Ja, die weet hoe ze moet omgaan met emotioneel beschadigde mensenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huubs moeder heeft voor Korrelatie gewerkt, toch?
Graag op Brian en Amanda, dat zou skitterend zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was een heel ander tijdperk.
Sinds die tijd zijn er heel veel dingen verandert.
Als dat tijdperk weer terug komt vind ik het ook prima hoor. Laat Jaap zijn terrorhoed maar weer opzetten en los gaan met de kots en het afwasmiddel.
Kennelijk heb jij ook al conecties bij RTL. Al dat gesugereer, wie al dan niet bescherming krijgen. Als het er op aan komt zijn zowel Huub, als Brain, allebei beschermd van hier tot Tokio. Beide hadden er allang uitgesodemieterd moeten worden. Beide hebben allang de regel fysiek geweld over schreden.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Maar dat mag niet.. al een fucking jaar hebben ze bescherming.. kijk jij met oogkleppen op ofzo?? B en A worden beschermd van hier tot tokio.. dan zal je toch creatief moeten worden..
Mickey moet er gewoon uitgetrapt worden, die sukkel voegt werkelijk niets toe, ja gerochel en gemurmel..
Ach, de kou is nu toch al aardig uit de lucht.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef neehe het volgende:
Als Mikey Huubs moeder gaat beledigen dan gaan er klappen vallen.
Sowieso100% zeker weten, streamlock na streamlock krijg je dan.
Daarna is Mikey weg, terug naar zijn zo geliefde luxe zwerversdoos.
Datquote:Op zondag 9 maart 2008 20:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Graag op Brian en Amanda, dat zou skitterend zijn.
Je moet denken aan iets van "wie de grootste tieten heeft, mag blijven.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef agter het volgende:
Ik blijf me afvragen wat het eindspel gaat worden.
Veel info daarover hebben we niet, helaas.
Denk dat ze bij de buren zittenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef ruby het volgende:
Mogen er ook wat streams op Jaap en Huub please? Vier streams op hetzelfde is een beetje veel van het goede. Dank u.
Ik kijk wel uit. Te veel mensen die niet tegen een simpel kleuter tekeningetje kunnen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doettie ook![]()
Kommermaarin met een plaatje Guuskeee!
Dat mag maar dan volgt er een SL.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef ruby het volgende:
Mogen er ook wat streams op Jaap en Huub please? Vier streams op hetzelfde is een beetje veel van het goede. Dank u.
Speurneusquote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef Lady-night het volgende:
Is Barry hierom weg??
http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2
geweldigquote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef Lady-night het volgende:
Is Barry hierom weg??
http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2
quote:Onvoorstelbaar dat brandweerman Barry gastspeler is in de Gouden Kooi. Lees de now live site topic Duistere praktijken in en om de kooi en jullie zullen kunnen lezen dat het programma van list leugen en bedrog aan elkaar hangt. Ook de vele criminele achtergronden van de bewoners zijn inmiddels bekend! Brandweerman is een publieke functie en het is belachelijk dat Barry in de kooi zit. Veel aktie tegen hem is al onder nomen, naar gemeentebestuur en media.Het zet de brandweer van Velsen niet in een mooi zonnetje!!
Doe er wat aan!!!
Groetjes Dosja
Gewoon posten, als mensen het niet leuk vinden of te erg scrollen ze er toch overheen? Dat heb je met een forum iedereen post wat.. Ik scroll over sommige shit ook heenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Te veel mensen die niet tegen een simpel kleuter tekeningetje kunnen.
Aan m'n verzoek is in ieder geval voldaan. Dan is dan wel weer netjes. Bedankt FEBO, toppie.quote:
over beroepsleugenaar mike:quote:Op zondag 9 maart 2008 20:44 schreef Prospera het volgende:
knip
Hij zit helemaal in een geweld verhaal: toen hij in de gevangenis zat, werd hij ook geterorriseerd door een vijand. Hij heeft 17 dagen/nachten op zijn rug gelegen en niet geslapen. Daarna is hij in zijn rug gestoken.
knip
mike kan het dus meer dan 50% langer dan de wereldrecordhouderquote:Je met (niet) slapen records kunt vestigen
Nog een record. Het wereldrecord wakker blijven staat op naam van Randy Gardner, een 17-jarige Amerikaanse scholier. In 1965 bleef hij maar liefst 11 dagen (264 uur) achter elkaar wakker.
Ik luister naar de stoom van het zwembadquote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Dementor het volgende:
Nu moet ik luisteren naar de lachende hyena....
Lekker rustgevend....quote:Op zondag 9 maart 2008 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik luister naar de stoom van het zwembad
Antwoord van de UITRUKDIENST.quote:
quote:Beste Dosja,
uw bericht over de deelname van één van onze medewerkers aan het programma De Gouden Kooi is in goede orde ontvangen.
Voor zover wij tot op heden hebben kunnen nagaan doet geen korpslid van Brandweer Velsen mee aan het door u genoemde programma.
Met vriendelijke groet,
Jur van Lieshout
hoofd uitrukdienst brandweer Velsen.
Had ik ook gelezen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
over beroepsleugenaar mike:
.
[..]
mike kan het dus meer dan 50% langer dan de wereldrecordhouder![]()
bron: teleac
Ik val bijna in slaap, lekker new age.quote:
vandaar zijn goede klik met het trashquote:Op zondag 9 maart 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen.
Hij liegt door zijn sokken heen.
Maar ja, zijn hele leven is opgebouwd uit leugens, bedrog en hallucinaties.
Jaap heeft vanaf het begin al rare "vrienden" om zich heen gehad denk aan het afpers schandaal met Cora.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Maar eigenlijk kun je stellen dat het uitje van Jaap negatief uitvalt. Die Mr. D of LS heeft Jaap behoorlijk para gekregen en dat is dan wel weer jammer.
Precies. Jaap is te onbetrouwbaar... Laat Jaap zijn plek maar in de finale veroveren door los te gaan op B en A. Huub heeft genoeg tegen B gespeeld wat hem veel boetes heeft opgeleverd. Jaap heeft 1 onterechte boete... Dus laat Jaap maar los gaan op B. Maar daar is ie te laf voor... Jaap kiest de makkelijkste weg... waarschijnlijk de story of his life...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verplichte wegstemronde om iemand uit kamp Huub te halen?
Laat rat die del maar wegstemmen, of del die rat.
Gewoon blijven zitten met zijn drieen.
Drie tegen twee, hoppakee
Ja, die geloven ook heilig in hen eigen onzinquote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
vandaar zijn goede klik met het trash
Misschien zijn zij ook in de war en kennen zijn echte naam niet?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef mootie het volgende:
Zat Gerard uberhaupt bij de brandweer van Velzen?
nog lang niet zo veul als Huub heeft geuitquote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Varen het volgende:
Mike spreekt vaak dreigementen uit tegen Huub (of achter zijn rug) vind ik.
Bovendien heeft Huub ze eigenlijk alletwee nodig.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Jaap is te onbetrouwbaar... Laat Jaap zijn plek maar in de finale veroveren door los te gaan op B en A. Huub heeft genoeg tegen B gespeeld wat hem veel boetes heeft opgeleverd. Jaap heeft 1 onterechte boete... Dus laat Jaap maar los gaan op B. Maar daar is ie te laf voor... Jaap kiest de makkelijkste weg... waarschijnlijk de story of his life...
ja of ze gaan lootjes trekken, met allemaal lootjes met brian er in.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet denken aan iets van "wie de grootste tieten heeft, mag blijven.
Wie het meest para is, mag blijven
Wie het kleinst is moet opzouten.
Wie het best kan schaken, moet opzouten.
Wie het minste zegt, moet opzouten.
Wie zijn naam begint met een B, die wint
Is dat zo? Wie ging Huub vermoorden of ombrengen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |