Ik geef me gewonnen.. Jij roeleert het hardst!!quote:
Heb ik ook...quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:09 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik geef me gewonnen.. Jij roeleert het hardst!!![]()
hoer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Heb ik ook...En een NES, een SNES en een Atari 2600
![]()
en een PS2 en PS3
ik een NESquote:
"en hij redde haar door een milkshakerietje in het oog van de gevaarlijke kidnapper te stekenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alexxxxx, mijn held met de McKroket.
"En ze leefden nog lang en gelukkig.":')quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
"en hij redde haar door een milkshakerietje in het oog van de gevaarlijke kidnapper te steken"
"vandaar dat we nu action figures van hun bij de Happy Meals stoppen"quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
"En ze leefden nog lang en gelukkig.":')
Omg dan krijg je een Alexxxxx actionfigure! Met een milkshakerietje!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"vandaar dat we nu action figures van hun bij de Happy Meals stoppen"
De McSneek actionfigures! Spaar ze allemaal!
En een DW actionfigure die heel luid giltquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omg dan krijg je een Alexxxxx actionfigure! Met een milkshakerietje!
Weetje hoe cool!
en DeToxic met allemaal consolesquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een DW actionfigure die heel luid gilt
LOLLERCOPTER!!!!111!EINZ!!!!1111quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een DW actionfigure die heel luid gilt
Ik heb een broek aan vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
LOLLERCOPTER!!!!111!EINZ!!!!1111![]()
Zo, daar had ik gewoon even zin in... je wordt zooo duf van een hele dag niks kunnen doen.![]()
ik had gewoon thuis kunnen blijven en zonder broek door mijn huis achter de katten aan kunnen rennen bijvoorbeeld!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en DeToXiC met allemaal consoles
Die Devilswhore is viiiessss!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:50 schreef BubbleBabe het volgende:
komt er ook een ringtone? Dan is het pas echt hip..
quote:
Die dus... Ik zeg het je.. die coño had haar vast.. en ze bewoog niet meer.. en toen stak ik een rietje in zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die Devilswhore is viiiessss!!!!
"Het Snekermeer is groot, BubbleBabe..."quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:55 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
[..]
Die dus... Ik zeg het je.. die coño had haar vast.. en ze bewoog niet meer.. en toen stak ik een rietje in haar oog weet je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |