Vinden we niet erg, als we maar verder kunnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef Varen het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe ik een OP moet maken
43 kilo???quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Nicole weegt 43 kg
Kijk, ons COSers was het toch al lang duidelijk dat Brian móet winnen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:34 schreef Kinga het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dbkAa4fleX0&eurl=http
Gadverdamme John de molMet zijn favorietje Brian
![]()
Die gore zoen van Brian en Amanda![]()
![]()
als nicole 1, 50 meter lang is dan zou dat nog een enigszins goed gewicht zijn ( met een BMI van 19,0 ben je dan superslank, maatje 34/36).quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Nicole weegt 43 kg
Zelf denk ik dat Brian de status als doodgeverfde winnaar niet zal trekken. Ik hoop dat in het eindspel de wannabees geconfronteerd worden met al hun fouten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, ons COSers was het toch al lang duidelijk dat Brian móet winnen.
Alles wijst daarop.
Nu de plotse beeindiging van de Kooi in mei nadert moet er toch echt hard gewerkt worden om Brian idd te laten winnen.
Het inzetten van heel veel trash om Huub maar te laten flippen zodat het een exit wordt is een van de plannen.
Lijkt me toch enorm duidelijk dit.
Voor mij heeft ene John de Mol toch allang als mens afgedaan, wat híj allemaal heeft toegestaan en in de hand gewerkt met dit programma is bij de beesten af.
Dit is geen show meer, geen experiment, dit is alle moraal verloren hebben.
Ik maak me er geen enkele illusie over, zie al het gesjoemel bij de BB's, nee, Brian is winnaar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat Brian de status als doodgeverfde winnaar niet zal trekken. Ik hoop dat in het eindspel de wannabees geconfronteerd worden met al hun fouten.
das nie hoog hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:46 schreef Varen het volgende:
Spuitgast Barry heeft hoog gevoetbald
Zo lijkt het net Lurch uit de Adams Family met die dingen uit z'n hoofd, bizarre picquote:
Deborah Flens heeft Huub eerder gevraagd waar hij absoluut niet tegen kan. Hij antwoordde met 'domme mensen', Nicole is wel het laatste voorbeeld.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het inzetten van heel veel trash om Huub maar te laten flippen zodat het een exit wordt is een van de plannen.
Eenschquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:41 schreef yvonne het volgende:
Kijk, ons COSers was het toch al lang duidelijk dat Brian móet winnen.
Alles wijst daarop.
Nu de plotse beeindiging van de Kooi in mei nadert moet er toch echt hard gewerkt worden om Brian idd te laten winnen.
Voor mij heeft ene John de Mol toch allang als mens afgedaan, wat híj allemaal heeft toegestaan en in de hand gewerkt met dit programma is bij de beesten af.
Dit is geen show meer, geen experiment, dit is alle moraal verloren hebben.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, alleen weet ik niet of die rat het gaat redden, hij wordt met de dag gekker. Deze al gezien, en allemaal ongestraft. Op een oorbel gooien staat 1 ton boete, remember.
Rat gooit toilettas van Claire op de grond.
Die jongen heeft zo'n 83 namen, doet het nóg geen belletje rinkelen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef farscapevr6 het volgende:
huh, die gek voetbald bij de zelfde club als mij???????????
z n naam zegt me alleen niks
Ik wil het nog wel geloven ook. Gisteren boog ze met een blote rug voorover, toen stond haar ruggengraat centimeters omhoog, zo'n beetje als de 'stekels' van een draak.quote:
Nou ik vind het geen boete hoor. Net als die oorbel, lenen van oogpotloden en verscheuren van een kaart.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, alleen weet ik niet of die rat het gaat redden, hij wordt met de dag gekker. Deze al gezien, en allemaal ongestraft. Op een oorbel gooien staat 1 ton boete, remember.
Hij ruimt het wel netjes op, dat dan weer welquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
eng kind.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel geloven ook. Gisteren boog ze met een blote rug voorover, toen stond haar ruggengraat centimeters omhoog, zo'n beetje als de 'stekels' van een draak.
De vraag is of ze dan überhaupt nog wel ongesteld wordt. Ik schat zo van niet.
Vooral de manier waarop Amanda reageert..... Typisch voorbeeld van een onderdrukt persoon. Ze neemt het voor hem op, helpt opruimen en praat het goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor. Dit meisje is in meerdere opzichten een beetje viezig. Alhoewel weer niet zo onsmakelijk als Amanda.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
eng kind.![]()
Call me a freak, maar dan vind ik Claire toch leuker om naar te kijken. Gewoon, omdat er geen negatieve energie van uit gaat.
wat heb die gast een stekkenek zegquote:
Heeft Pepijn er nog zin in?quote:
Freak!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
eng kind.![]()
Call me a freak, maar dan vind ik Claire toch leuker om naar te kijken. Gewoon, omdat er geen negatieve energie van uit gaat.
Brian heeft wel meer gedaan en is overal mee weggekomen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
We wachten af, ik denk dat ze zelfs Amanda verslaat in viezigheidquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor. Dit meisje is in meerdere opzichten een beetje viezig. Alhoewel weer niet zo onsmakelijk als Amanda.
Wat mij het meest stoort dat Jaap zegt dat ie z'n energie spaart als ze met z'n vieren zijn. Dat passieve gedrag wordt ik schijtziek van. Verder denk ik dat Brian eindlijk hapt. Ik vind het ook erg vreemd dat Jaap er niet op in gaat terwijl eerder al is meegedeeld dat bestanden op de pc onder Prive bezit vallen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:05 schreef AnTjUh het volgende:
zag net dit filmpie
http://www.clipser.com/watch_video/118317&mvpageno=1
wat een gluipdeken is t toch
Zo zie ik het graag: altijd positief blijven. Zelfs als we weten dat Brian gaat winnen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
We wachten af, ik denk dat ze zelfs Amanda verslaat in viezigheid
Ik hoop dat hij een keer aan tafel mag bij De Wereld Draait Door! Met Marc Marie!!! dat wordt een giller...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik vind het geen boete hoor. Net als die oorbel, lenen van oogpotloden en verscheuren van een kaart.
Brian gedraagt zich zo hooghartig die dondert vanzelf diep naar beneden. Het kan niet anders dan dat die gast de controle echt verliest. Ik ga ook nog steeds voor het script dat Brian geboeit afgevoerd gaat worden...
Nee dat gaat niet lukken, mission impossible. Gistern liet ze al zien dat ze haar haarstukjes er gewoon uithaalt 's nachts.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
We wachten af, ik denk dat ze zelfs Amanda verslaat in viezigheid
Brian zit in de jíj-mode.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:14 schreef AnTjUh het volgende:
amanda zit al in de sorry-mode
Ja dat was wel heel obvious. Net zo'n gesprek van zomergasten. Met Brian als Joris Luyendijk..quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:13 schreef Disana het volgende:
Gescript gesprekje Brian - Amanda. Ze zaten precies op het juiste moment klaar.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef yvonne het volgende:
Ook al zou hij doordraaien dan nog zal er een positieve draai aan gegeven worden.
fakequote:Amanda heeft gisteren weer eens veel te diep in het glaasje gekeken. En we weten allemaal dat Amanda dan nogal vervelend kan doen. Gelukkig is daar vriendje Brian die de Amsterdamse schone (sic) beschermt tegen zichzelf én tegen Huub die alweer op de loer ligt om haar tussen haar benen te b*ffen. Met zachte drang begeleidt Brian zijn vriendinnetje richting douche waar hij haar trakteert op een liefdevolle wasbeurt. Helaas glijdt Amanda uit en valt ze languit op de glibberige tegelvloer. Maar Brian zou Brian niet zijn als hij haar zachtjes optilt. Aan haar pruik. Tja, wie zou er nu niet zo'n schat als vriend willen?
Brian: Sorry. Knip knip knip. Amanda: Je had ook wel gelijk. Knip knip knip. Fluitje van een cent om Brian weer mooi neer te zetten in de uitzending: de getergde man.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja dat was wel heel obvious. Net zo'n gesprek van zomergasten. Met Brian als Joris Luyendijk..
Rat gooit toilettas van Claire op de grond.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt zo echtquote:
8 ton boete.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
oei amanda zegt dat ze brian zat te fucken
wat staat daat voor straf op??
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:13 schreef dieenebart het volgende:
Ik hoop dat hij een keer aan tafel mag bij De Wereld Draait Door! Met Marc Marie!!! dat wordt een giller...
Leer mij voor een doelgroep schrijvenquote:
Blasfemie, godslastering........ wordt in de regel aardig zwaar gestrafttquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef AnTjUh het volgende:
oei amanda zegt dat ze brian zat te fucken
wat staat daat voor straf op??
Goeie vraag...als ik het zo is hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian: Maar wil je dan dat ik boos wordt?
Hoe noemt Amanda dit ook alweer...postitief dominant?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:18 schreef Copycat het volgende:
Triest, triester, triests hoe Amanda keer op keer moet kruipen voor die engnek.
Met dank aan achter die dit walgelijke machtsvertoon niet meteen in het begin de kop in heeft gedrukt.
Die vraag stelt Brian steeds als hij van repliek bediend wordt.quote:
Japiequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
Jaap blijft gewoon in de Private zitten......groot gelijk.
Nee, hij ligt alleen K.O. achter het bureau...niks aan de hand.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
En terug....hebben B en A Jaap nu uit de Private gestuurd????
Je denkt toch niet dat ze iets loslaten als een een ander bij is, nee dus.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:27 schreef Desii het volgende:
Japie![]()
heeft tie het hele gesprek gehoord??
Ach, het is maar een spelletjequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:35 schreef FSR het volgende:
Ik stop met het kijken naar de gouden kooi
De reden is dat het gehele concept is uitgedraaid tot een groot gemanipuleerde teringzootje.
Die ongelofelijke randdebiel van een Bwian, krijgt zoveel bescherming, dat hij alles kan doen en laten.
Die niet over het paard getilde, maar door het paard geneukte Drama, kots ik helemaal uit.
Als een van beide maar tegengas krijgt, gaan ze huilen en gaan naar achter om hun zin door te drijven.
Ongelofelijk, wat is dit triest allemaal, en dat dit zomaar toegestaan word in Nederland
Het is Nederland op z'n best...![]()
![]()
Dave gaat zowaar in mijn achting stijgen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
Oei Rat is boos. Barry heeft aan Amanda gevraagd of ze weer verantwoording moet afleggen aan Rat.
Het "veren in eigen kont steken" is weer begonnen, mute.quote:
Wat nou 'goed gespeeld'? In de schoot geworpen middels een unanieme stemming heet dat. Oh mèn, wat haat ik die zelfingenomen gozer met zijn kutschjmoel en zijn slavinnetjequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:40 schreef tho_Omas het volgende:
Ze hebben het heel goed uitgespeeld. Ik denk dat Brian bijna klaarkomt met de gedachte aan gisteravond.
Ruwe diamant is het, bij vlagen verassend scherpquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dave gaat zowaar in mijn achting stijgen.
Wat een onzin.... de russen moetsen unaniem weggestemt worden en voor Eric was slechts 1 stem tegen voldoende.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:40 schreef mootie het volgende:
Even wat veertjes voor de geweldig geslaagde ontslagronde voor Eric. Gisteravond was weer een groot succes.
Russen: Unanieme stemmen om te vertrekken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat nou 'goed gespeeld'? In de schoot geworpen middels een unanieme stemming heet dat. Oh mèn, wat haat ik die zelfingenomen gozer met zijn kutschjmoel en zijn slavinnetje.
Eric dus weg? Niets van meegekregen. Manier waarop is dus weer om van te kotsenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Russen: Unanieme stemmen om te vertrekken.
Eric: Unanieme stemmen om te blijven.
Brian had dus gewoon een veto. Aangeboden door de febo.
Dat dus.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
Russen: Unanieme stemmen om te vertrekken.
Eric: Unanieme stemmen om te blijven.
Brian had dus gewoon een veto. Aangeboden door de febo.
quote:Exclusief en alleen voor www.kingjaap.nl gaan we beetje bij beetje de toekomst ná 22 mei van Jaap onthullen.
Omdat er maar een paar mensen van op de hoogte zijn, gaan we het spannend maken.
Met als eerste vraag.....
Wat gaat Jaap ná de kooi doen?
Deze vraag zou velen bezig houden. Want zelfs de redactie van Talpa en Cora weten het nog niet. Jaap heeft dit aan een paar mensen medegedeeld, omdat hij een goed ingewerkte crew wil hebben.
Eerste tipje van de sluier mogen we kenbaar maken.
In het geheim zijn Jaap, Brian en Huub geinterviuwd voor een bepaalde functie.
Waar zelfs de redactie en naaste familie weet van heeft.
Om het nog spannender te maken, zelfs Jaap weet nog niet dat hij is verkozen voor deze functie.
Maar het is niet te garanderen, dat dat hem zaterdag op de jaardag niet zal worden toegefluisterd.
Wat Jaap er dan verder zelf mee gaat doen is aan hem.
De eerste ronde is dus open...
Begin maar te gissen...
succes!!!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:50 schreef Varen het volgende:
Heeft Amanda Brian al aangesproken op zijn gedrag van gisteravond?
Nee, integendeel. Ze neemt alle schuld op zich, begrijpt Brian helemaal, en zegt dat het een misplaatst grapje was.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:50 schreef Varen het volgende:
Dan zal Brian gisteravond wel positief dominant geweest zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Ze neemt alle schuld op zich, begrijpt Brian helemaal, en zegt dat het een misplaatst grapje was.
Heb je de rest ook gelezen.Die Mr D zal Jaap aardig in verwarring gaan brengen en alleen omdat hij Huub niet mag om Gaby.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
Bericht op KingJaap, onzin of niet.
[..]
Het erge is eigenlijk dat ze zelf niet eens weet dat ze kruipt omdat ze bang voor hem is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan zal Brian gisteravond wel positief dominant geweest zijn
ja ze heeft haar excuses aangebodenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:50 schreef Varen het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het erge is eigenlijk dat ze zelf niet eens weet dat ze kruipt omdat ze bang voor hem is.
Hij was weer om te kotsen.En Amanda huppelde er achter aan op haar pumps.Leek net een hondje die weer lief voor het baasje wilt zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan zal Brian gisteravond wel positief dominant geweest zijn
Noekje tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
Brian: 6 maart, 6 maart, 76 dagen..Alles uit de kast.
Ga toch dood!
Probeer het eens gewoon, mute die klootzak en volledig negeren. Mij helpt hetquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
Aargh, die stem. Ik kan er niet meer tegen!! En dát gaat gewoon winnen hè!
Hou je maar vast aan de gedachte dat hij zelfs met een miljoen geen suksesnummer zal worden. Ik denk eerder dat er veel uitzuigers op hem afkomen die hem wel willen 'helpen' met zijn centen... en laten we hopen dat de rat een mede-rat dan niet herkent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
Aargh, die stem. Ik kan er niet meer tegen!! En dát gaat gewoon winnen hè!
Ze is zó dom/heeft zo'n grote plaat voor d'r kop, dat ze echt denkt dat iedereen gek is en het verkeerd ziet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het erge is eigenlijk dat ze zelf niet eens weet dat ze kruipt omdat ze bang voor hem is.
Mr D houdt de website van Jaap bij?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen.Die Mr D zal Jaap aardig in verwarring gaan brengen en alleen omdat hij Huub niet mag om Gaby.
Mij ook, heerlijk rustig zo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Probeer het eens gewoon, mute die klootzak en volledig negeren. Mij helpt het
Parafraseren, terroriseren, indoctrineren, domineren ...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:57 schreef Varen het volgende:
Brian: 6 maart, 76 dagen, alles uit de kast
Hij wiebelt erbij.
Anticiperen, reageren, confronteren,acteren
[ afbeelding ]
Dat is toch niet Mr. D, volgens mij houdt Sjoerd zijn site bij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen.Die Mr D zal Jaap aardig in verwarring gaan brengen en alleen omdat hij Huub niet mag om Gaby.
.....indoctrineren, frustreren, kleineren, ont-erenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:57 schreef Varen het volgende:
Brian: 6 maart, 76 dagen, alles uit de kast
Hij wiebelt erbij.
Anticiperen, reageren, confronteren,acteren
[ afbeelding ]
Yep.Jaap heeft een trouwe vriend.Die Sjoerd was ook al niet zo snugger.Die vond het prachtig dat hij met Dennis speelde.Dennis was zo goedquote:
Bij elk artikeltje staat een foto van Mr D aka LekkerSimpel. Meer foto's van hem dan van Jaapquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is toch niet Mr. D, volgens mij houdt Sjoerd zijn site bij.
Kijk maar eens goed naar de berichten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is toch niet Mr. D, volgens mij houdt Sjoerd zijn site bij.
Hij is nog gekker dan gek.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef rooie3 het volgende:
Die bal gehakt wil in een film gaan spelen,dus hij gaat hier vast de rollen spelen.Alleen erg dat die vuile rat weer alles weet wat iedereen heeft gezegd of welke plannen er zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Parafraseren, terroriseren, indoctrineren, domineren ...
Krijg toch de kolere!
Twee zielen....quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Parafraseren, terroriseren, indoctrineren, domineren ...
Krijg toch de kolere!
Wat een licht die mr. D.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Yep.Jaap heeft een trouwe vriend.Die Sjoerd was ook al niet zo snugger.Die vond het prachtig dat hij met Dennis speelde.Dennis was zo goed![]()
Dat is me wel opgevallen, vreemd allemaal en dit is dus met goedvinden van Jaap????quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:00 schreef mootie het volgende:
Bij elk artikeltje staat een foto van Mr D aka LekkerSimpel. Meer foto's van hem dan van Jaap
Ik ga het iig proberenquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dus je doet ook mee, geen CAPs en citaten van die klootzak meer plaatsen hier ??
Mr D heeft Sjoerd ingepalmd en Jaap kent hem alleen maar van brieven en van die fandag .quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is me wel opgevallen, vreemd allemaal en dit is dus met goedvinden van Jaap????
Ik geloof je hoor alleen, hoe weet je dat allemaal?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:08 schreef rooie3 het volgende:
Mr D heeft Sjoerd ingepalmd en Jaap kent hem alleen maar van brieven en van die fandag .
Japie zei dat.Alleen dat van Sjoerd gok ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor alleen, hoe weet je dat allemaal?
Volgens mij was Eric niet zo te spreken over hem.Mr D was een beetje opdringerigquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
Eric schreef toch op een of ander blogje dat hij eens gestapt heeft met MrD? En dat hij deze wel leuk vond? Of haal ik nou 2 dingen (D's) door elkaar?
Ja, de Mr D van Eric was een lekker ding van 18, Jaaps Mr D is een man van middelbare leeftijd met een obsessie voor Gaby en Jaap.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
Eric schreef toch op een of ander blogje dat hij eens gestapt heeft met MrD? En dat hij deze wel leuk vond? Of haal ik nou 2 dingen (D's) door elkaar?
Dat is een andere Mr.D, Mr.D.aka Lekker Simpel is iets ouder dan 18 jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
hehehe, en ik weet nog wat Japie toen over Mr. D. zei (en dat was niet positief, hij vond het een doorgeflipte fan)quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mr D heeft Sjoerd ingepalmd en Jaap kent hem alleen maar van brieven en van die fandag .
Heeft ze d'r bek wel gepoetst?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:03 schreef Varen het volgende:
A: Sorry van gisteren schatje
[ afbeelding ]
Wat een vremde plek om kaal te worden!quote:
Palma zit natuurlijk meer aan de kant van Huub en dat mag niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, werken, maar via via nog een paar geruchten gehoord .....
- Palma komt niet meer terug.
- Huub zijn uitgaansverbod is fake, door de vele bedreigingen aan zijn adres,
- kan RTL zijn veiligheid buiten niet meer garanderen .....
Hoop niet dat ze waar zijn, tot later
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een keer aan tafel mag bij De Wereld Draait Door! Met Marc Marie!!! dat wordt een giller...
MM: "Jamaar, ik bedoel, jamaar als je dan, jeweetwel, dat doe je natuurlijk af en toe, dat begrijp ik ook wel, maar als je dan met haar, zeg maar, 'samen' bent, zeg maar, waar hebben jullie het dan over? Want om nou, zeg maar, je begrijpt wat ik bedoel, he, iedere keer weer die pruik door de douche te slaan, ja, ik bedoel, dat gaat toch oooook een keer vervelen? Of juist niiiiiet?"
Br: "huh?"
MM: "Nou, gekkie, ik zie Matthijs ook al moeilijk kijken, maar het gaat dus om, snap je, ik bedoel, het ging er dus om dat, nou ja, je weet wat ik bedoel. Of je haar vaak slaat?
Br: "Wie?"
MM, Matthijs en publiek in koor: "Die hoer!!!"
Br: "Alleen grappenderwijs. maar ze moet natuurlijk wel weten wie de baas is."
MM: "Oh nee, ja, nee, maar natuurlijk, dat begrijp ik oooook wel, maar op tv ziet het er zo, nou ja, jeweetwel, een beetje van als of het lijkt, maar jij zal het wel het beste weten. Zeg Amanda, euhhh, voor jou ook een vraagje..."
Br: "Niet antwoorden geven, schatje. Die man wil jou met zijn ding dingen doen, aiaia, naar beneden halen, down. Niet zijn vraag op beantwoorden. Laat hem maar kletsen, aiaiai."
Matthijs: En dan gaan we nu kijken naar een Oost-Peruviaanse neusfluiter.
tijdens fade-out:
Br: "Moet'ie ook blauwe ogen krijgen? Zal ik hem doodschoppen?"
Gaby was toch ook niet zo gecharmeerd van LS?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:21 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe, en ik weet nog wat Japie toen over Mr. D. zei (en dat was niet positief, hij vond het een doorgeflipte fan)
Dat gerucht van José kan best waar zijn, ze is pro Huub hè?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die weet wel vrienden te maken dus.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaby was toch ook niet zo gecharmeerd van LS?
Die fandag toen
Maar eigenlijk denk ik wel dat er een verschil in aanhang en tegenstanders is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gerucht van José kan best waar zijn, ze is pro Huub hè?
Dat gerucht over Huub heb ik mijn twijfels over puur om het feit dat Brian volgens mij meer gehaat wordt buiten.
Werk ze.
Had ik ook al gehoord.Huub mag ook absoluut het woord moslims niet meer noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je hebt kans dat het publiek in die discotheken waar ze optraden redelijk gemengd is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar eigenlijk denk ik wel dat er een verschil in aanhang en tegenstanders is.
Denk aan het milieu van Brian, Natasia en Amanda. Het milieu van Huub is wel iets vredelievender en netter volgens mij. Minder dreigend ook. Die van Jaap idem trouwens.
helemaal mee eens. Dat zou voor iedereen verboden moeten worden. Moslims. Pff waar halen ze het vandaan bij die redactie...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ik ook al gehoord.Huub mag ook absoluut het woord moslims niet meer noemen.
Precies!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Denk aan het milieu van Brian, Natasia en Amanda. Het milieu van Huub is wel iets vredelievender en netter volgens mij. Minder dreigend ook. Die van Jaap idem trouwens.
Daar heb je wel een punt, als het uit die hoek komt kan het idd behoorlijk uit de hand lopen. Schandalig, ook nu weer capituleren voor dat tuig, is het niet in dat hok dan is het wel erbuiten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:32 schreef noekje het volgende:
Ik denk niet dat de mate van haten doorslaggevend is, maar wel de bereidheid tot het ondernemen van acties tegen de "tegenstander" van je "idool".quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gerucht van José kan best waar zijn, ze is pro Huub hè?
Dat gerucht van Huub heb ik mijn twijfels over puur om het feit dat Brian volgens mij meer gehaat wordt buiten.
Werk ze.
Met al deze spraakmakendequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt kans dat het publiek in die discotheken waar ze optraden redelijk gemengd is.
Wat ik erger vind, als het waar is, is dat dit geheel aan de redactie te wijten zou zijn. Die hebben er trash in gezet. Als er alleen maar mensen als pak en beet Ilona, Bart en Claire in hadden gezeten, zou geen fan op het geschifte idee komen Huub in elkaar te slaan.
Oh dat denk ik wel hoor. Alleen zouden ze van een heel ander slag zijn geweest - en dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Met al deze spraakmakendemensen zouden er geen fans zijn geweest
En dat tuig krijgt nog alles voor elkaar ook.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, als het uit die hoek komt kan het idd behoorlijk uit de hand lopen. Schandalig, ook nu weer capituleren voor dat tuig, is het niet in dat hok dan is het wel erbuiten.
hear hearquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mate van haten doorslaggevend is, maar wel de bereidheid tot het ondernemen van acties tegen de "tegenstander" van je "idool".
En de gemiddelde Huub-fan mag dan al niet bijster intelligent zijn, de gemiddelde Brian-fan is nog dommer.
Dat maakt de kans dat de bedreigingen aan het adres van Huub beduidend grover zijn dan die aan het adres van Brian vrij groot. En gezien ze weten hoe een gemiddelde Natasia kan reageren, kunnen ze dat risico niet nemen.
Als ze daar tevreden mee zijn vind ik het ok!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:44 schreef tho_Omas het volgende:
Ben benieuwd hoeveel zwijggeld ze krijgen.
Het bedrag dat ze krijgen zolang ze erin zitten. Ze hebben vantevoren een contract getekend, waarin staat dat ze zonder toestemming niets naar buiten mogen brengen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:44 schreef tho_Omas het volgende:
Ben benieuwd hoeveel zwijggeld ze krijgen.
Dat zal best een waterdicht contract zijn maar ik ben benieuwd hoe ver je gaat als je weet dat iets anders had kunnen lopen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bedrag dat ze krijgen zolang ze erin zitten. Ze hebben vantevoren een contract getekend, waarin staat dat ze zonder toestemming niets naar buiten mogen brengen.
Ze heeft matten. Haar eigen haar is gewoon zo kort. Het moet lijken alsof het in lagen is gekniptquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
Voorbeeld van slecht gezette extensions.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat bedacht ik net ook, dat het eerder matten zullen zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze heeft matten. Haar eigen haar is gewoon zo kort. Het moet lijken alsof het in lagen is gekniptJammer dat haar eigen haar dood is.
Hoe waterdicht je contract ook is, het mag niet in strijd zijn met de wet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:50 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat zal best een waterdicht contract zijn maar ik ben benieuwd hoe ver je gaat als je weet dat iets anders had kunnen lopen!
Alleen zeg ik daarbij het is wel zoals ik het zie, ik weet niet of de mensen daar zelf ook zo over denken.
Maar naar mijn idee gaat alles zo gemeen als het maar gaan kan!!!!
Natuurlijk is het allemaal ontzettend oneerlijk zoals alles is gegaan, de gastspelers, de boetes, noem maar op. Maar door het contract zijn ze wel met handen en voeten gebonden, denk dat er een fikse boete op staat als ze zich er niet aan houden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:50 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat zal best een waterdicht contract zijn maar ik ben benieuwd hoe ver je gaat als je weet dat iets anders had kunnen lopen!
Alleen zeg ik daarbij het is wel zoals ik het zie, ik weet niet of de mensen daar zelf ook zo over denken.
Maar naar mijn idee gaat alles zo gemeen als het maar gaan kan!!!!
Jaap's boek wordt geschreven door een ghost-writer van Talpa, dunkt me.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:49 schreef tho_Omas het volgende:
Jaap's boek wordt zeker ook eerst gecontroleerd.
Nou inderdaad, die kattekopkapster heeft flink de schaar gezet in haar pony.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:52 schreef Kinga het volgende:
Claire is trouwens echt mislukt met dat kapsel nu...
Goed dat je dat erbij zet. Voor hetzelfde geld wordt je aangeklaagd voor smaad door een verlepte heroïnehoer die zich beledigd voelt door deze vergelijking.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:54 schreef Kinga het volgende:
Nicole ziet er echt als een verlepte heroinehoer uit...sorry dat ik het zeg
Die 'andere slag' kijkt niet naar progamma's als DGK. Het zijn er in ieder geval niet zoveel, bedoel ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat denk ik wel hoor. Alleen zouden ze van een heel ander slag zijn geweest - en dat is precies wat ik bedoelde.
Toch blijf ik benieuwd hoe ze er van buitenaf naar kijken als het over is!!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het allemaal ontzettend oneerlijk zoals alles is gegaan, de gastspelers, de boetes, noem maar op. Maar door het contract zijn ze wel met handen en voeten gebonden, denk dat er een fikse boete op staat als ze zich er niet aan houden.
Zo snap ik ook niet dat ze zich niet ontzettend genaaid voelden toen ze te horen kregen dat DGK er 22 mei mee gaat stoppen. Er is ze een te winnen villa in het vooruitzicht gesteld en dan stoppen ze er een maanden voor de 2 jaar die ervoor stond mee. Ik zou me ontzettend genaaid voelen.
Is dat eigenlijk nog dezelfde die de schaar in Amanda's haar had gezegd of niet ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die kattekopkapster heeft flink de schaar gezet in haar pony.
Ja scherpe Mandy, die allergisch is voor Schwarzkopf-produktenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk nog dezelfde die de schaar in Amanda's haar had gezegd of niet ?
Gisteren was er in de COS al verbazing over het feit dat Claire het aandurfde door Mandy geknipt te worden, omdat Mandy het met het grootste gemak zou kunnen verpesten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja scherpe Mandy, die allergisch is voor Schwarzkopf-produkten
ik wil gewoon stanley trugggggggggggggggquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gisteren was er in de COS al verbazing over het feit dat Claire het aandurfde door Mandy geknipt te worden, omdat Mandy het met het grootste gemak zou kunnen verpesten.
Maar goed, kappers vinden wel vaker iets "geweldig" en "fantastisch" omdat dat nou eenmaal de coupe is die net binnengekomen is als de meest hippe nieuwe trent... of het dan staat of niet maakt niet uit, het is hip
Ik mag die Mandy helemaal niet dat is een grote bitch, ook weer Amanda met handschoentjes aanpakkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gisteren was er in de COS al verbazing over het feit dat Claire het aandurfde door Mandy geknipt te worden, omdat Mandy het met het grootste gemak zou kunnen verpesten.
Maar goed, kappers vinden wel vaker iets "geweldig" en "fantastisch" omdat dat nou eenmaal de coupe is die net binnengekomen is als de meest hippe nieuwe trent... of het dan staat of niet maakt niet uit, het is hip
(Nicole Baay ging 4 x per week naar de Bajaclub en dansen deed ze ook graag thuis.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:54 schreef Kinga het volgende:
Nicole ziet er echt als een verlepte heroinehoer uit...sorry dat ik het zeg
Amanda pikt ook weer een graantje mee van deze cursus?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Grimecursus
Lerares: Een Grime-opleiding duurt toch wel 2 tot 4 jaar, dus wij gaan een stoomcursus doen.
Amanda: Heeft u de tv-uitzending gezien dat wij Opa en Oma waren?
Lerares: Ja, dat heb ik gezien op de tv.
Normaal gesproken is Amanda all over het bezoek, dit is maar voor Claire dus is ze in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Amanda pikt ook weer een graantje mee van deze cursus?
Want?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
Amanda gaat giga jaloers worden.
Alleen bij binnenkomst was er contact tussen Grimeuze en Amanda,quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Amanda pikt ook weer een graantje mee van deze cursus?
Ze leunde ook al bijna met haar vieze matten op Ricky´s arm. Brian gaat jaloers wordenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:53 schreef beequeen het volgende:
Heeft Amanda de hots voor Hans? Hans vindt Melisa ook porno.
[ afbeelding ]
quote:Poll
Drinkt Amanda teveel alcohol?
Ja, Brian werd terecht boos 37%
Nee, niet teveel! 14%
Mwah, moet ze zelf weten… 49%
4730 stemmen
Maandelijkse bijhouden van de contactpunten? Sinds september is dat bij iedereen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:06 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Brian, je moet even weg...met de contactpunten
Ik weet niet of Jaap het nu echt leuk vindt, hij kijkt niet blij iig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:06 schreef Margo37 het volgende:
Jaap is model voor de eerste grimeles van Claire, Claire wil Jaap een lijk maken en Jaap hoopt dan dat er nog gasten komen vandaag
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda is de achterkant weer eens vergeten......
[ afbeelding ]
Sorry heb het al veranderd, Amanda!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:06 schreef Copycat het volgende:
Wie is 'ze', petraa?
En Jaap moet nu ook.Leuk voor de grime mevrouw.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:24 schreef Deisyy het volgende:
Midden in de grimeles wordt Claire ineens naar achter geroepen. Raar.
Die knurften die achter werken kunnen ook daadwerkelijk niets goed doen, hè? Alsof het van levensbelang is dat die onnodige cp's per se nu geteld moeten worden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
Wat een timing. Claire heeft grimeles maar moet naar de buren om haar ceepees te laten tellen.
Ach Claire vind toch alles goed.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk dat die trailer park bitches nu in de kapsalon mogen komen tetteren.
Die les duurd 2 uur ofzo...dus zo heel gek vind ik het nieteens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk dat die trailer park bitches nu in de kapsalon mogen komen tetteren.
Het verbaast mij niet eens als ze een volstrekt nutteloos gesprek hadden over het het aantal sproeten op hun billen en dat er toen een boodschap op de plasma stond: "Amanda en Nicole, haar stylen in de kapsalon"quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Twee uurtjes niet in de kapsalon komen is inderdaad een ramp van wereldformaat voor Amanda. Je zou toch eens iets anders moeten doen dan met je pruik spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:34 schreef T-lex het volgende:
Die les duurd 2 uur ofzo...dus zo heel gek vind ik het nieteens.
Ken je ook moeilijk verkopen dat dan dus niemand 2 uur lang daar mag komen toch.
Het lijkt me dat iedereen zo'n account kan aanmaken... hoewel ons narcistje wel een leuke zin heeft neergezet bij relatiequote:Op donderdag 6 maart 2008 14:34 schreef Margo37 het volgende:
Heb er totaal geen verstand van maar las dit op Nowlive....is die persoon dat echt zelf actief of![]()
http://partyflock.nl/user/745489/buddies.html#buddies
http://partyflock.nl/user/787703/text.html#text
quote:Relatie: ja, met Amanda & Brian
Ik denk dat het dezelfde persoon is die de site voor B en A heeft gemaakt. Nou ja, site.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:34 schreef Margo37 het volgende:
Heb er totaal geen verstand van maar las dit op Nowlive....is die persoon dat echt zelf actief of![]()
http://partyflock.nl/user/745489/buddies.html#buddies
http://partyflock.nl/user/787703/text.html#text
Ja viel me ook al op, relatie met......quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me dat iedereen zo'n account kan aanmaken... hoewel ons narcistje wel een leuke zin heeft neergezet bij relatie
[..]
Check deze ook nog even, gepost op 28-02-2008 om 11.36 uur. Leuk toch, dat uitzoeken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef Margo37 het volgende:
Brian zat dus wel achter de pc, word ik al PARA??![]()
Idd leuk als er iets concreets bij zit, wel opvallend allemaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check deze ook nog even, gepost op 28-02-2008 om 11.36 uur. Leuk toch, dat uitzoeken.![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht eerder aan een gouden buddha.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:40 schreef Deisyy het volgende:
Jaap wordt Gouden Kooi-Jaap.
[ afbeelding ]
ach goshquote:
Dat is een lijk?quote:
Al zeker een week!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:18 schreef tho_Omas het volgende:
Nicole heeft dus een vriend.
Feeder!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:24 schreef T-lex het volgende:
Op sommige foto's is ze met donker haar best te pruimen die Nicole.![]()
Ze mag alleen wel is wat meer eten...
Misschien op de Antillen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:29 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Ossenhaas is 40 euro per kilo!
Op foto's wel, ook Pruimen en Ossenhaas zien er op foto'squote:Op donderdag 6 maart 2008 15:24 schreef T-lex het volgende:
Op sommige foto's is ze met donker haar best te pruimen die Nicole.![]()
Wat een rund...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:29 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Ossenhaas is 40 euro per kilo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |