vorige keer was het voor drugshandel, volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die de vorige keer voor hetzelfde is opgepakt, dan krijgt die zijn voorwaardelijk er ook nog bij
Ojee een B en A uitspraakquote:Op zondag 9 maart 2008 16:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet ze ook met lede ogen aanzien, hoe Clairtje gebruikt wordt door Hubert.
ALs DGK over is, gaat Hubert optreden en heeft dan uiteraard geen alcohol-verbod,
Aha,ik wist niet dat het al gepost was.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, het goede bericht kwam van @mootie: De rat kan voorlopig niet de studio in om zijn singles op te nemen.
Misschien kan z'n boezemvriend Dennix hem helpen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nogmaals, het goede bericht kwam van @mootie: De rat kan voorlopig niet de studio in om zijn singles op te nemen.
Jaaaaa tuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
vorige keer was het voor drugshandel, volgens mij.
Maar hij was onschuldig hoor
Dat zag ik net al voorbij komen, maar wist niet waar het over ging, dat zou inderdaad een mooi gevolg zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je eeuwig dankbaar, en hij is al volop in gebruik!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:40 schreef ruby het volgende:
Thanks Noekje!
Alvast iemand een rioolpijp nodig? Alles wordt netjes afgevoerd.
[ afbeelding ]
Dus je ziet het ook?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:20 schreef STAP01 het volgende:
En Huub komt weer fluitend naar boven! JONGENS! Ik kom eraan! Niet meer over mij lullen! OEN!
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:53 schreef Guuskeee het volgende:
bij mij thuis zijn ze al een heel eind... wel de tuin overhoop, maar ja, tis toch echt nodig...
[ afbeelding ]
Mr. D?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub met al zijn vrienden
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je het daarmee redt tot 22 mei.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:53 schreef Guuskeee het volgende:
bij mij thuis zijn ze al een heel eind... wel de tuin overhoop, maar ja, tis toch echt nodig...
[ afbeelding ]
Ze gaat in de sauna geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:00 schreef Lobasca het volgende:
waarom loopt snollie in d'r badjas?
Omdat het een kindje van God is. En kindjes van God mogen alles.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:00 schreef Lobasca het volgende:
waarom loopt snollie in d'r badjas?
Owkeeeeeeeeeeeej, maar waarom loopt ze dan op hakken ipv badslippers?quote:
Wat we al niet over hebben om streams te kijken.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:53 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |