Ik geef me gewonnen.. Jij roeleert het hardst!!quote:
Heb ik ook...quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:09 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Ik geef me gewonnen.. Jij roeleert het hardst!!![]()
hoer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Heb ik ook...En een NES, een SNES en een Atari 2600
![]()
en een PS2 en PS3
ik een NESquote:
"en hij redde haar door een milkshakerietje in het oog van de gevaarlijke kidnapper te stekenquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alexxxxx, mijn held met de McKroket.
"En ze leefden nog lang en gelukkig.":')quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
"en hij redde haar door een milkshakerietje in het oog van de gevaarlijke kidnapper te steken"
"vandaar dat we nu action figures van hun bij de Happy Meals stoppen"quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
"En ze leefden nog lang en gelukkig.":')
Omg dan krijg je een Alexxxxx actionfigure! Met een milkshakerietje!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"vandaar dat we nu action figures van hun bij de Happy Meals stoppen"
De McSneek actionfigures! Spaar ze allemaal!
En een DW actionfigure die heel luid giltquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omg dan krijg je een Alexxxxx actionfigure! Met een milkshakerietje!
Weetje hoe cool!
en DeToxic met allemaal consolesquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een DW actionfigure die heel luid gilt
LOLLERCOPTER!!!!111!EINZ!!!!1111quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En een DW actionfigure die heel luid gilt
Ik heb een broek aan vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
LOLLERCOPTER!!!!111!EINZ!!!!1111![]()
Zo, daar had ik gewoon even zin in... je wordt zooo duf van een hele dag niks kunnen doen.![]()
ik had gewoon thuis kunnen blijven en zonder broek door mijn huis achter de katten aan kunnen rennen bijvoorbeeld!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en DeToXiC met allemaal consoles
Die Devilswhore is viiiessss!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:50 schreef BubbleBabe het volgende:
komt er ook een ringtone? Dan is het pas echt hip..
quote:
Die dus... Ik zeg het je.. die coño had haar vast.. en ze bewoog niet meer.. en toen stak ik een rietje in zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die Devilswhore is viiiessss!!!!
"Het Snekermeer is groot, BubbleBabe..."quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:55 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
[..]
Die dus... Ik zeg het je.. die coño had haar vast.. en ze bewoog niet meer.. en toen stak ik een rietje in haar oog weet je...
Heb je nog wat te roken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
"Het Snekermeer is groot, BubbleBabe..."
"Ze had shotgun op me..."quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Heb je nog wat te roken?
Het is klaar jongen, het is is klaar...
(waarom is er eigenlijk nog geen Joran smiley...)
Of terug naar de action figuresquote:
Wat jij wil...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Of terug naar de action figures
:Hquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
LOLLERCOPTER!!!!111!EINZ!!!!1111![]()
Zo, daar had ik gewoon even zin in... je wordt zooo duf van een hele dag niks kunnen doen.![]()
ik had gewoon thuis kunnen blijven en zonder broek door mijn huis achter de katten aan kunnen rennen bijvoorbeeld!
Ik wil zon...quote:
NIET LIEFquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die Devilswhore is viiiessss!!!!
Dat is oudehorne, niet Sneek.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
En Rutger action figure als bitch...
Ik wou kippensoep >:Cquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NIET LIEF
ik heb zonet nog gedouched
/care.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is oudehorne, niet Sneek.
Hup, je bed in, je bent ziek.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver, ik dnek, ik ga ff een stukje wandelen, regent het
Dan maar met de pet op
Tomatiesoeppie!quote:
Ik knap meer op van wat buitenlucht dan van de hele dag in mn nest liggen. En ik ben gelukkig al een stuk minder ziek dan eerstquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hup, je bed in, je bent ziek.
klopt maar dat ligt tenminste nog dichtbij Sneek. Oudehorne niet. Als je vanaf Sneek naar Oudehorne gaat ben je anderhalf uur onderweg zo ongeveer.quote:
Ja maar ik had je al voor een tussendoor soepje uitgenodigd ook! En we zouden auto dingen doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar ze wil het me niet brenegn omdat ik te ver weg woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |