Mijn bitch.quote:
Als je in mn telefoon gilt welquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoor je dat wel in Cornjum dan?
Oh. Ok.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in mn telefoon gilt wel
Dan heb ik iig een McKroket bij me alsik je kom redden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Ok.
maar wat nou als ik nou net gemarteld word ofzo en dan bel ik jou. Dan gil ik dus ook (waarschijnlijk) en dan denk jij zo van, "Yeah, de macdate met DW!"terwijl ik gewoon pijn lijd.
waarover?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:22 schreef BubbleBabe het volgende:
Ik ben ook enthousiast als newbie
McMeet!quote:
Durf ik niet...quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben überhaupt verbaasd dat er nog noooit een meet van dit topic is geweest. Ik ben echt al bj 15 meets of zo van het Groningen topic geweest
Ik met DW en jij met Alexxxx?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:28 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik met DW en jij met Alexxxx?
Wiiiieee!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef BubbleBabe het volgende:
* tissue geeft...
Wil je ook een keer soepje hebben dan ?
Ik een Wiiquote:
Sjoer... neem jij de soep mee?quote:
Alexxxxx, mijn held met de McKroket.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan heb ik iig een McKroket bij me alsik je kom redden.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:28 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik met DW en jij met Alexxxx?
Ik Nintnedo 64..quote:
kippensoep? ^^quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef BubbleBabe het volgende:
* tissue geeft...
Wil je ook een keer soepje hebben dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |