doe mij maar italian bmt bij subwayquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:12 schreef DeToXiC het volgende:
ik had broodje kipfilet met rode pesto bij Prinsheerlijk vandaan... (leewarden)
Ik pendel tussen de Prinsheerlijk, de V&D, de Sub, de MacD...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:14 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
doe mij maar italian bmt bij subway
quote:
vette shit! Doet ie ook zo overdreven.. Crikey enzo ??quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
de speeltjes kun je gelukkig ook los kopen
* Alexxxxx heeft bij zn ex op zolder nog een Steve Irwin action figure liggen![]()
nee hij hupst alleen een beetjequote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
vette shit! Doet ie ook zo overdreven.. Crikey enzo ??![]()
Een MaccieD kenner...quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:35 schreef BubbleBabe het volgende:
Maar in een happymeal zit geen blaadje sla hoor.. alleen een augurk.. en dat is niet zo gezond als het lijkt
ik ga eigenlijk nooit naar de mac whaha.... mijn kind wel.. als ze bij haar vader is eet ze volgens mij niks anders.. en ze komt altijd met een happy meal thuis danquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:04 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Een MaccieD kenner...![]()
Ik eet alleen maar mcChicken eigenlijk...ik lust geen kaas.![]()
Niet liefquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:16 schreef BubbleBabe het volgende:
ennuh... kaashoe parmezaanser hoe beter
niet zeuren.. Was al vrouw naar je hart... kan niet compleet perfect zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |