ik wissel om de paar jaar afquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:04 schreef Apotheose het volgende:
ik heb ook 2 accounts. Alleen die andere gebruik ik nooit
Ik ken ;t.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar van zo nu en dan domme dingen doen krijg je ene leuk leven.
ik heb er 4quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nou de enige met maar 1 account?
Ik heb ook een kloonquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nou de enige met maar 1 account?
?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er 4Alexxxxx voorgewoon, Danegl voor op het werk, eentje met een permban wegens kloten, en entje voor de heule intieme vraagjes in R&P
oh en goedemorgenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oh en goedemorgen
(Goedemorgen ja, ik ben net wakker)
niks tequote:
wat noem je heul intieme vragen?quote:
Weet ik nog niet ik heb m nog nooit daar voor gebruiktquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wat noem je heul intieme vragen?
Ik geloof er heul niks van!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik heb m nog nooit daar voor gebruikt
Iemand die later was als ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oh en goedemorgen
(Goedemorgen ja, ik ben net wakker)
Waarvoor dan wel? Onschuldige jonge meisjes stalken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik heb m nog nooit daar voor gebruikt
Je moet wel even rekening houden met dat ik om 7 uur opgestaan was vanochtend, en om 1 uur ofzo weer ging slapen. Middagdutjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:36 schreef DawN het volgende:
[..]
Iemand die later was als ik
Goedemiddag
Nee daar is Dangel voorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarvoor dan wel? Onschuldige jonge meisjes stalken?
typtyfus?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee daar is Dangel voor
Dat was ook mn @work accoun ttoen ik bi jLasaulec werkte... Enheelsoms leenik muit aan mensne die dus WEL in r&P of SEX iets intiems willen vetellen,maar nietonder hun eigen naam.
Trouwens ik heb een ideequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee daar is Dangel voor
Dat was ook mn @work accoun ttoen ik bi jLasaulec werkte... Enheelsoms leenik muit aan mensne die dus WEL in r&P of SEX iets intiems willen vetellen,maar nietonder hun eigen naam.
ja,altijd;( mn r en nogeen andere toets doenhethelemaal nietmee, spatie amperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |