De hoer.quote:
Ben ik feest dan?quote:
vergeleken met mij wel jaquote:
Komt nu de puber in je weer losquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef DeToXiC het volgende:
THUIS!!!
WEKEEEEND!!!WOOEE!!!!
ROFLOLCOPTER!!!11!!!![]()
:D EINZ!!! !!11!
okquote:
ik had allang weekendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef DeToXiC het volgende:
THUIS!!!
WEKEEEEND!!!WOOEE!!!!
look at me... I'm alive!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:52 schreef DeToXiC het volgende:
THUIS!!!
WEKEEEEND!!!WOOEE!!!!
quote:
Hatsjikidee!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
k heb mezlef 300 dollar door mn neus geboord met mn domme kop
na-aperdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:32 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik loop hier red bull drinkend zonder broek achter mijn poezen aan door mijn crib...
Je zei luxaflex...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
na-aperd!
Ik heb mn luxaflex open en mn broek nog aan btw
voor 300 dollar?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, gekocht van de bejaarden die hier voor me woonden, ideaal als je last hebt van glurende buren.
nee 500 euro, compleet met alle gordijnen, luxalflex, vloerbedekking door het hele huis, betimmering in de berging, leuningen bij de WC, traplift en vooral mijnquote:
zo hoort het.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
die was geniaalmaar in al mn goedheid is die geschonken aan iemand die geen nieuwe traplift kon betalen en er WEL eentje nodig had
Wat dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
k heb mezlef 300 dollar door mn neus geboord met mn domme kop
Als ik er 1 had, zou ik echt de hele dag op en neer sjezen met zo;n ding.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee 500 euro, compleet met alle gordijnen, luxalflex, vloerbedekking door het hele huis, betimmering in de berging, leuningen bij de WC, traplift en vooral mijngarage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |