morgen zit ik tot 10 uur op school en ga daarna weer slapen en genieten van m;n vakantie voor zover dat kan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik knap meer op van wat buitenlucht dan van de hele dag in mn nest liggen. En ik ben gelukkig al een stuk minder ziek dan eerst
Morgen heet ik weer Dangel dus
Ik ook van jou schatquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:34 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
b-babe is viesss, jewaitz!!!!1!
Niet meer vrij op vrijdag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
morgen zit ik tot 10 uur op school en ga daarna weer slapen en genieten van m;n vakantie voor zover dat kan.
Jawel, maar heb nu toetsweek, en heb morgenochtend een toets.quote:
Moet jij trouwens niet gaan winkelenquote:
Told yaquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
terug van wandeling, nu koppijn van de kerosinedampen
Ja wist ik veel dat ze vlogen vandaagquote:
Eigen schuldquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja wist ik veel dat ze vlogen vandaagDit huis is gewoon te goed geïsoleerd
En zo erge dampen als nu had ik nog niet meegemaakt btw
Geen tijd gehad, moest eerst sporten...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:58 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet gaan winkelen
Je moet ook niet gaan roken dan hè...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
terug van wandeling, nu koppijn van de kerosinedampen
Gelukkig is het kopavondquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Geen tijd gehad, moest eerst sporten...
Ik rook nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan roken dan hè...
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Welkom DawN!
Ik ZEI toch dat ik helderziend was?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Welkom DawN!
Ik ZEI toch dat ik helderziend was?
je bent trouwens kwijt op msnquote:
en ik bén hipquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Welnee twee accounts is hip!
ik wissel om de paar jaar afquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:04 schreef Apotheose het volgende:
ik heb ook 2 accounts. Alleen die andere gebruik ik nooit
Ik ken ;t.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar van zo nu en dan domme dingen doen krijg je ene leuk leven.
ik heb er 4quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nou de enige met maar 1 account?
Ik heb ook een kloonquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nou de enige met maar 1 account?
?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er 4Alexxxxx voorgewoon, Danegl voor op het werk, eentje met een permban wegens kloten, en entje voor de heule intieme vraagjes in R&P
oh en goedemorgenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oh en goedemorgen
(Goedemorgen ja, ik ben net wakker)
niks tequote:
wat noem je heul intieme vragen?quote:
Weet ik nog niet ik heb m nog nooit daar voor gebruiktquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat noem je heul intieme vragen?
Ik geloof er heul niks van!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik heb m nog nooit daar voor gebruikt
Iemand die later was als ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oh en goedemorgen
(Goedemorgen ja, ik ben net wakker)
Waarvoor dan wel? Onschuldige jonge meisjes stalken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik heb m nog nooit daar voor gebruikt
Je moet wel even rekening houden met dat ik om 7 uur opgestaan was vanochtend, en om 1 uur ofzo weer ging slapen. Middagdutjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:36 schreef DawN het volgende:
[..]
Iemand die later was als ik
Goedemiddag
Nee daar is Dangel voorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarvoor dan wel? Onschuldige jonge meisjes stalken?
typtyfus?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee daar is Dangel voor
Dat was ook mn @work accoun ttoen ik bi jLasaulec werkte... Enheelsoms leenik muit aan mensne die dus WEL in r&P of SEX iets intiems willen vetellen,maar nietonder hun eigen naam.
Trouwens ik heb een ideequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee daar is Dangel voor
Dat was ook mn @work accoun ttoen ik bi jLasaulec werkte... Enheelsoms leenik muit aan mensne die dus WEL in r&P of SEX iets intiems willen vetellen,maar nietonder hun eigen naam.
ja,altijd;( mn r en nogeen andere toets doenhethelemaal nietmee, spatie amperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |