Vinden we niet erg, als we maar verder kunnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef Varen het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe ik een OP moet maken
43 kilo???quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Nicole weegt 43 kg
Kijk, ons COSers was het toch al lang duidelijk dat Brian móet winnen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:34 schreef Kinga het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dbkAa4fleX0&eurl=http
Gadverdamme John de molMet zijn favorietje Brian
![]()
Die gore zoen van Brian en Amanda![]()
![]()
als nicole 1, 50 meter lang is dan zou dat nog een enigszins goed gewicht zijn ( met een BMI van 19,0 ben je dan superslank, maatje 34/36).quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Nicole weegt 43 kg
Zelf denk ik dat Brian de status als doodgeverfde winnaar niet zal trekken. Ik hoop dat in het eindspel de wannabees geconfronteerd worden met al hun fouten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, ons COSers was het toch al lang duidelijk dat Brian móet winnen.
Alles wijst daarop.
Nu de plotse beeindiging van de Kooi in mei nadert moet er toch echt hard gewerkt worden om Brian idd te laten winnen.
Het inzetten van heel veel trash om Huub maar te laten flippen zodat het een exit wordt is een van de plannen.
Lijkt me toch enorm duidelijk dit.
Voor mij heeft ene John de Mol toch allang als mens afgedaan, wat híj allemaal heeft toegestaan en in de hand gewerkt met dit programma is bij de beesten af.
Dit is geen show meer, geen experiment, dit is alle moraal verloren hebben.
Ik maak me er geen enkele illusie over, zie al het gesjoemel bij de BB's, nee, Brian is winnaar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat Brian de status als doodgeverfde winnaar niet zal trekken. Ik hoop dat in het eindspel de wannabees geconfronteerd worden met al hun fouten.
das nie hoog hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:46 schreef Varen het volgende:
Spuitgast Barry heeft hoog gevoetbald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |