Vinden we niet erg, als we maar verder kunnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef Varen het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe ik een OP moet maken
43 kilo???quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Nicole weegt 43 kg
Kijk, ons COSers was het toch al lang duidelijk dat Brian móet winnen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:34 schreef Kinga het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dbkAa4fleX0&eurl=http
Gadverdamme John de molMet zijn favorietje Brian
![]()
Die gore zoen van Brian en Amanda![]()
![]()
als nicole 1, 50 meter lang is dan zou dat nog een enigszins goed gewicht zijn ( met een BMI van 19,0 ben je dan superslank, maatje 34/36).quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Nicole weegt 43 kg
Zelf denk ik dat Brian de status als doodgeverfde winnaar niet zal trekken. Ik hoop dat in het eindspel de wannabees geconfronteerd worden met al hun fouten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, ons COSers was het toch al lang duidelijk dat Brian móet winnen.
Alles wijst daarop.
Nu de plotse beeindiging van de Kooi in mei nadert moet er toch echt hard gewerkt worden om Brian idd te laten winnen.
Het inzetten van heel veel trash om Huub maar te laten flippen zodat het een exit wordt is een van de plannen.
Lijkt me toch enorm duidelijk dit.
Voor mij heeft ene John de Mol toch allang als mens afgedaan, wat híj allemaal heeft toegestaan en in de hand gewerkt met dit programma is bij de beesten af.
Dit is geen show meer, geen experiment, dit is alle moraal verloren hebben.
Ik maak me er geen enkele illusie over, zie al het gesjoemel bij de BB's, nee, Brian is winnaar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat Brian de status als doodgeverfde winnaar niet zal trekken. Ik hoop dat in het eindspel de wannabees geconfronteerd worden met al hun fouten.
das nie hoog hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:46 schreef Varen het volgende:
Spuitgast Barry heeft hoog gevoetbald
Zo lijkt het net Lurch uit de Adams Family met die dingen uit z'n hoofd, bizarre picquote:
Deborah Flens heeft Huub eerder gevraagd waar hij absoluut niet tegen kan. Hij antwoordde met 'domme mensen', Nicole is wel het laatste voorbeeld.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het inzetten van heel veel trash om Huub maar te laten flippen zodat het een exit wordt is een van de plannen.
Eenschquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef yvonne het volgende:
Kijk, ons COSers was het toch al lang duidelijk dat Brian móet winnen.
Alles wijst daarop.
Nu de plotse beeindiging van de Kooi in mei nadert moet er toch echt hard gewerkt worden om Brian idd te laten winnen.
Voor mij heeft ene John de Mol toch allang als mens afgedaan, wat híj allemaal heeft toegestaan en in de hand gewerkt met dit programma is bij de beesten af.
Dit is geen show meer, geen experiment, dit is alle moraal verloren hebben.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, alleen weet ik niet of die rat het gaat redden, hij wordt met de dag gekker. Deze al gezien, en allemaal ongestraft. Op een oorbel gooien staat 1 ton boete, remember.
Rat gooit toilettas van Claire op de grond.
Die jongen heeft zo'n 83 namen, doet het nóg geen belletje rinkelen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef farscapevr6 het volgende:
huh, die gek voetbald bij de zelfde club als mij???????????
z n naam zegt me alleen niks
Ik wil het nog wel geloven ook. Gisteren boog ze met een blote rug voorover, toen stond haar ruggengraat centimeters omhoog, zo'n beetje als de 'stekels' van een draak.quote:
Nou ik vind het geen boete hoor. Net als die oorbel, lenen van oogpotloden en verscheuren van een kaart.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, alleen weet ik niet of die rat het gaat redden, hij wordt met de dag gekker. Deze al gezien, en allemaal ongestraft. Op een oorbel gooien staat 1 ton boete, remember.
Hij ruimt het wel netjes op, dat dan weer welquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
eng kind.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel geloven ook. Gisteren boog ze met een blote rug voorover, toen stond haar ruggengraat centimeters omhoog, zo'n beetje als de 'stekels' van een draak.
De vraag is of ze dan überhaupt nog wel ongesteld wordt. Ik schat zo van niet.
Vooral de manier waarop Amanda reageert..... Typisch voorbeeld van een onderdrukt persoon. Ze neemt het voor hem op, helpt opruimen en praat het goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor. Dit meisje is in meerdere opzichten een beetje viezig. Alhoewel weer niet zo onsmakelijk als Amanda.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
eng kind.![]()
Call me a freak, maar dan vind ik Claire toch leuker om naar te kijken. Gewoon, omdat er geen negatieve energie van uit gaat.
wat heb die gast een stekkenek zegquote:
Heeft Pepijn er nog zin in?quote:
Freak!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
eng kind.![]()
Call me a freak, maar dan vind ik Claire toch leuker om naar te kijken. Gewoon, omdat er geen negatieve energie van uit gaat.
Brian heeft wel meer gedaan en is overal mee weggekomen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
We wachten af, ik denk dat ze zelfs Amanda verslaat in viezigheidquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor. Dit meisje is in meerdere opzichten een beetje viezig. Alhoewel weer niet zo onsmakelijk als Amanda.
Wat mij het meest stoort dat Jaap zegt dat ie z'n energie spaart als ze met z'n vieren zijn. Dat passieve gedrag wordt ik schijtziek van. Verder denk ik dat Brian eindlijk hapt. Ik vind het ook erg vreemd dat Jaap er niet op in gaat terwijl eerder al is meegedeeld dat bestanden op de pc onder Prive bezit vallen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:05 schreef AnTjUh het volgende:
zag net dit filmpie
http://www.clipser.com/watch_video/118317&mvpageno=1
wat een gluipdeken is t toch
Zo zie ik het graag: altijd positief blijven. Zelfs als we weten dat Brian gaat winnen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
We wachten af, ik denk dat ze zelfs Amanda verslaat in viezigheid
Ik hoop dat hij een keer aan tafel mag bij De Wereld Draait Door! Met Marc Marie!!! dat wordt een giller...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik vind het geen boete hoor. Net als die oorbel, lenen van oogpotloden en verscheuren van een kaart.
Brian gedraagt zich zo hooghartig die dondert vanzelf diep naar beneden. Het kan niet anders dan dat die gast de controle echt verliest. Ik ga ook nog steeds voor het script dat Brian geboeit afgevoerd gaat worden...
Nee dat gaat niet lukken, mission impossible. Gistern liet ze al zien dat ze haar haarstukjes er gewoon uithaalt 's nachts.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
We wachten af, ik denk dat ze zelfs Amanda verslaat in viezigheid
Brian zit in de jíj-mode.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:14 schreef AnTjUh het volgende:
amanda zit al in de sorry-mode
Ja dat was wel heel obvious. Net zo'n gesprek van zomergasten. Met Brian als Joris Luyendijk..quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:13 schreef Disana het volgende:
Gescript gesprekje Brian - Amanda. Ze zaten precies op het juiste moment klaar.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef yvonne het volgende:
Ook al zou hij doordraaien dan nog zal er een positieve draai aan gegeven worden.
fakequote:Amanda heeft gisteren weer eens veel te diep in het glaasje gekeken. En we weten allemaal dat Amanda dan nogal vervelend kan doen. Gelukkig is daar vriendje Brian die de Amsterdamse schone (sic) beschermt tegen zichzelf én tegen Huub die alweer op de loer ligt om haar tussen haar benen te b*ffen. Met zachte drang begeleidt Brian zijn vriendinnetje richting douche waar hij haar trakteert op een liefdevolle wasbeurt. Helaas glijdt Amanda uit en valt ze languit op de glibberige tegelvloer. Maar Brian zou Brian niet zijn als hij haar zachtjes optilt. Aan haar pruik. Tja, wie zou er nu niet zo'n schat als vriend willen?
Brian: Sorry. Knip knip knip. Amanda: Je had ook wel gelijk. Knip knip knip. Fluitje van een cent om Brian weer mooi neer te zetten in de uitzending: de getergde man.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja dat was wel heel obvious. Net zo'n gesprek van zomergasten. Met Brian als Joris Luyendijk..
Rat gooit toilettas van Claire op de grond.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt zo echtquote:
8 ton boete.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
oei amanda zegt dat ze brian zat te fucken
wat staat daat voor straf op??
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:13 schreef dieenebart het volgende:
Ik hoop dat hij een keer aan tafel mag bij De Wereld Draait Door! Met Marc Marie!!! dat wordt een giller...
Leer mij voor een doelgroep schrijvenquote:
Blasfemie, godslastering........ wordt in de regel aardig zwaar gestrafttquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
oei amanda zegt dat ze brian zat te fucken
wat staat daat voor straf op??
Goeie vraag...als ik het zo is hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian: Maar wil je dan dat ik boos wordt?
Hoe noemt Amanda dit ook alweer...postitief dominant?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
Triest, triester, triests hoe Amanda keer op keer moet kruipen voor die engnek.
Met dank aan achter die dit walgelijke machtsvertoon niet meteen in het begin de kop in heeft gedrukt.
Die vraag stelt Brian steeds als hij van repliek bediend wordt.quote:
Japiequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
Jaap blijft gewoon in de Private zitten......groot gelijk.
Nee, hij ligt alleen K.O. achter het bureau...niks aan de hand.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
En terug....hebben B en A Jaap nu uit de Private gestuurd????
Je denkt toch niet dat ze iets loslaten als een een ander bij is, nee dus.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:27 schreef Desii het volgende:
Japie![]()
heeft tie het hele gesprek gehoord??
Ach, het is maar een spelletjequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:35 schreef FSR het volgende:
Ik stop met het kijken naar de gouden kooi
De reden is dat het gehele concept is uitgedraaid tot een groot gemanipuleerde teringzootje.
Die ongelofelijke randdebiel van een Bwian, krijgt zoveel bescherming, dat hij alles kan doen en laten.
Die niet over het paard getilde, maar door het paard geneukte Drama, kots ik helemaal uit.
Als een van beide maar tegengas krijgt, gaan ze huilen en gaan naar achter om hun zin door te drijven.
Ongelofelijk, wat is dit triest allemaal, en dat dit zomaar toegestaan word in Nederland
Het is Nederland op z'n best...![]()
![]()
Dave gaat zowaar in mijn achting stijgen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
Oei Rat is boos. Barry heeft aan Amanda gevraagd of ze weer verantwoording moet afleggen aan Rat.
Het "veren in eigen kont steken" is weer begonnen, mute.quote:
Wat nou 'goed gespeeld'? In de schoot geworpen middels een unanieme stemming heet dat. Oh mèn, wat haat ik die zelfingenomen gozer met zijn kutschjmoel en zijn slavinnetjequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:40 schreef tho_Omas het volgende:
Ze hebben het heel goed uitgespeeld. Ik denk dat Brian bijna klaarkomt met de gedachte aan gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |