SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
Ja in de wijk de zwette is de kans groot dat er een metadon kantoor komtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Op vrijdag 15 februari 2008 18:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand al wat meer informatie over het administratie kantoor van verslaafden ? in de wijk de Zwette?
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=53.04061,5.668709&spn=0.002258,0.004978&t=h&z=18
Dus in be buurt van de Zwette school en zwaluwnest
wie o wie?
![]()
[..]
wat is daarmee dan... Heb ik iets gemist?
ja er rende al iemand naar de TV redactie toe whehequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou Apotheose, je collegas hebben toch gefilmd bij de brand daar bij jullie hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
kluizenaar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik luister bijna nooit meer naar omrop fryslan op de radiovroeger dag in dag uit, toen ik nog kluizenaar was
Jij bent ook over alles wat ik vertel verbaasd he?quote:
Je vriendin was ook kluizenaar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent ook over alles wat ik vertel verbaasd he?De meeste mensen zijn er ondertussen wel aan gewend dat ik raar ben
Ja ik heb twee jaar als kluizenaar geleefd, geen tv, geen internet, geen werk, alleen ik en mn vriendin
We kluizenaarden samen ja. En daar kijk ik inderdaad niet naar, 2 jaar zonder TV en daarna 2 jaar zonder kabel TV heeft me weinig kennis op dat gebied bij gebrachtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Je vriendin was ook kluizenaar?![]()
Reminds me of October Road, of kijkt niemand dat hier
Ook zo'n dude die kluizenaar is en krijgt relatie met de pizzabezorgster. Maar ja, die wil leuke dingen doen alleen durft hij niet naar buiten . Of was t niet zo erg? Vanwaar kluizenaar zijn?
wrom niequote:Op woensdag 20 februari 2008 11:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen? Ik heb nog niet geslapen sinds gister hoor
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:57 schreef Apotheose het volgende:
wacht, ik schrijf ff wat op briefje :p
The Truman Show, maar dan met Apotheosequote:Op woensdag 20 februari 2008 13:07 schreef DeToXiC het volgende:
Hebben we de hele tijd live webcam op Sneek-forum...
doe mij maar italian bmt bij subwayquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef DeToXiC het volgende:
ik had broodje kipfilet met rode pesto bij Prinsheerlijk vandaan... (leewarden)
Ik pendel tussen de Prinsheerlijk, de V&D, de Sub, de MacD...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:14 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
doe mij maar italian bmt bij subway
quote:
vette shit! Doet ie ook zo overdreven.. Crikey enzo ??quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
de speeltjes kun je gelukkig ook los kopen
* Alexxxxx heeft bij zn ex op zolder nog een Steve Irwin action figure liggen![]()
nee hij hupst alleen een beetjequote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
vette shit! Doet ie ook zo overdreven.. Crikey enzo ??![]()
Een MaccieD kenner...quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:35 schreef BubbleBabe het volgende:
Maar in een happymeal zit geen blaadje sla hoor.. alleen een augurk.. en dat is niet zo gezond als het lijkt
ik ga eigenlijk nooit naar de mac whaha.... mijn kind wel.. als ze bij haar vader is eet ze volgens mij niks anders.. en ze komt altijd met een happy meal thuis danquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:04 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Een MaccieD kenner...![]()
Ik eet alleen maar mcChicken eigenlijk...ik lust geen kaas.![]()
Niet liefquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:16 schreef BubbleBabe het volgende:
ennuh... kaashoe parmezaanser hoe beter
niet zeuren.. Was al vrouw naar je hart... kan niet compleet perfect zijn...quote:
w00t!!! ik ben 1.90 of zo hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef BubbleBabe het volgende:
Niet dat ik weet.... Moet ie toch eerst een paar centimenter groeien ben ik bang(ben nogal lang aangelegd)
Maar hey... gezellig...![]()
Samen een Mc Kippie delenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
w00t!!! ik ben 1.90 of zo hoor!![]()
U & me @ macD?![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:20 schreef BubbleBabe het volgende:
Had Alexxxx toch nog gelijk. Voorspellende gaven?
Vertel dan meteen even waar die me van kentquote:
Ik paranormaliseer niet op commandoquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Vertel dan meteen even waar die me van kent
Ja, vertel eens...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Vertel dan meteen even waar die me van kent
Ow... nou als je toevallig door gaat krijgen per ongeluk wie hij is en waar ik hem van ken..quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik paranormaliseer niet op commando
Ow, ken je mij ook...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ow... nou als je toevallig door gaat krijgen per ongeluk wie hij is en waar ik hem van ken..
Ik hou me aanbevolen voor dergelijke informatie
Ok ok.. waar je mij van kent dan...quote:
Wiiieee!!! pmquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:47 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ok ok.. waar je mij van kent dan...![]()
en kijk je pm box eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:42 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ook niet..
Hmm.. zal ik ier nou op gaan reageren of niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
lekker koesen!!quote:
whehehe...quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:03 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Hmm.. zal ik ier nou op gaan reageren of niet....![]()
![]()
Detailquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tis officieel nog 'morgen' hoor
AaaWquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
nu niet meer
weer ziek thuis gebeleven vandaag
Heb je het overleefd? Het wakker worden?quote:
Griepje. Kom maar hoor, adres in je PM box.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:21 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
AaaWWat heb je? Kippensoepje brengen? Beterschap!
Ja maar das nie sneekquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Griepje. Kom maar hoor, adres in je PM box.
Euh,, ik moet leren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben daardoor wel redelijk gebroken![]()
Dus DW, als je zin hebt om langs te komen voor een massage, ik houd je niet tegen..
Bummer.quote:
quote:
Ik eet ook nogsteeds happy Meals >:Cquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kwam voor het eerst bij de mac toen ik 12 was... toen vond ik mezlef te oud voor een happy meal
nu vind ik mezlef niet meer te oud voor een happy meal, maar zou ik minstens 4 happy melas nodig hebben om mijn honger te stillen
(ik ben nogsteeds niet aan ;t lerenquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bummer.
Gelukkig heeft die warme douche van zonet me ook goed gedaanMaar het haalt het niet bij een massage.
Goede opleiding is belangrijk anders krijg je net zon kutbaan als ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
(ik ben nogsteeds niet aan ;t leren)
Er bestaat nog steeds geen Mckroketmenuquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Groot macmenu <3
Graagquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee duh.
je kan bij een happy meal wel een mckroket nemen maar dan moet je wel meer betalen.
Zullen we een x gaan daten in de mac?
Euh. Waarom moet ik dat altijd doen?quote:
Omdat ik geen leven heb en toch altijd wel kan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euh. Waarom moet ik dat altijd doen?
Wordt nog druk bij de Mac...quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Zullen we een x gaan daten in de mac?
Euh ja en ik kan bijna nooit gezien school+werk+rutgerquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat ik geen leven heb en toch altijd wel kan.
dikke FOK!meet in de mac..quote:
Dus moet jij een tijdstip noemen dat ik wel kan, zodat ik dan kan zeggen dat het precies een van die schaarse momenten is dat ik wel wat te doen hebquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euh ja en ik kan bijna nooit gezien school+werk+rutger
Ik weet niet wanneer ik kanquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus moet jij een tijdstip noemen dat ik wel kan, zodat ik dan kan zeggen dat het precies een van die schaarse momenten is dat ik wel wat te doen heb
Gewoon eens gillen op een moment dat je wel kan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik kan
Moet nog een stel PO's in elkaar flansen in de vakantie
en werken
en bleeeeeh.
Wie is rutger?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euh ja en ik kan bijna nooit gezien school+werk+rutger
Hoor je dat wel in Cornjum dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon eens gillen op een moment dat je wel kan.
Mijn bitch.quote:
Als je in mn telefoon gilt welquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoor je dat wel in Cornjum dan?
Oh. Ok.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in mn telefoon gilt wel
Dan heb ik iig een McKroket bij me alsik je kom redden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Ok.
maar wat nou als ik nou net gemarteld word ofzo en dan bel ik jou. Dan gil ik dus ook (waarschijnlijk) en dan denk jij zo van, "Yeah, de macdate met DW!"terwijl ik gewoon pijn lijd.
waarover?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:22 schreef BubbleBabe het volgende:
Ik ben ook enthousiast als newbie
McMeet!quote:
Durf ik niet...quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben überhaupt verbaasd dat er nog noooit een meet van dit topic is geweest. Ik ben echt al bj 15 meets of zo van het Groningen topic geweest
Ik met DW en jij met Alexxxx?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:28 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik met DW en jij met Alexxxx?
Wiiiieee!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef BubbleBabe het volgende:
* tissue geeft...
Wil je ook een keer soepje hebben dan ?
Ik een Wiiquote:
Sjoer... neem jij de soep mee?quote:
Alexxxxx, mijn held met de McKroket.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan heb ik iig een McKroket bij me alsik je kom redden.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:28 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik met DW en jij met Alexxxx?
Ik Nintnedo 64..quote:
kippensoep? ^^quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef BubbleBabe het volgende:
* tissue geeft...
Wil je ook een keer soepje hebben dan ?
Ik geef me gewonnen.. Jij roeleert het hardst!!quote:
Heb ik ook...quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:09 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik geef me gewonnen.. Jij roeleert het hardst!!![]()
hoer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Heb ik ook...En een NES, een SNES en een Atari 2600
![]()
en een PS2 en PS3
ik een NESquote:
"en hij redde haar door een milkshakerietje in het oog van de gevaarlijke kidnapper te stekenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alexxxxx, mijn held met de McKroket.
"En ze leefden nog lang en gelukkig.":')quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
"en hij redde haar door een milkshakerietje in het oog van de gevaarlijke kidnapper te steken"
"vandaar dat we nu action figures van hun bij de Happy Meals stoppen"quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
"En ze leefden nog lang en gelukkig.":')
Omg dan krijg je een Alexxxxx actionfigure! Met een milkshakerietje!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"vandaar dat we nu action figures van hun bij de Happy Meals stoppen"
De McSneek actionfigures! Spaar ze allemaal!
En een DW actionfigure die heel luid giltquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omg dan krijg je een Alexxxxx actionfigure! Met een milkshakerietje!
Weetje hoe cool!
en DeToxic met allemaal consolesquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een DW actionfigure die heel luid gilt
LOLLERCOPTER!!!!111!EINZ!!!!1111quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een DW actionfigure die heel luid gilt
Ik heb een broek aan vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
LOLLERCOPTER!!!!111!EINZ!!!!1111![]()
Zo, daar had ik gewoon even zin in... je wordt zooo duf van een hele dag niks kunnen doen.![]()
ik had gewoon thuis kunnen blijven en zonder broek door mijn huis achter de katten aan kunnen rennen bijvoorbeeld!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en DeToXiC met allemaal consoles
Die Devilswhore is viiiessss!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:50 schreef BubbleBabe het volgende:
komt er ook een ringtone? Dan is het pas echt hip..
quote:
Die dus... Ik zeg het je.. die coño had haar vast.. en ze bewoog niet meer.. en toen stak ik een rietje in zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die Devilswhore is viiiessss!!!!
"Het Snekermeer is groot, BubbleBabe..."quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:55 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
[..]
Die dus... Ik zeg het je.. die coño had haar vast.. en ze bewoog niet meer.. en toen stak ik een rietje in haar oog weet je...
Heb je nog wat te roken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
"Het Snekermeer is groot, BubbleBabe..."
"Ze had shotgun op me..."quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Heb je nog wat te roken?
Het is klaar jongen, het is is klaar...
(waarom is er eigenlijk nog geen Joran smiley...)
Of terug naar de action figuresquote:
Wat jij wil...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Of terug naar de action figures
:Hquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
LOLLERCOPTER!!!!111!EINZ!!!!1111![]()
Zo, daar had ik gewoon even zin in... je wordt zooo duf van een hele dag niks kunnen doen.![]()
ik had gewoon thuis kunnen blijven en zonder broek door mijn huis achter de katten aan kunnen rennen bijvoorbeeld!
Ik wil zon...quote:
NIET LIEFquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die Devilswhore is viiiessss!!!!
Dat is oudehorne, niet Sneek.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
En Rutger action figure als bitch...
Ik wou kippensoep >:Cquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NIET LIEF
ik heb zonet nog gedouched
/care.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is oudehorne, niet Sneek.
Hup, je bed in, je bent ziek.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver, ik dnek, ik ga ff een stukje wandelen, regent het
Dan maar met de pet op
Tomatiesoeppie!quote:
Ik knap meer op van wat buitenlucht dan van de hele dag in mn nest liggen. En ik ben gelukkig al een stuk minder ziek dan eerstquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hup, je bed in, je bent ziek.
klopt maar dat ligt tenminste nog dichtbij Sneek. Oudehorne niet. Als je vanaf Sneek naar Oudehorne gaat ben je anderhalf uur onderweg zo ongeveer.quote:
Ja maar ik had je al voor een tussendoor soepje uitgenodigd ook! En we zouden auto dingen doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar ze wil het me niet brenegn omdat ik te ver weg woon
morgen zit ik tot 10 uur op school en ga daarna weer slapen en genieten van m;n vakantie voor zover dat kan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik knap meer op van wat buitenlucht dan van de hele dag in mn nest liggen. En ik ben gelukkig al een stuk minder ziek dan eerst
Morgen heet ik weer Dangel dus
Ik ook van jou schatquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
b-babe is viesss, jewaitz!!!!1!
Niet meer vrij op vrijdag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
morgen zit ik tot 10 uur op school en ga daarna weer slapen en genieten van m;n vakantie voor zover dat kan.
Jawel, maar heb nu toetsweek, en heb morgenochtend een toets.quote:
Moet jij trouwens niet gaan winkelenquote:
Told yaquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
terug van wandeling, nu koppijn van de kerosinedampen
Ja wist ik veel dat ze vlogen vandaagquote:
Eigen schuldquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja wist ik veel dat ze vlogen vandaagDit huis is gewoon te goed geïsoleerd
En zo erge dampen als nu had ik nog niet meegemaakt btw
Geen tijd gehad, moest eerst sporten...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:58 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet gaan winkelen
Je moet ook niet gaan roken dan hè...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
terug van wandeling, nu koppijn van de kerosinedampen
Gelukkig is het kopavondquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Geen tijd gehad, moest eerst sporten...
Ik rook nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan roken dan hè...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Welkom DawN!
Ik ZEI toch dat ik helderziend was?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Welkom DawN!
Ik ZEI toch dat ik helderziend was?
je bent trouwens kwijt op msnquote:
en ik bén hipquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Welnee twee accounts is hip!
ik wissel om de paar jaar afquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:04 schreef Apotheose het volgende:
ik heb ook 2 accounts. Alleen die andere gebruik ik nooit
Ik ken ;t.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar van zo nu en dan domme dingen doen krijg je ene leuk leven.
ik heb er 4quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nou de enige met maar 1 account?
Ik heb ook een kloonquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nou de enige met maar 1 account?
?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er 4Alexxxxx voorgewoon, Danegl voor op het werk, eentje met een permban wegens kloten, en entje voor de heule intieme vraagjes in R&P
oh en goedemorgenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oh en goedemorgen
(Goedemorgen ja, ik ben net wakker)
niks tequote:
wat noem je heul intieme vragen?quote:
Weet ik nog niet ik heb m nog nooit daar voor gebruiktquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat noem je heul intieme vragen?
Ik geloof er heul niks van!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik heb m nog nooit daar voor gebruikt
Iemand die later was als ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oh en goedemorgen
(Goedemorgen ja, ik ben net wakker)
Waarvoor dan wel? Onschuldige jonge meisjes stalken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik heb m nog nooit daar voor gebruikt
Je moet wel even rekening houden met dat ik om 7 uur opgestaan was vanochtend, en om 1 uur ofzo weer ging slapen. Middagdutjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:36 schreef DawN het volgende:
[..]
Iemand die later was als ik
Goedemiddag
Nee daar is Dangel voorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarvoor dan wel? Onschuldige jonge meisjes stalken?
typtyfus?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee daar is Dangel voor
Dat was ook mn @work accoun ttoen ik bi jLasaulec werkte... Enheelsoms leenik muit aan mensne die dus WEL in r&P of SEX iets intiems willen vetellen,maar nietonder hun eigen naam.
Trouwens ik heb een ideequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee daar is Dangel voor
Dat was ook mn @work accoun ttoen ik bi jLasaulec werkte... Enheelsoms leenik muit aan mensne die dus WEL in r&P of SEX iets intiems willen vetellen,maar nietonder hun eigen naam.
ja,altijd;( mn r en nogeen andere toets doenhethelemaal nietmee, spatie amperquote:
grinnik... toen sliep ik pasquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet wel even rekening houden met dat ik om 7 uur opgestaan was vanochtend, en om 1 uur ofzo weer ging slapen. Middagdutje
Ik word al oud ja
ik moets middags idd werken maakanwelvagenof ik wateede wegmag? (alsin watuutjes vrij nemen)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een idee:D:D:D:D:D:D:D
voor pagan fest naar de mac ;D
of erna natuurlijk.
[maar jij moet dan zeker ;s middags nog werken en ;t begint 6 uur al]
WTF voor feest is een paganfest?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voor pagan fest naar de mac ;D
Een hele lange film?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:41 schreef DawN het volgende:
[..]
grinnik... toen sliep ik pas![]()
Kon niet slapen dus ben maar film gaan kijken in bed
dat is niet oud, dat is energiebesparing
Family guy FTW!!1!!!1:D:D:DDquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:45 schreef DawN het volgende:
[..]
Nee had nog een paar "family Guys's" liggen ook...
Vind jij zeker weer nie leuk hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Family guy FTW!!1!!!1:D:D:DD:D
!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:48 schreef DeToXiC het volgende:
ik vind het top!
Ik ben pagan, DW is feest.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja,altijd;( mn r en nogeen andere toets doenhethelemaal nietmee, spatie amper
thuis hebikweleen goede gelukkigquote:
oh okquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:41 schreef DawN het volgende:
[..]
grinnik... toen sliep ik pas![]()
Kon niet slapen dus ben maar film gaan kijken in bed
dat is niet oud, dat is energiebesparing
JA DOEN DOEN DOEN DOEN!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik moets middags idd werken maakanwelvagenof ik wateede wegmag? (alsin watuutjes vrij nemen)
festival.quote:
ROFLOLquote:
Euh. Nee.quote:
Dat is maar goed ook.quote:
maandag,chef is alnaarhuisquote:
De hoer.quote:
Ben ik feest dan?quote:
vergeleken met mij wel jaquote:
Komt nu de puber in je weer losquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef DeToXiC het volgende:
THUIS!!!
WEKEEEEND!!!WOOEE!!!!
ROFLOLCOPTER!!!11!!!![]()
:D EINZ!!! !!11!
okquote:
ik had allang weekendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef DeToXiC het volgende:
THUIS!!!
WEKEEEEND!!!WOOEE!!!!
look at me... I'm alive!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef DeToXiC het volgende:
THUIS!!!
WEKEEEEND!!!WOOEE!!!!
quote:
Hatsjikidee!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
k heb mezlef 300 dollar door mn neus geboord met mn domme kop
na-aperdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik loop hier red bull drinkend zonder broek achter mijn poezen aan door mijn crib...
Je zei luxaflex...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
na-aperd!
Ik heb mn luxaflex open en mn broek nog aan btw
voor 300 dollar?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, gekocht van de bejaarden die hier voor me woonden, ideaal als je last hebt van glurende buren.
nee 500 euro, compleet met alle gordijnen, luxalflex, vloerbedekking door het hele huis, betimmering in de berging, leuningen bij de WC, traplift en vooral mijnquote:
zo hoort het.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
die was geniaalmaar in al mn goedheid is die geschonken aan iemand die geen nieuwe traplift kon betalen en er WEL eentje nodig had
Wat dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
k heb mezlef 300 dollar door mn neus geboord met mn domme kop
Als ik er 1 had, zou ik echt de hele dag op en neer sjezen met zo;n ding.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee 500 euro, compleet met alle gordijnen, luxalflex, vloerbedekking door het hele huis, betimmering in de berging, leuningen bij de WC, traplift en vooral mijngarage
Dat is misschien maar goed ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
look at me... I'm alive!
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGHHHH!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |