Wat nou 'goed gespeeld'? In de schoot geworpen middels een unanieme stemming heet dat. Oh mèn, wat haat ik die zelfingenomen gozer met zijn kutschjmoel en zijn slavinnetjequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:40 schreef tho_Omas het volgende:
Ze hebben het heel goed uitgespeeld. Ik denk dat Brian bijna klaarkomt met de gedachte aan gisteravond.
Ruwe diamant is het, bij vlagen verassend scherpquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dave gaat zowaar in mijn achting stijgen.
Wat een onzin.... de russen moetsen unaniem weggestemt worden en voor Eric was slechts 1 stem tegen voldoende.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:40 schreef mootie het volgende:
Even wat veertjes voor de geweldig geslaagde ontslagronde voor Eric. Gisteravond was weer een groot succes.
Russen: Unanieme stemmen om te vertrekken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat nou 'goed gespeeld'? In de schoot geworpen middels een unanieme stemming heet dat. Oh mèn, wat haat ik die zelfingenomen gozer met zijn kutschjmoel en zijn slavinnetje.
Eric dus weg? Niets van meegekregen. Manier waarop is dus weer om van te kotsenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Russen: Unanieme stemmen om te vertrekken.
Eric: Unanieme stemmen om te blijven.
Brian had dus gewoon een veto. Aangeboden door de febo.
Dat dus.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef akveor het volgende:
Russen: Unanieme stemmen om te vertrekken.
Eric: Unanieme stemmen om te blijven.
Brian had dus gewoon een veto. Aangeboden door de febo.
quote:Exclusief en alleen voor www.kingjaap.nl gaan we beetje bij beetje de toekomst ná 22 mei van Jaap onthullen.
Omdat er maar een paar mensen van op de hoogte zijn, gaan we het spannend maken.
Met als eerste vraag.....
Wat gaat Jaap ná de kooi doen?
Deze vraag zou velen bezig houden. Want zelfs de redactie van Talpa en Cora weten het nog niet. Jaap heeft dit aan een paar mensen medegedeeld, omdat hij een goed ingewerkte crew wil hebben.
Eerste tipje van de sluier mogen we kenbaar maken.
In het geheim zijn Jaap, Brian en Huub geinterviuwd voor een bepaalde functie.
Waar zelfs de redactie en naaste familie weet van heeft.
Om het nog spannender te maken, zelfs Jaap weet nog niet dat hij is verkozen voor deze functie.
Maar het is niet te garanderen, dat dat hem zaterdag op de jaardag niet zal worden toegefluisterd.
Wat Jaap er dan verder zelf mee gaat doen is aan hem.
De eerste ronde is dus open...
Begin maar te gissen...
succes!!!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:50 schreef Varen het volgende:
Heeft Amanda Brian al aangesproken op zijn gedrag van gisteravond?
Nee, integendeel. Ze neemt alle schuld op zich, begrijpt Brian helemaal, en zegt dat het een misplaatst grapje was.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:50 schreef Varen het volgende:
Dan zal Brian gisteravond wel positief dominant geweest zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Ze neemt alle schuld op zich, begrijpt Brian helemaal, en zegt dat het een misplaatst grapje was.
Heb je de rest ook gelezen.Die Mr D zal Jaap aardig in verwarring gaan brengen en alleen omdat hij Huub niet mag om Gaby.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
Bericht op KingJaap, onzin of niet.
[..]
Het erge is eigenlijk dat ze zelf niet eens weet dat ze kruipt omdat ze bang voor hem is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan zal Brian gisteravond wel positief dominant geweest zijn
ja ze heeft haar excuses aangebodenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:50 schreef Varen het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het erge is eigenlijk dat ze zelf niet eens weet dat ze kruipt omdat ze bang voor hem is.
Hij was weer om te kotsen.En Amanda huppelde er achter aan op haar pumps.Leek net een hondje die weer lief voor het baasje wilt zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan zal Brian gisteravond wel positief dominant geweest zijn
Noekje tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
Brian: 6 maart, 6 maart, 76 dagen..Alles uit de kast.
Ga toch dood!
Probeer het eens gewoon, mute die klootzak en volledig negeren. Mij helpt hetquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
Aargh, die stem. Ik kan er niet meer tegen!! En dát gaat gewoon winnen hè!
Hou je maar vast aan de gedachte dat hij zelfs met een miljoen geen suksesnummer zal worden. Ik denk eerder dat er veel uitzuigers op hem afkomen die hem wel willen 'helpen' met zijn centen... en laten we hopen dat de rat een mede-rat dan niet herkent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:54 schreef noekje het volgende:
Aargh, die stem. Ik kan er niet meer tegen!! En dát gaat gewoon winnen hè!
Ze is zó dom/heeft zo'n grote plaat voor d'r kop, dat ze echt denkt dat iedereen gek is en het verkeerd ziet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het erge is eigenlijk dat ze zelf niet eens weet dat ze kruipt omdat ze bang voor hem is.
Mr D houdt de website van Jaap bij?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen.Die Mr D zal Jaap aardig in verwarring gaan brengen en alleen omdat hij Huub niet mag om Gaby.
Mij ook, heerlijk rustig zo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Probeer het eens gewoon, mute die klootzak en volledig negeren. Mij helpt het
Parafraseren, terroriseren, indoctrineren, domineren ...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:57 schreef Varen het volgende:
Brian: 6 maart, 76 dagen, alles uit de kast
Hij wiebelt erbij.
Anticiperen, reageren, confronteren,acteren
[ afbeelding ]
Dat is toch niet Mr. D, volgens mij houdt Sjoerd zijn site bij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen.Die Mr D zal Jaap aardig in verwarring gaan brengen en alleen omdat hij Huub niet mag om Gaby.
.....indoctrineren, frustreren, kleineren, ont-erenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:57 schreef Varen het volgende:
Brian: 6 maart, 76 dagen, alles uit de kast
Hij wiebelt erbij.
Anticiperen, reageren, confronteren,acteren
[ afbeelding ]
Yep.Jaap heeft een trouwe vriend.Die Sjoerd was ook al niet zo snugger.Die vond het prachtig dat hij met Dennis speelde.Dennis was zo goedquote:
Bij elk artikeltje staat een foto van Mr D aka LekkerSimpel. Meer foto's van hem dan van Jaapquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is toch niet Mr. D, volgens mij houdt Sjoerd zijn site bij.
Kijk maar eens goed naar de berichten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is toch niet Mr. D, volgens mij houdt Sjoerd zijn site bij.
Hij is nog gekker dan gek.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef rooie3 het volgende:
Die bal gehakt wil in een film gaan spelen,dus hij gaat hier vast de rollen spelen.Alleen erg dat die vuile rat weer alles weet wat iedereen heeft gezegd of welke plannen er zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Parafraseren, terroriseren, indoctrineren, domineren ...
Krijg toch de kolere!
Twee zielen....quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Parafraseren, terroriseren, indoctrineren, domineren ...
Krijg toch de kolere!
Wat een licht die mr. D.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Yep.Jaap heeft een trouwe vriend.Die Sjoerd was ook al niet zo snugger.Die vond het prachtig dat hij met Dennis speelde.Dennis was zo goed![]()
Dat is me wel opgevallen, vreemd allemaal en dit is dus met goedvinden van Jaap????quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:00 schreef mootie het volgende:
Bij elk artikeltje staat een foto van Mr D aka LekkerSimpel. Meer foto's van hem dan van Jaap
Ik ga het iig proberenquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dus je doet ook mee, geen CAPs en citaten van die klootzak meer plaatsen hier ??
Mr D heeft Sjoerd ingepalmd en Jaap kent hem alleen maar van brieven en van die fandag .quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is me wel opgevallen, vreemd allemaal en dit is dus met goedvinden van Jaap????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |