Poeh zeg!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef ruby het volgende:
Mikey zegt dat Huub zichzelf nog wel eens tegenkomt.
"Als hij vanavond mij gaat terroriseren, dan ga ik morgen zijn moeder terroriseren".
Mike is het heilige schild van B en A.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
De mijne niet. Als je niets anders kan verzinnen je gal te spuwen over een gast speler, dan ben je niet joffel. Als je een kerel bent, speel dan tegen degene waar je tegen moet spelen.
Rioolbuis nodig? Hier kun je alle DGK-ellende ingooien. Het wordt netjes afgevoerd.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
tis niet meer om aan te horen tijd voor wat anders
Ben ik het helemaal mee eens.. Huub en Claire moeten Jaap weg stemmen..alleen dan hebben zij kans op een plek in de finale..quote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Al is Claire saai... ze is de enige werkelijke backup van Huub. We weten allemaal dat Jaap niet los gaat op B en A. Als Huub wil winnen en verstandig is stemt ie Jaap weg. Knap hoe Jaap het speelt maar ik vind het een nare manier van spelen.
Huub zijn moeder speelt niet mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:33 schreef Py het volgende:
[..]
Is Huub dan niet bezig om via Miky Brian te terroriseren![]()
Via iemand's moeder lijkt me een stuk effectiever dan via iemands zwerver
Waarom zouden ze iemand wegstemmen?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.. Huub en Claire moeten Jaap weg stemmen..alleen dan hebben zij kans op een plek in de finale..
Je lijkt die kutzwerver wel geintje hoor Lieke komt om 10 uur vanavond en Nisnol wil morgen naar huis. Begrijp ik je nu goed?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:32 schreef Varen het volgende:
Nicole zou het aktie vinden om Lieke weer naar de kooi te halen.
Mike denkt dat het rond een uur om 10 is.
Nicole gaat bellen of ze morgen naar huis mag
Ik denk dat er eind maart en eind april een verplichte weg stem ronde komt...uiteindelijk kunnen er maar 3 of 2 in de finale staan..lijkt me..quote:Op zondag 9 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zouden ze iemand wegstemmen?
Met zijn drieen staan ze sterker dan met zijn tweeen.
Maar dat mag niet.. al een fucking jaar hebben ze bescherming.. kijk jij met oogkleppen op ofzo?? B en A worden beschermd van hier tot tokio.. dan zal je toch creatief moeten worden..quote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
De mijne niet. Als je niets anders kan verzinnen je gal te spuwen over een gast speler, dan ben je niet joffel. Als je een kerel bent, speel dan tegen degene waar je tegen moet spelen.
Precies en volgens mij heeft Huub dat ook heel goed in de gaten......tenzij het hokje anders beslist hè?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zouden ze iemand wegstemmen?
Met zijn drieen staan ze sterker dan met zijn tweeen.
Als ze langskomt treedt ze het spel binnen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zijn moeder speelt niet mee.
Mike en rat wel.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:37 schreef ruby het volgende:
Eeeh, zijn ze nou allemaal tv aan het kijken? M'n beeld is helaas nog wat donker.
Je kunt met een schuin oog meekijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
Kunnen ze niet die camera op de tv richten.....:(
Verplichte wegstemronde om iemand uit kamp Huub te halen?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat er eind maart en eind april een verplichte weg stem ronde komt...uiteindelijk kunnen er maar 3 of 2 in de finale staan..lijkt me..
Huubs moeder heeft voor Korrelatie gewerkt, toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Poeh zeg!
Ik hoop dat Huub zijn moeder er wel tegen kan om doodgezwegen te worden door de huiszwerver.
Dat wordt een harde dobber voor haar
Is toch niet te volgen zoquote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Je kunt met een schuin oog meekijken![]()
[ afbeelding ]
Dr is weer wat ruimte in...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je PM box leegmaken, want hij zit vol
Doettie ookquote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Varen het volgende:
Mike spreekt vaak dreigementen uit tegen Huub (of achter zijn rug) vind ik.
Dat was een heel ander tijdperk.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:39 schreef Py het volgende:
[..]
Als ze langskomt treedt ze het spel binnen.
Vraag maar aan de dates van Eric.
Dat was wel heel treurig ja. Die ene sympathieke "broeder" had het zwaar te verduren.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:39 schreef Py het volgende:
[..]
Als ze langskomt treedt ze het spel binnen.
Vraag maar aan de dates van Eric.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |