abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57265094
Vervolg van: [COS # 3387] Sunday, bloody sunday

Bizar

Iedereen is wakker. Snode plannen worden gesmeed. Niet door de bewoners maar meer door Mike.
Mike heeft bizarre plannen om Huub aan te pakken. Zo gaat hij bij het bezoek van Huub zitten. Huub's moeder komt binnenkort op bezoek.

Hij gaat Brian en Amanda de rust gunnen zodat ze uitgerust zijn met de finale. Zij hoeven dus niks meer te doen. Mike regelt alles. Hij gaat Huub jankend de poort laten verlaten.

Natuurlijk hadden Brian en Amanda hun dagelijkse ophemelmomentje samen.
Misschien leuk om dit even puntgewijs door te nemen:

• Brian vindt het leuk om mensen te laten lachen met zijn versprekingen.
  • Hij heeft een geniaal incasseringsvermogen
  • Hij scheldt soms zo omdat hij dan niet doorheeft dat Amanda voor hem staat
  • Ja, hij slaat zichzelf soms onder de dekens maar dat is een teken van kracht
  • Je moet goed luisteren naar hem om te ontcijferen wat hij zegt.

Luc, die kennen we nog. Die badass mofo uit Tilburg is gisteren opgepakt. Hij had wat wapens op zak naar het schijnt. Helaas heeft hij daardoor een optreden moeten missen. Arme Luc maar gelukkig heeft die dan weer voer voor een nieuw nummer, de martelaar.

Cap beequeen

Deze man gaat dus voor wat streamplezier zorgen de aankomende tijd.

Huub weet dat Brian heeft afgeluisterd gisteren en Amanda weet dat Barry in de villa is gekomen om haar in te palmen.

[ Bericht 93% gewijzigd door Noek op 09-03-2008 16:49:56 ]
  • Go hard or go home
    pi_57265114
    heel fijn noek!
      zondag 9 maart 2008 @ 16:38:56 #3
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_57265115
    wie komen er op bezoek eigenlijk?
    pi_57265119
    Claire aan het vissen bij Nicole over de verrassing. Claire lijkt het nog niet echt door te hebben.
      zondag 9 maart 2008 @ 16:39:19 #5
    188345 Py
    op zich
    pi_57265123
    Uitermate toepasselijke TT
    pi_57265136
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 16:38 schreef Kinga het volgende:
    wie komen er op bezoek eigenlijk?
    Anouk, de vriendin van Claire.

Ik heb ook iets gehoord over broer Bram, maar dat weet ik niet zeker.
      zondag 9 maart 2008 @ 16:40:31 #7
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_57265149
    Thanks Noekje!

Alvast iemand een rioolpijp nodig? Alles wordt netjes afgevoerd.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
      Moderator zondag 9 maart 2008 @ 16:40:49 #8
    184769 crew  Deisyy
    pi_57265158
    Bedankt Noekje

Die Huub, hij is druk bezig de chill gezellig te maken. Overal een doekje overheen, kaarsjes aan, bloemen erbij.
    Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
      zondag 9 maart 2008 @ 16:41:05 #9
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_57265162

Gisteravond was er een goude kooi optreden in de Peppermill in Heerlen met Nadia en Lieke. Luc had er ook bij moeten zijn samen met zijn matie DJ Dice Kessler, maar beide heren zijn niet op komen dagen. Nu stond het volgende op de site van 10.

Wist u dat Double L (Luc) vannacht niet is komen opdagen bij zijn optreden in de Peppermill in Heerlen, waar hij samen met Lieke en Nadia de show zou hosten.
    Onze 'schattige' huisrapper is vannacht gearresteerd samen met Dj Dice Kessler en Co. Wegens wapenbezit. Helaas is Luc nog maar voorwaardelijk vrij, en gaat waarschijnlijk enkele maanden in de nor door brengen.

Ook staat het één en ander in het Limburgs Dagblad zonder dat er namen bij zijn. Hoe en wat is ons niet bekend, mogelijk weten mensen die in Peppermill geweest zijn hier meer van.

http://www.limburger.nl/a(...)/803090337/1008/ZOEK
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
      Moderator zondag 9 maart 2008 @ 16:41:40 #10
    184769 crew  Deisyy
    pi_57265178
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 16:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Anouk, de vriendin van Claire.

Ik heb ook iets gehoord over broer Bram, maar dat weet ik niet zeker.
    En ik dacht ook nog papa Ron.
      zondag 9 maart 2008 @ 16:41:47 #11
    34793 neo567
    You know who
    pi_57265181
    Jaap gaat stuk in de gymzaal.
    pi_57265182
    Fijne gastspeler die Luc!
      † In Memoriam † zondag 9 maart 2008 @ 16:42:20 #13
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_57265186
    Dank Noekje, toepasselijke TT

Waar we in spanning wachten op Anouk. Ik ben benieuwd wat Anouk te zeggen heeft, ze is niet bepaald dol op Huub.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
      zondag 9 maart 2008 @ 16:42:39 #14
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_57265193
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef mazaru het volgende:

Gisteravond was er een goude kooi optreden in de Peppermill in Heerlen met Nadia en Lieke. Luc had er ook bij moeten zijn samen met zijn matie DJ Dice Kessler, maar beide heren zijn niet op komen dagen. Nu stond het volgende op de site van 10.

Wist u dat Double L (Luc) vannacht niet is komen opdagen bij zijn optreden in de Peppermill in Heerlen, waar hij samen met Lieke en Nadia de show zou hosten.
    Onze 'schattige' huisrapper is vannacht gearresteerd samen met Dj Dice Kessler en Co. Wegens wapenbezit. Helaas is Luc nog maar voorwaardelijk vrij, en gaat waarschijnlijk enkele maanden in de nor door brengen.

Ook staat het één en ander in het Limburgs Dagblad zonder dat er namen bij zijn. Hoe en wat is ons niet bekend, mogelijk weten mensen die in Peppermill geweest zijn hier meer van.

Hahah echt waar? Ik zal eens in het limburgs dagblad kijken...
      zondag 9 maart 2008 @ 16:42:56 #15
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_57265196
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 16:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En ik dacht ook nog papa Ron.
    Met z'n Schwarzkopf kapsel?
      zondag 9 maart 2008 @ 16:43:38 #16
    38396 mazaru
    pi_57265214
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 16:42 schreef Kinga het volgende:

[..]

Hahah echt waar? Ik zal eens in het limburgs dagblad kijken...
    Dit staat bij de link:

Wapens en beschonken bestuurders in Heerlen

Twee vuurwapens, twee honkbalknuppels, vier busjes pepperspray, een boksbeugel, een bijl, een katapult, acht messen en een portie vuurwerk (45 strijkers). Dat vond de politie bij een fouilleringsactie die zaterdagavond en -nacht is gehouden op de Vrusschenhusken in Heerlen.
    Van onze verslaggever
    Heerlen

Daarbij onderzochten agenten inzittenden van auto’s met name op wapens. De mensen die een wapen bij zich hadden krijgen een proces-verbaal. De twee mannen met een vuurwapen zijn ingesloten. De politie controleert de laatste tijd vaker in uitgaansgebieden op wapenbezit. Tegelijkertijd controleerde de politie zaterdag op alcohol in het verkeer. Zes bestuurders hadden teveel gedronken, waarvan er één zijn rijbewijs moest inleveren.
      zondag 9 maart 2008 @ 16:43:40 #17
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_57265216
    quote:

Hahaha, wat zal hij bij zich hebben gehad die lulletje Luc! Een strijker!?
    Why don't you just use that thing inside your head....
      Moderator zondag 9 maart 2008 @ 16:43:40 #18
    184769 crew  Deisyy
    pi_57265217
    quote:

Zou dus heel goed kunnen dat Luc de bak weer in moet, een Nederlandse deze keer.
      zondag 9 maart 2008 @ 16:44:00 #19
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_57265223
    Altijd al geweten dat Luc een keiharde gozer is.

Hij is zeker opgepakt met een klapperpistooltje.
      zondag 9 maart 2008 @ 16:44:34 #20
    34793 neo567
    You know who
    pi_57265230
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
    Dank Noekje, toepasselijke TT

Waar we in spanning wachten op Anouk. Ik ben benieuwd wat Anouk te zeggen heeft, ze is niet bepaald dol op Huub.
    Waarschijnlijk moet ze ook met lede ogen aanzien, hoe Clairtje gebruikt wordt door Hubert.
    ALs DGK over is, gaat Hubert optreden en heeft dan uiteraard geen alcohol-verbod,
      Moderator zondag 9 maart 2008 @ 16:45:03 #21
    184769 crew  Deisyy
    pi_57265240
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 16:42 schreef ruby het volgende:

[..]

Met z'n Schwarzkopf kapsel?
    Ja die
      zondag 9 maart 2008 @ 16:45:03 #22
    38396 mazaru
    pi_57265241
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zou dus heel goed kunnen dat Luc de bak weer in moet, een Nederlandse deze keer.
    Als die de vorige keer voor hetzelfde is opgepakt, dan krijgt die zijn voorwaardelijk er ook nog bij
      zondag 9 maart 2008 @ 16:46:07 #23
    188345 Py
    op zich
    pi_57265261
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 16:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dit staat bij de link:

Wapens en beschonken bestuurders in Heerlen

Twee vuurwapens, twee honkbalknuppels, vier busjes pepperspray, een boksbeugel, een bijl, een katapult, acht messen en een portie vuurwerk (45 strijkers). Dat vond de politie bij een fouilleringsactie die zaterdagavond en -nacht is gehouden op de Vrusschenhusken in Heerlen.
    Van onze verslaggever
    Heerlen

Daarbij onderzochten agenten inzittenden van auto’s met name op wapens. De mensen die een wapen bij zich hadden krijgen een proces-verbaal. De twee mannen met een vuurwapen zijn ingesloten. De politie controleert de laatste tijd vaker in uitgaansgebieden op wapenbezit. Tegelijkertijd controleerde de politie zaterdag op alcohol in het verkeer. Zes bestuurders hadden teveel gedronken, waarvan er één zijn rijbewijs moest inleveren.
    Ik gok dat de katapult van Luc was
      † In Memoriam † zondag 9 maart 2008 @ 16:46:20 #24
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_57265265
    quote:

Nogmaals, het goede bericht kwam van @mootie: De rat kan voorlopig niet de studio in om zijn singles op te nemen.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_57265272
    quote:

volgens mij moest niet iedereen lieke en nadia evenveel...
    quote:
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')