helaas.
Arme Dagoquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee yvonne delegeert en dago is de lul
Scary, Posh, Baby en die andere twee is het ook niet.quote:
Doen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik woon echt in een kneuzen-huurhuisjeOm dat nou voor veel geld te gaan isoleren
![]()
Ik vind mijn buren lafbekken )politie bellen enzo..). Ik ga trouwens oordoppen bij ze in de brievenbus gooien. Wel een leuke fok, toch?
Ze hebben yvonne opgegraven!quote:3000 jaar oude vesting ontdekt
Bij de Roemeense stad Timisoara is een nederzetting met verdedigingswerken gevonden van 3000 jaar oud. Het complex beslaat 2000 hectare en archeologen denken dat het de grootste opgraving is van Europa.
Niet alleen de omvang van de vondst is opmerkelijk maar ook de kwaliteit. De nederzetting is bijna ongeschonden. De onderzoekers hebben nog geen idee wie de bouwers van de vesting zijn.
quote:
Het is nog veel erger. Ik maak muziek. T.E.C.H.N.O. De échte, zeg maarquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doen!
Wat voor muziek draai je dan, waardoor ze gaan bellen?
Kunnen we haar nog terugtrappen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |