w00t!!! ik ben 1.90 of zo hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef BubbleBabe het volgende:
Niet dat ik weet.... Moet ie toch eerst een paar centimenter groeien ben ik bang(ben nogal lang aangelegd)
Maar hey... gezellig...![]()
Samen een Mc Kippie delenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
w00t!!! ik ben 1.90 of zo hoor!![]()
U & me @ macD?![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:20 schreef BubbleBabe het volgende:
Had Alexxxx toch nog gelijk. Voorspellende gaven?
Vertel dan meteen even waar die me van kentquote:
Ik paranormaliseer niet op commandoquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Vertel dan meteen even waar die me van kent
Ja, vertel eens...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:34 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Vertel dan meteen even waar die me van kent
Ow... nou als je toevallig door gaat krijgen per ongeluk wie hij is en waar ik hem van ken..quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik paranormaliseer niet op commando
Ow, ken je mij ook...quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ow... nou als je toevallig door gaat krijgen per ongeluk wie hij is en waar ik hem van ken..
Ik hou me aanbevolen voor dergelijke informatie
Ok ok.. waar je mij van kent dan...quote:
Wiiieee!!! pmquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:47 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ok ok.. waar je mij van kent dan...![]()
en kijk je pm box eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:42 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ook niet..
Hmm.. zal ik ier nou op gaan reageren of niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
lekker koesen!!quote:
whehehe...quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:03 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Hmm.. zal ik ier nou op gaan reageren of niet....![]()
![]()
Detailquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tis officieel nog 'morgen' hoor
AaaWquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
nu niet meer
weer ziek thuis gebeleven vandaag
Heb je het overleefd? Het wakker worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |