Ik geloof je hoor alleen, hoe weet je dat allemaal?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:08 schreef rooie3 het volgende:
Mr D heeft Sjoerd ingepalmd en Jaap kent hem alleen maar van brieven en van die fandag .
Japie zei dat.Alleen dat van Sjoerd gok ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor alleen, hoe weet je dat allemaal?
Volgens mij was Eric niet zo te spreken over hem.Mr D was een beetje opdringerigquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
Eric schreef toch op een of ander blogje dat hij eens gestapt heeft met MrD? En dat hij deze wel leuk vond? Of haal ik nou 2 dingen (D's) door elkaar?
Ja, de Mr D van Eric was een lekker ding van 18, Jaaps Mr D is een man van middelbare leeftijd met een obsessie voor Gaby en Jaap.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
Eric schreef toch op een of ander blogje dat hij eens gestapt heeft met MrD? En dat hij deze wel leuk vond? Of haal ik nou 2 dingen (D's) door elkaar?
Dat is een andere Mr.D, Mr.D.aka Lekker Simpel is iets ouder dan 18 jaar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
hehehe, en ik weet nog wat Japie toen over Mr. D. zei (en dat was niet positief, hij vond het een doorgeflipte fan)quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mr D heeft Sjoerd ingepalmd en Jaap kent hem alleen maar van brieven en van die fandag .
Heeft ze d'r bek wel gepoetst?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:03 schreef Varen het volgende:
A: Sorry van gisteren schatje
[ afbeelding ]
Wat een vremde plek om kaal te worden!quote:
Palma zit natuurlijk meer aan de kant van Huub en dat mag niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, werken, maar via via nog een paar geruchten gehoord .....
- Palma komt niet meer terug.
- Huub zijn uitgaansverbod is fake, door de vele bedreigingen aan zijn adres,
- kan RTL zijn veiligheid buiten niet meer garanderen .....
Hoop niet dat ze waar zijn, tot later
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een keer aan tafel mag bij De Wereld Draait Door! Met Marc Marie!!! dat wordt een giller...
MM: "Jamaar, ik bedoel, jamaar als je dan, jeweetwel, dat doe je natuurlijk af en toe, dat begrijp ik ook wel, maar als je dan met haar, zeg maar, 'samen' bent, zeg maar, waar hebben jullie het dan over? Want om nou, zeg maar, je begrijpt wat ik bedoel, he, iedere keer weer die pruik door de douche te slaan, ja, ik bedoel, dat gaat toch oooook een keer vervelen? Of juist niiiiiet?"
Br: "huh?"
MM: "Nou, gekkie, ik zie Matthijs ook al moeilijk kijken, maar het gaat dus om, snap je, ik bedoel, het ging er dus om dat, nou ja, je weet wat ik bedoel. Of je haar vaak slaat?
Br: "Wie?"
MM, Matthijs en publiek in koor: "Die hoer!!!"
Br: "Alleen grappenderwijs. maar ze moet natuurlijk wel weten wie de baas is."
MM: "Oh nee, ja, nee, maar natuurlijk, dat begrijp ik oooook wel, maar op tv ziet het er zo, nou ja, jeweetwel, een beetje van als of het lijkt, maar jij zal het wel het beste weten. Zeg Amanda, euhhh, voor jou ook een vraagje..."
Br: "Niet antwoorden geven, schatje. Die man wil jou met zijn ding dingen doen, aiaia, naar beneden halen, down. Niet zijn vraag op beantwoorden. Laat hem maar kletsen, aiaiai."
Matthijs: En dan gaan we nu kijken naar een Oost-Peruviaanse neusfluiter.
tijdens fade-out:
Br: "Moet'ie ook blauwe ogen krijgen? Zal ik hem doodschoppen?"
Gaby was toch ook niet zo gecharmeerd van LS?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:21 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe, en ik weet nog wat Japie toen over Mr. D. zei (en dat was niet positief, hij vond het een doorgeflipte fan)
Dat gerucht van José kan best waar zijn, ze is pro Huub hè?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die weet wel vrienden te maken dus.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaby was toch ook niet zo gecharmeerd van LS?
Die fandag toen
Maar eigenlijk denk ik wel dat er een verschil in aanhang en tegenstanders is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gerucht van José kan best waar zijn, ze is pro Huub hè?
Dat gerucht over Huub heb ik mijn twijfels over puur om het feit dat Brian volgens mij meer gehaat wordt buiten.
Werk ze.
Had ik ook al gehoord.Huub mag ook absoluut het woord moslims niet meer noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je hebt kans dat het publiek in die discotheken waar ze optraden redelijk gemengd is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar eigenlijk denk ik wel dat er een verschil in aanhang en tegenstanders is.
Denk aan het milieu van Brian, Natasia en Amanda. Het milieu van Huub is wel iets vredelievender en netter volgens mij. Minder dreigend ook. Die van Jaap idem trouwens.
helemaal mee eens. Dat zou voor iedereen verboden moeten worden. Moslims. Pff waar halen ze het vandaan bij die redactie...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ik ook al gehoord.Huub mag ook absoluut het woord moslims niet meer noemen.
Precies!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Denk aan het milieu van Brian, Natasia en Amanda. Het milieu van Huub is wel iets vredelievender en netter volgens mij. Minder dreigend ook. Die van Jaap idem trouwens.
Daar heb je wel een punt, als het uit die hoek komt kan het idd behoorlijk uit de hand lopen. Schandalig, ook nu weer capituleren voor dat tuig, is het niet in dat hok dan is het wel erbuiten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:32 schreef noekje het volgende:
Ik denk niet dat de mate van haten doorslaggevend is, maar wel de bereidheid tot het ondernemen van acties tegen de "tegenstander" van je "idool".quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gerucht van José kan best waar zijn, ze is pro Huub hè?
Dat gerucht van Huub heb ik mijn twijfels over puur om het feit dat Brian volgens mij meer gehaat wordt buiten.
Werk ze.
Met al deze spraakmakendequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt kans dat het publiek in die discotheken waar ze optraden redelijk gemengd is.
Wat ik erger vind, als het waar is, is dat dit geheel aan de redactie te wijten zou zijn. Die hebben er trash in gezet. Als er alleen maar mensen als pak en beet Ilona, Bart en Claire in hadden gezeten, zou geen fan op het geschifte idee komen Huub in elkaar te slaan.
Oh dat denk ik wel hoor. Alleen zouden ze van een heel ander slag zijn geweest - en dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Met al deze spraakmakendemensen zouden er geen fans zijn geweest
En dat tuig krijgt nog alles voor elkaar ook.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, als het uit die hoek komt kan het idd behoorlijk uit de hand lopen. Schandalig, ook nu weer capituleren voor dat tuig, is het niet in dat hok dan is het wel erbuiten.
hear hearquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mate van haten doorslaggevend is, maar wel de bereidheid tot het ondernemen van acties tegen de "tegenstander" van je "idool".
En de gemiddelde Huub-fan mag dan al niet bijster intelligent zijn, de gemiddelde Brian-fan is nog dommer.
Dat maakt de kans dat de bedreigingen aan het adres van Huub beduidend grover zijn dan die aan het adres van Brian vrij groot. En gezien ze weten hoe een gemiddelde Natasia kan reageren, kunnen ze dat risico niet nemen.
Als ze daar tevreden mee zijn vind ik het ok!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:44 schreef tho_Omas het volgende:
Ben benieuwd hoeveel zwijggeld ze krijgen.
Het bedrag dat ze krijgen zolang ze erin zitten. Ze hebben vantevoren een contract getekend, waarin staat dat ze zonder toestemming niets naar buiten mogen brengen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:44 schreef tho_Omas het volgende:
Ben benieuwd hoeveel zwijggeld ze krijgen.
Dat zal best een waterdicht contract zijn maar ik ben benieuwd hoe ver je gaat als je weet dat iets anders had kunnen lopen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bedrag dat ze krijgen zolang ze erin zitten. Ze hebben vantevoren een contract getekend, waarin staat dat ze zonder toestemming niets naar buiten mogen brengen.
Ze heeft matten. Haar eigen haar is gewoon zo kort. Het moet lijken alsof het in lagen is gekniptquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
Voorbeeld van slecht gezette extensions.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |