Griepje. Kom maar hoor, adres in je PM box.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:21 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
AaaWWat heb je? Kippensoepje brengen? Beterschap!
Ja maar das nie sneekquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Griepje. Kom maar hoor, adres in je PM box.
Euh,, ik moet leren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben daardoor wel redelijk gebroken![]()
Dus DW, als je zin hebt om langs te komen voor een massage, ik houd je niet tegen..
Bummer.quote:
quote:
Ik eet ook nogsteeds happy Meals >:Cquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kwam voor het eerst bij de mac toen ik 12 was... toen vond ik mezlef te oud voor een happy meal
nu vind ik mezlef niet meer te oud voor een happy meal, maar zou ik minstens 4 happy melas nodig hebben om mijn honger te stillen
(ik ben nogsteeds niet aan ;t lerenquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bummer.
Gelukkig heeft die warme douche van zonet me ook goed gedaanMaar het haalt het niet bij een massage.
Goede opleiding is belangrijk anders krijg je net zon kutbaan als ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
(ik ben nogsteeds niet aan ;t leren)
Er bestaat nog steeds geen Mckroketmenuquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Groot macmenu <3
Graagquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee duh.
je kan bij een happy meal wel een mckroket nemen maar dan moet je wel meer betalen.
Zullen we een x gaan daten in de mac?
Euh. Waarom moet ik dat altijd doen?quote:
Omdat ik geen leven heb en toch altijd wel kan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euh. Waarom moet ik dat altijd doen?
Wordt nog druk bij de Mac...quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Zullen we een x gaan daten in de mac?
Euh ja en ik kan bijna nooit gezien school+werk+rutgerquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat ik geen leven heb en toch altijd wel kan.
dikke FOK!meet in de mac..quote:
Dus moet jij een tijdstip noemen dat ik wel kan, zodat ik dan kan zeggen dat het precies een van die schaarse momenten is dat ik wel wat te doen hebquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euh ja en ik kan bijna nooit gezien school+werk+rutger
Ik weet niet wanneer ik kanquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus moet jij een tijdstip noemen dat ik wel kan, zodat ik dan kan zeggen dat het precies een van die schaarse momenten is dat ik wel wat te doen heb
Gewoon eens gillen op een moment dat je wel kan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik kan
Moet nog een stel PO's in elkaar flansen in de vakantie
en werken
en bleeeeeh.
Wie is rutger?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euh ja en ik kan bijna nooit gezien school+werk+rutger
Hoor je dat wel in Cornjum dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon eens gillen op een moment dat je wel kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |