Heb je nog wat te roken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
"Het Snekermeer is groot, BubbleBabe..."
"Ze had shotgun op me..."quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Heb je nog wat te roken?
Het is klaar jongen, het is is klaar...
(waarom is er eigenlijk nog geen Joran smiley...)
Of terug naar de action figuresquote:
Wat jij wil...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Of terug naar de action figures
:Hquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
LOLLERCOPTER!!!!111!EINZ!!!!1111![]()
Zo, daar had ik gewoon even zin in... je wordt zooo duf van een hele dag niks kunnen doen.![]()
ik had gewoon thuis kunnen blijven en zonder broek door mijn huis achter de katten aan kunnen rennen bijvoorbeeld!
Ik wil zon...quote:
NIET LIEFquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Die Devilswhore is viiiessss!!!!
Dat is oudehorne, niet Sneek.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef DeToXiC het volgende:
En Rutger action figure als bitch...
Ik wou kippensoep >:Cquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NIET LIEF
ik heb zonet nog gedouched
/care.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is oudehorne, niet Sneek.
Hup, je bed in, je bent ziek.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver, ik dnek, ik ga ff een stukje wandelen, regent het
Dan maar met de pet op
Tomatiesoeppie!quote:
Ik knap meer op van wat buitenlucht dan van de hele dag in mn nest liggen. En ik ben gelukkig al een stuk minder ziek dan eerstquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hup, je bed in, je bent ziek.
klopt maar dat ligt tenminste nog dichtbij Sneek. Oudehorne niet. Als je vanaf Sneek naar Oudehorne gaat ben je anderhalf uur onderweg zo ongeveer.quote:
Ja maar ik had je al voor een tussendoor soepje uitgenodigd ook! En we zouden auto dingen doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar ze wil het me niet brenegn omdat ik te ver weg woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |