SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
Ja in de wijk de zwette is de kans groot dat er een metadon kantoor komtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Op vrijdag 15 februari 2008 18:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand al wat meer informatie over het administratie kantoor van verslaafden ? in de wijk de Zwette?
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=53.04061,5.668709&spn=0.002258,0.004978&t=h&z=18
Dus in be buurt van de Zwette school en zwaluwnest
wie o wie?
![]()
[..]
wat is daarmee dan... Heb ik iets gemist?
ja er rende al iemand naar de TV redactie toe whehequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou Apotheose, je collegas hebben toch gefilmd bij de brand daar bij jullie hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
kluizenaar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik luister bijna nooit meer naar omrop fryslan op de radiovroeger dag in dag uit, toen ik nog kluizenaar was
Jij bent ook over alles wat ik vertel verbaasd he?quote:
Je vriendin was ook kluizenaar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent ook over alles wat ik vertel verbaasd he?De meeste mensen zijn er ondertussen wel aan gewend dat ik raar ben
Ja ik heb twee jaar als kluizenaar geleefd, geen tv, geen internet, geen werk, alleen ik en mn vriendin
We kluizenaarden samen ja. En daar kijk ik inderdaad niet naar, 2 jaar zonder TV en daarna 2 jaar zonder kabel TV heeft me weinig kennis op dat gebied bij gebrachtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Je vriendin was ook kluizenaar?![]()
Reminds me of October Road, of kijkt niemand dat hier
Ook zo'n dude die kluizenaar is en krijgt relatie met de pizzabezorgster. Maar ja, die wil leuke dingen doen alleen durft hij niet naar buiten . Of was t niet zo erg? Vanwaar kluizenaar zijn?
wrom niequote:Op woensdag 20 februari 2008 11:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen? Ik heb nog niet geslapen sinds gister hoor
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:57 schreef Apotheose het volgende:
wacht, ik schrijf ff wat op briefje :p
The Truman Show, maar dan met Apotheosequote:Op woensdag 20 februari 2008 13:07 schreef DeToXiC het volgende:
Hebben we de hele tijd live webcam op Sneek-forum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |