Amanda moet na de visagie nodig even rusten, ook de behandelaarster zegt: neem je wel je rust hoor, jij en Brianquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mike wordt door achter wel als speler naar voren geschoven, toen Jaap ziek was en zijn optreden vervangen moest worden mocht Jaap zelf niet stemmen en de gasten wel, Mike heeft toen op Brian gestemd, ook heeft hij uitgesproken dat hij Huub 2 ton boete zou aansmeren en over Eric gezegd dat hij achter het CS zou werken, als hij geen speler is dan moet hij zich ook niet zo opstellen.
Huub is idd een irritant persoon af en toe soms is hij te agressief en bij gelegenheid heel dominant, toch gaat mijn voorkeur uit naar hem als winnaar, B&A zijn me te veel voorgetrokken en Brian is een achterbaks figuur in mijn ogen, tja ieder zijn mening maar om nu te zeggen dat Mike zielig is en helemaal niets heeft gedaan gaat me een straatje te ver.
Welterusten, focking OP is klaarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt verliefd op Huub is..... dus daarin snap ik haar wel.
En wat betreft Huub en vrouwen........ hehehehe, daar is Casanova een monnik bij
Het hefstigste wat gebeurde in de vorige COS:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:02 schreef Kinga het volgende:
Ach god, Mike wil naar Jensen.
Ik vind hem steeds triester worden.
Pik one en Brian zijn aan het trainen:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
Amanda flikkert een vaas kapot maar blijft gewoon zitten. Wie ruimt het op, Nicole......Amanda vindt allemaal heel gewoon, verwend rattennest.
Iedereen luistert:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
innt de CeePees van Avonne en Petraa, niks schaken op kantooren die van scandulous ook btw
![]()
Gefliciteerd Uniekhoornquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio liet duidelijk merken dat hij weet dat Brian staat af te luisteren ! Heeft hij vast op de plasma gelezen !!
HAVE FUN!!!quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:30 schreef blomst het volgende:
Anouk je moet je post niet zo laten slingeren.
Maar volgens Claire staat er niets in wat een ander niet mag weten
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt van de buren en gaat de tafel dekken....is ze ziek of hangt ze samen met haar perfecte man de perfecte huisvrouw uit voor de reguliere?
Mike is ook op het matje geroepen door zijn baas ivm alcoholquote:Op zondag 9 maart 2008 20:03 schreef jassy het volgende:
Mike moet zich met het spel bemoeien anders is hij exit
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:
Huub vroeg of Jaap hem wou helpen tegen Mike te spelen.
Jaap geeft geen rechtstreeks antwoord.
Dat hele gedoe met die USB-stick is gewoon doorgestoken kaart geweest
Tja, dat is natuurlijk geen moeilijke gevolgtrekking.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:09 schreef avonne het volgende:
Huub "als maandag de pleuris uitbreekt op de radio gaat iedereen dinsdag luisteren"
Maar hij kan het hebben, KingJaap ftw!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef ruby het volgende:
Jaap praat nu ook met een bezwerende zalverige stem.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Huub wil dat Mike zich niet met het spel gaat bemoeien. Jaap zegt dat Mike zegt, ik bemoei me wel met het spel, anders ben ik er zo uit. Vervolgens zegt Huub, okee hij mag zich wel met het spel bemoeien, als hij zich maar bij ons aansluit. Doet hij dat niet, dan wil Huub hem toch weer wakker blijven houden tot een uurtje of 3 / 4 vanacht......
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:15 schreef Guuskeee het volgende:
op tien.nl:
"Ik heb mijn werk gesproken en ik heb een belangrijke klus morgen! Maar ik heb een hele drukke week en als het aan mij ligt kom ik weer terug. Ik wil niet eens weg maar ik kan niet alles verzetten en heb een belangrijke examen.Ik heb het ontzettend naar mijn zin, maar ik moet of alles afzeggen of...:, zucht de brandweerman. Alle aanwezigen luisteren aandachtig naar Barry, Huub neemt meteen het woord over als de branweerman stil valt." Als je elders prioriteiten heb dan is dat toch logisch?
Lijkt me idd het meest logische scenario.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:16 schreef Katewalker het volgende:
Ja joh..Jaap is ook niet achterlijk...de finale wordt wellicht met drie mensen gespeeld..dus twee moeten er uit..er is een kans dat het toch een sms-finale wordt en dan moet je niet met Huub in de finale zitten.
Dus Jaap wil , voor alle zekerheid, eerst Claire er uit..( maart) en dan stemmen ze eind april Huub er uit...
Nou, Huub zijn moeder is Huub gewend, ik wens hem veel succes.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef ruby het volgende:
Mikey zegt dat Huub zichzelf nog wel eens tegenkomt.
"Als hij vanavond mij gaat terroriseren, dan ga ik morgen zijn moeder terroriseren".
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:24 schreef avonne het volgende:
half 11 loopt het ultimatum van Mike af.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:26 schreef joep.t het volgende:
Zou wel heel gaaf zijn als die echt een dubbelspel ging spelen
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef Leandra het volgende:
Mike zegt dat hem gisteren door Huub een geldbedrag geboden is om dubbelspel te spelen, zijn ultimatum hier een beslissing over te nemen loopt om half 11 vanavond af.
Jaap wil zelfs dat Mike dubbel dubbelspel gaat spelen.... zowel Huub als Brian verraden.
Nicole vindt dat hij het niet moet doen omdat vriendschap niet te koop is, en Brian en Amanda hebben "zoveel" voor Mike gedaan...
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef ruby het volgende:
Rioolbuis nodig? Hier kun je alle DGK-ellende ingooien. Het wordt netjes afgevoerd.
Psies, de heren zullen het wrs onderling moeten uitvechten, go, fight!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Kennelijk heb jij ook al conecties bij RTL. Al dat gesugereer, wie al dan niet bescherming krijgen. Als het er op aan komt zijn zowel Huub, als Brain, allebei beschermd van hier tot Tokio. Beide hadden er allang uitgesodemieterd moeten worden. Beide hebben allang de regel fysiek geweld over schreden.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef neehe het volgende:
Als Mikey Huubs moeder gaat beledigen dan gaan er klappen vallen.
Sowieso100% zeker weten, streamlock na streamlock krijg je dan.
Daarna is Mikey weg, terug naar zijn zo geliefde luxe zwerversdoos.
Wat is waar?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:15 schreef Leandra het volgende:
Wat een triest gedoe weer zeg, of Barry nou wel of niet bij Brandweer Velsen werkt doet er dan ff niet toe, maar je gaat toch geen werkgever van een gastspeler benaderen?? En zelfs richting het gemeentebestuur??
Sorry hoor, maar als je zo in de war bent dat je niet meer snapt dat iemand voor de lol meedoet in een gescript programma en daar op zo'n manier actie tegen gaat ondernemen dan ben je wat mij betreft rijp voor opname.
Als je dan ook nog eens meeneemt dat die persoon op Nowlive leest, dan ben ik er vrij zeker van dat die post in het gastenboek nooit gedaan zou zijn als men het idee had gehad dat Barry aan de kant van Huub stond.
Kan er iemand Mazaru helpen?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:21 schreef mazaru het volgende:
Ik vind ook dat die zich heel fatsoenlijk heeft gedragen.
Hij had voor iedereen respect, en heeft niet meegedaan aan laffe complotten.
Respect voor Diederik hoor.
Alleen jammer dat ik nog steeds zijn kontje onder de douche niet heb kunnen zien
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
Huub is stomverbaasd over de domheid van Nicole
Slim hoor, inkomsten genereren voor het platvorm waar je je kicks uithaalt, het doosje is op TV en ze wil het spel niet spelen, dus SMS-en maar!quote:
Spanning en sensatie!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:39 schreef Sug4r het volgende:
Stream 1 en 2; Huub achter de piano
Stream 3 en 4 ; Brain op bed met boek
Tja, if only.......quote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
Jippie spuit elf is weg, nu de zwerver en nicole ook! Dan kan het spel gespeeld gaan worden, zonder invloeden van buitenaf. Alle uitjes cancellen en de eindstrijd kan losbarsten.
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Das lekker dan![]()
Ik vind dat plan van Petraa veel beter, alle deuren en hekken dichthouden, niemand erin of eruit.
Maar ik ga het niet meer geloven dat ze het spel nog gaan spelen
En jongens en meisjes, dit is COS en niet HiHaHooligans, we weten nu wel hoe het werkt toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Stapelbedden die hut in en alle ex-miljonairs en ex gastspelers tegelijkertijd dat hok in.
Ik verwacht van deze 5 niet veel knalwerk meer, dus dan hebben we nog een beetje leven in de brouwerij.
Mike zijn situatie blijft de gemoederen bezig houden, op St.Brian hoeft hij alvast niet te rekenen.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:02 schreef Disana het volgende:
LOL.
Palma wil inderdaad dat ze Mikey meer helpen. Maar Brian herhaalt dat hij niet tussen Huub en Mikey in gaat staan.
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:03 schreef noekje het volgende:
Brian is Amanda alweer een beetje beu met z'n aiaiai.
Amanda vindt dat alles Huub zijn schuld is. Zij zetten Mike helemaal niet in en Dilana is Mike z'n alles.
Ik zeg helemaal niets.....quote:Op maandag 10 maart 2008 14:04 schreef mootie het volgende:
Amanda: Wij hebben geen gastspelers nodig om ons te helpen!!!!!
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:09 schreef trettie het volgende:
Ja en dat van die drank heeft de FEBO op zijn geweten die hadden kunnen zeggen je gaat erin maar met een alcohol verbod.
Als ze dat Huub op kunnen leggen kunnen ze dat ook met Mikey!!!!!!!!!!!!!!
Zij zijn schuld aan de terrugval van Mikey.
En die pakt vandaag of morgen z'n fiets en komt niet meer terug, gaat die fiets verkopen en leeft weer lekker vrij en blij op straat.
Geen verantwoording tegenover niemand dat wil Mikey!!!
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:20 schreef mootie het volgende:
Dringt het nog niet tot Brian door dat hij degene is die Mikey bij het spel betrokken heeft?
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:27 schreef T-lex het volgende:
Topberaad in de gouden kooi...onder leiding van Palma.![]()
Onderwerp van gesprek: "Trigger happy Mickey en onschuldige Huubsel"![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij heeft dit overleg maar 1 reden en dat is het bezoek van Huub z'n moeder.
Dat is ook de reden dat Huub vannacht niks mocht doen tegen Mickey. Ondanks dat hij had aangekondigd Mickey wakker te gaan houden, bleef het stil. Ze willen gewoon zorgen dat Brian met Mickey gaat praten om hem niks te laten doen als Huubsel z'n moeder komt.
Ze voorzien gewoon grote problemen als Mickey dat bezoek zou verstoren...de kans is dan natuurlijk vrij groot dat Huub dan uit z'n plaat gaat. En daarom wil de FEBO nu ingrijpen met Palma. Niet alleen Mickey is trigger happy, ook Huubsel zit op het randje. En dat weten ze maar al te goed.
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie wil lachen, moet ook even een kijkje nemen op het forum van headliner: http://forum.headliner.nl/gr-6/
Ik geloof dat alle posters daar bij elkaar de hersencel van Amanda in bruikleen hebben.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:18 schreef akveor het volgende:
Sanctie van Huub wordt (met plezier) opgeheven vanwege z'n positieve instelling.. en Huub mag ook naar het Emma ziekenhuis...
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:22 schreef akveor het volgende:
Brain vind het allemaal weer zo geweldig dat ie voor die kindjes mag optreden
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
Nienke in da house, ze heeft allerlei plannen.
Er komen optredens van Glennis Grace (favo van rattin), de groep Vangrail en Dennix, toe maar.
Die gast is echt niet weg te branden daar.
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Via de 100FM site: http://www.100p.nl/
Of rechtstreeks in je Windows Mediaplayer: http://player.100p.nl/wmp/100p.wax
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:29 schreef Charmian het volgende:
Hij gaat ook niet eerst ff douchen nadattie de 'hele dag' in het vuil heeft staan roeren![]()
Ow wacht hij zit bij Del, die ruikt dat toch niet
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef jassy het volgende:
Claire met het weerbericht op 100%NL:
http://www.xs4all.nl/~rozendaw/caps_dgk/claire173710308.mp3
Dit is de COS, commentaar op streams en niet op alkaar aub.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:49 schreef chufi het volgende:
Brian komt polshoogte nemen... Had gehoord dat er weer internet is ... En in welke patch-poort de aansluiting zit.. De technical begeileder zegt dat ie gewoon weer afgesloten wordt na de uitzending...
We wachten af ...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef AnTjUh het volgende:
claire tegen brian: uiteindelijk heb jij er helemaal niks mee te maken
nienke vind het wel loyaal van claire
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:36 schreef AnTjUh het volgende:
brian: en huub als het andersom was??
huub : dat maakt mij niks uit
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
Rat: Mag ik vragen waar de grens ligt ( gaat over vreemdgaan).
Claire: Nee.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik zie ze lopen in de tuin, kan ik niet even snel naar de MB?
Brian: Wie zie je lopen?
Amanda : De boze buurvrouw.
Is er weer een bezichtiging ofzo?
Palma maakt zich overigens zorgen over de splinterfactor van de nieuwe tuinmeubels, het gros van de COS vindt het sinaasappelkistjeshout, ik meen vorige week soortgelijke tuinmeubels van steigerplanken te hebben gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen en zegt: Ik had bijna mijn winstkansen verspeeld net.....SL.
Ze zitten echt met hun vinger boven de SL knop.
Dit is de COS, hier wordt over de streams gepraat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
Jaap praat een beetje spottend over de fora. Over de usb stick die hij kwijt is, over Brian en Amanda die altijd worden voorgetrokken. Palma geeft voor er geen verstand van te hebben. Maar het is natuurlijk wel allemaal waar, voegt Jaap toe.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Dark het volgende:
Brian is behoorlijk pissig op Amanda en haar .........vermeende.........alcoholverbruik
Hij staat nu weer als een de debiel te koetsjiekoetsjien bij de paarden................
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef pullup het volgende:
Kan iemand die clini-clown bij Tanner weghalen ?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef Dark het volgende:
Brian heeft slechts 5 biertjes op in een tijdspanne van 3 uur.
Amanda - Ik zit nu aan m'n tweede drankje.....
Brian - Begrijp je me niet of wil je me niet begrijpen?
Amanda - Ja maar, ik..............
Brian - Hou maar op, laat me maar, ik word boos!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Marieke_B het volgende:
Aman wil met Brian naar de chill.
Brian is boos vraagt zich af waarom ze nu al wil praten.
Aman vindt dat ze niet haar ding heeft kunnen zeggen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Brian wil nu niet met Amanda praten, hij komt vanzelf wel naar haar toe.
Maar door langer wachten wordt Amanda nog bozer, zegt ze.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij!! Ik niet, neem geen blad voor me mond![]()
Amanda: doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..jeezus hoer, toon eens ballen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:47 schreef Marieke_B het volgende:
Aman heeft als laatste een sneer gegeven.
da's natuurlijk een doodzonde
Aman is boos!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:49 schreef agter het volgende:
Tja, Amanda en Brian zijn tot elkaar verbannen.
Een soort Molotov-Ribbentroppact.
Eentje gaat er verliezen...
Ja, nou!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:51 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk ook wel zielig als je zo tot elkaar aangewezen bent
Ondertussen in de ruhlaassie van H&C:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef kahaarin het volgende:
Het begint nu al, Amanda mag de komende tijd wel een bodyguard oid, bij stress is hij echt niet te vertrouwen, FEBO, kijken jullie goed?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Claire laat zich ook nog even in de luren leggen door haar "lover".
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef fredfik het volgende:
clair is echt verliefd op huubje denk ik,ik ken ze van vroeger dus ze is echt niet zo dom als jullie denken!!!!!!
de febo zal ook wel mee spelen ,en ik hoop echt dat huub haar er niet uit stemt
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:09 schreef kahaarin het volgende:
Para days are here again, Brian kan het zich niet meer veroorloven zich te verstoppen en zich aan het spel te onttrekken, hij moet nu met ideeën komen en zijn stem laten horen, misschien was het wel niet zo'n goed idee om de finale aan de spelers over te laten en inbreng te vragen, vanuit zijn standpunt bezien dan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Ziet het volgende:
het mooie van een grote bek hebben: het maakt je winst 20 x sterker, maar je verlies 30 x harder
mooie uitspraak
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef cindy10 het volgende:
ahhh ik zie dat er mot is tussen amanda en brian?![]()
gaat brian weer wachten tot ze in bed liggen....?
tja das makkelijker met stompen he?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef petraa het volgende:
Ja wat onder de dekens beft hij haar alleen tussen de benen!!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef kahaarin het volgende:
En likt haar ongestelde bloed?![]()
*hij blijft leuk sorry,*
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef petraa het volgende:
H: Brian en Amanda zijn gewoon een heel goed team!!
Ja dagggggggg Huub, je zou eens een dagje mee mogen kijken !! Dan denk je daar geheid anders over.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maak je maar niet ongerust. In bed gaan de benen weer uit elkaar onder een hoop spijt geroep van Amanda en het Kubatz-konijntje mag hem er weer in wiebelen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef cindy10 het volgende:
ik gun het winnen aan eric,maar die is eruit!![]()
dus blijf dan maar ondanks de soms mindere dingen...huub trouw.
die is vanaf het begin eerlijk geweest,dat hij alles doet om te winnen.(en dat doet hij ook)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
Amanda zegt dat hij laatst ook lam binnenkwam en toen zei zij ook niks.
Brian: heb je niet begrepen dat het niet goed is voor je keel?
Amanda: ja maar dan scheld je me uit voor alcoholist.
dan voorkom je iig dit soort dingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef coldstar het volgende:
Huub heeft zich voor genomen, ook al zou zijn alcohol verbod opgeheven worden, niet meet te drinken tot de finale. Ik vind dat helemaal niet zo stom van hem. Je bent niet scherp en je kan alles verkeerd doen wat niet in belang voor jezelf is, in het spel. Dit is natuurlijk ook wat Brain, Amanda probeerd bij te brengen. Ook dat vind ik niet zo echt gek.
De manier waarop Brain het brengt, is klote en niet meer van deze tijd. Anno 2008 werkt dit niet meer bij een vrouw (althans zo hoort het). We leven niet meer in de tijd van de batavieren. Maar kennelijk hebben de jongemannen in DGK daar nog ggen kaas van gegeten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
Alcoholist is geen schelden vindt Brian.
Amanda: je gaat alleen maar verder in je Brian-taal.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:53 schreef tipsch het volgende:
Inmiddels zegt rat dat het voor haar keel is? Voorheen moest ze altijd scherp blijven, zoiets.
Brian vind het allemaal leuk en lacht zich te pletter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:57 schreef agter het volgende:
jammer dat amanda niet nog even door gaat.
ze heeft namelijk wel een punt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:57 schreef Marieke_B het volgende:
tjongejongejonge wat een eikel.
Ik zou 'm allang gehookt hebben.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die gast is echt gestoord!!
Nu lacht hij nog, maar als Amanda haar boosheid door zet, zal het lachen hem vergaan en wordt hij weer para. Kan hij weer zijn handen gaan gebruiken om haar tot de orde te roepen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef tho_Omas het volgende:
Hoop dat Huub en Claire morgen aan het ontbijt B&A ondervragen. Zoals andersom ook wel eens gebeurt.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef petraa het volgende:
A: Gaan we dreigen? Dan ga je maar douche
B: Wil je dat ik iets kapot maakt, praat anders, anders sla ik met me focking vuist op de tafel.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:07 schreef tho_Omas het volgende:
B: Stik maar met je keel dan.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
A: Nu is het opeens me keel
B: Ja ik wil je beschermen met je keel
A: Op deze manier wil ik dat liever niet
B: Stik maar met je keel dan
A: Ja dat doe ik dan ook liever
B: Dus je wil niet meer dat je bescherm met alcohol
A: Nee doe maar niet
De blik van Mannie:quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:08 schreef Ziet het volgende:
brian staat op en zegt: dit was het, doei
hij vindt dat ze er uit zijn gekomen
zij zoekt het uit met haar alcohol en haar keel
en dat was het
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:12 schreef agter het volgende:
ah, ze gaan verder...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
Ze gaat nog even door...ze is meteen schor...komt door dat zuipen natuurlijk...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
Morgen zeggen Brian en Amanda weer dat ze in hun relatie gegroeid zijn: ze praten alles uit........
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Marieke_B het volgende:
Onderbreking...Huub gaat pianospelen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haha.B en A mogen niet naar bed.
Deze ruzie moet flink uitgemolken worden.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef Desii het volgende:
Amanda: het spijt me het is fout van mij dat ik zei dat ik een glas martini in je gezicht wou gooien
maar ik ben zo pissed dat je mij in de zeik aan het nemen was
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef Mokum020 het volgende:
Ronde drie....Amanda maakt al excuses...precies zoals Brian het graag ziet...
mijn god...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:21 schreef Scandalous het volgende:
Opvallend dat de plasma's ineens uit beeld zijn
Tja, Nadia heeft het in deze bange tijden hard nodig. Een sterke arm om zich heen. En dan bedoelen we natuurlijk niet de arm van Luc.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:27 schreef Spaarne het volgende:
Dennis noemt zichzelf alvast artiest. Voordeel van artiest zijn volgens Dennis: "je bent natuurlijk 's avonds weg, maar overdag kun je bij je vrouwtje zijn."
Patser Brianquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef Kaat38 het volgende:
mooooooooi, Dennis verwoord hoe hij over Brian en Huub denkt:
Huub: een oprechte klootzak
Brian: een sneaky klootzak
Juist, wéér een probleem minder!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:28 schreef T-lex het volgende:
Amanda wil na de kooi waarschijnlijk de operatie aan haar stembanden ondergaan.
Haar logopedist heeft haar 2 dingen geadviseerd om de kans van slagen te vergroten.
- geen sterke drank meer.
- voorlopig geen zangles.
(komt helemaal goed dus...)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |