Anouk, de vriendin van Claire.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:38 schreef Kinga het volgende:
wie komen er op bezoek eigenlijk?
En ik dacht ook nog papa Ron.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Anouk, de vriendin van Claire.
Ik heb ook iets gehoord over broer Bram, maar dat weet ik niet zeker.
Hahah echt waar? Ik zal eens in het limburgs dagblad kijken...quote:Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef mazaru het volgende:![]()
Gisteravond was er een goude kooi optreden in de Peppermill in Heerlen met Nadia en Lieke. Luc had er ook bij moeten zijn samen met zijn matie DJ Dice Kessler, maar beide heren zijn niet op komen dagen. Nu stond het volgende op de site van 10.
Wist u dat Double L (Luc) vannacht niet is komen opdagen bij zijn optreden in de Peppermill in Heerlen, waar hij samen met Lieke en Nadia de show zou hosten.
Onze 'schattige' huisrapper is vannacht gearresteerd samen met Dj Dice Kessler en Co. Wegens wapenbezit. Helaas is Luc nog maar voorwaardelijk vrij, en gaat waarschijnlijk enkele maanden in de nor door brengen.
Ook staat het één en ander in het Limburgs Dagblad zonder dat er namen bij zijn. Hoe en wat is ons niet bekend, mogelijk weten mensen die in Peppermill geweest zijn hier meer van.
http://www.limburger.nl/a(...)/803090337/1008/ZOEK
Dit staat bij de link:quote:Op zondag 9 maart 2008 16:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hahah echt waar? Ik zal eens in het limburgs dagblad kijken...
Hahaha, wat zal hij bij zich hebben gehad die lulletje Luc! Een strijker!?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef mazaru het volgende:![]()
Ook staat het één en ander in het Limburgs Dagblad zonder dat er namen bij zijn. Hoe en wat is ons niet bekend, mogelijk weten mensen die in Peppermill geweest zijn hier meer van.
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef mazaru het volgende:![]()
Gisteravond was er een goude kooi optreden in de Peppermill in Heerlen met Nadia en Lieke. Luc had er ook bij moeten zijn samen met zijn matie DJ Dice Kessler, maar beide heren zijn niet op komen dagen. Nu stond het volgende op de site van 10.
Wist u dat Double L (Luc) vannacht niet is komen opdagen bij zijn optreden in de Peppermill in Heerlen, waar hij samen met Lieke en Nadia de show zou hosten.
Onze 'schattige' huisrapper is vannacht gearresteerd samen met Dj Dice Kessler en Co. Wegens wapenbezit. Helaas is Luc nog maar voorwaardelijk vrij, en gaat waarschijnlijk enkele maanden in de nor door brengen.
Waarschijnlijk moet ze ook met lede ogen aanzien, hoe Clairtje gebruikt wordt door Hubert.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
Dank Noekje, toepasselijke TT![]()
Waar we in spanning wachten op Anouk. Ik ben benieuwd wat Anouk te zeggen heeft, ze is niet bepaald dol op Huub.
Als die de vorige keer voor hetzelfde is opgepakt, dan krijgt die zijn voorwaardelijk er ook nog bijquote:Op zondag 9 maart 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Zou dus heel goed kunnen dat Luc de bak weer in moet, een Nederlandse deze keer.
Ik gok dat de katapult van Luc wasquote:Op zondag 9 maart 2008 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit staat bij de link:
Wapens en beschonken bestuurders in Heerlen
Twee vuurwapens, twee honkbalknuppels, vier busjes pepperspray, een boksbeugel, een bijl, een katapult, acht messen en een portie vuurwerk (45 strijkers). Dat vond de politie bij een fouilleringsactie die zaterdagavond en -nacht is gehouden op de Vrusschenhusken in Heerlen.
Van onze verslaggever
Heerlen
Daarbij onderzochten agenten inzittenden van auto’s met name op wapens. De mensen die een wapen bij zich hadden krijgen een proces-verbaal. De twee mannen met een vuurwapen zijn ingesloten. De politie controleert de laatste tijd vaker in uitgaansgebieden op wapenbezit. Tegelijkertijd controleerde de politie zaterdag op alcohol in het verkeer. Zes bestuurders hadden teveel gedronken, waarvan er één zijn rijbewijs moest inleveren.
Nogmaals, het goede bericht kwam van @mootie: De rat kan voorlopig niet de studio in om zijn singles op te nemen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef mazaru het volgende:
volgens mij moest niet iedereen lieke en nadia evenveel...quote:Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef mazaru het volgende:![]()
quote:Twee vuurwapens, twee honkbalknuppels, vier busjes pepperspray, een boksbeugel, een bijl, een katapult, acht messen en een portie vuurwerk (45 strijkers). Dat vond de politie bij een fouilleringsactie die zaterdagavond en -nacht is gehouden op de Vrusschenhusken in Heerlen.
vorige keer was het voor drugshandel, volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die de vorige keer voor hetzelfde is opgepakt, dan krijgt die zijn voorwaardelijk er ook nog bij
Ojee een B en A uitspraakquote:Op zondag 9 maart 2008 16:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet ze ook met lede ogen aanzien, hoe Clairtje gebruikt wordt door Hubert.
ALs DGK over is, gaat Hubert optreden en heeft dan uiteraard geen alcohol-verbod,
Aha,ik wist niet dat het al gepost was.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, het goede bericht kwam van @mootie: De rat kan voorlopig niet de studio in om zijn singles op te nemen.
Misschien kan z'n boezemvriend Dennix hem helpen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, het goede bericht kwam van @mootie: De rat kan voorlopig niet de studio in om zijn singles op te nemen.
Jaaaaa tuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vorige keer was het voor drugshandel, volgens mij.
Maar hij was onschuldig hoor
Dat zag ik net al voorbij komen, maar wist niet waar het over ging, dat zou inderdaad een mooi gevolg zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je eeuwig dankbaar, en hij is al volop in gebruik!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:40 schreef ruby het volgende:
Thanks Noekje!
Alvast iemand een rioolpijp nodig? Alles wordt netjes afgevoerd.
[ afbeelding ]
Dus je ziet het ook?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:20 schreef STAP01 het volgende:
En Huub komt weer fluitend naar boven! JONGENS! Ik kom eraan! Niet meer over mij lullen! OEN!
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:53 schreef Guuskeee het volgende:
bij mij thuis zijn ze al een heel eind... wel de tuin overhoop, maar ja, tis toch echt nodig...
[ afbeelding ]
Mr. D?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub met al zijn vrienden
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je het daarmee redt tot 22 mei.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:53 schreef Guuskeee het volgende:
bij mij thuis zijn ze al een heel eind... wel de tuin overhoop, maar ja, tis toch echt nodig...
[ afbeelding ]
Ze gaat in de sauna geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:00 schreef Lobasca het volgende:
waarom loopt snollie in d'r badjas?
Omdat het een kindje van God is. En kindjes van God mogen alles.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:00 schreef Lobasca het volgende:
waarom loopt snollie in d'r badjas?
Owkeeeeeeeeeeeej, maar waarom loopt ze dan op hakken ipv badslippers?quote:
Wat we al niet over hebben om streams te kijken.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:53 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |