over beroepsleugenaar mike:quote:Op zondag 9 maart 2008 20:44 schreef Prospera het volgende:
knip
Hij zit helemaal in een geweld verhaal: toen hij in de gevangenis zat, werd hij ook geterorriseerd door een vijand. Hij heeft 17 dagen/nachten op zijn rug gelegen en niet geslapen. Daarna is hij in zijn rug gestoken.
knip
mike kan het dus meer dan 50% langer dan de wereldrecordhouderquote:Je met (niet) slapen records kunt vestigen
Nog een record. Het wereldrecord wakker blijven staat op naam van Randy Gardner, een 17-jarige Amerikaanse scholier. In 1965 bleef hij maar liefst 11 dagen (264 uur) achter elkaar wakker.
Ik luister naar de stoom van het zwembadquote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Dementor het volgende:
Nu moet ik luisteren naar de lachende hyena....
Lekker rustgevend....quote:Op zondag 9 maart 2008 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik luister naar de stoom van het zwembad
Antwoord van de UITRUKDIENST.quote:
quote:Beste Dosja,
uw bericht over de deelname van één van onze medewerkers aan het programma De Gouden Kooi is in goede orde ontvangen.
Voor zover wij tot op heden hebben kunnen nagaan doet geen korpslid van Brandweer Velsen mee aan het door u genoemde programma.
Met vriendelijke groet,
Jur van Lieshout
hoofd uitrukdienst brandweer Velsen.
Had ik ook gelezen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
over beroepsleugenaar mike:
.
[..]
mike kan het dus meer dan 50% langer dan de wereldrecordhouder![]()
bron: teleac
Ik val bijna in slaap, lekker new age.quote:
vandaar zijn goede klik met het trashquote:Op zondag 9 maart 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen.
Hij liegt door zijn sokken heen.
Maar ja, zijn hele leven is opgebouwd uit leugens, bedrog en hallucinaties.
Jaap heeft vanaf het begin al rare "vrienden" om zich heen gehad denk aan het afpers schandaal met Cora.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Maar eigenlijk kun je stellen dat het uitje van Jaap negatief uitvalt. Die Mr. D of LS heeft Jaap behoorlijk para gekregen en dat is dan wel weer jammer.
Precies. Jaap is te onbetrouwbaar... Laat Jaap zijn plek maar in de finale veroveren door los te gaan op B en A. Huub heeft genoeg tegen B gespeeld wat hem veel boetes heeft opgeleverd. Jaap heeft 1 onterechte boete... Dus laat Jaap maar los gaan op B. Maar daar is ie te laf voor... Jaap kiest de makkelijkste weg... waarschijnlijk de story of his life...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verplichte wegstemronde om iemand uit kamp Huub te halen?
Laat rat die del maar wegstemmen, of del die rat.
Gewoon blijven zitten met zijn drieen.
Drie tegen twee, hoppakee
Ja, die geloven ook heilig in hen eigen onzinquote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
vandaar zijn goede klik met het trash
Misschien zijn zij ook in de war en kennen zijn echte naam niet?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef mootie het volgende:
Zat Gerard uberhaupt bij de brandweer van Velzen?
nog lang niet zo veul als Huub heeft geuitquote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Varen het volgende:
Mike spreekt vaak dreigementen uit tegen Huub (of achter zijn rug) vind ik.
Bovendien heeft Huub ze eigenlijk alletwee nodig.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Jaap is te onbetrouwbaar... Laat Jaap zijn plek maar in de finale veroveren door los te gaan op B en A. Huub heeft genoeg tegen B gespeeld wat hem veel boetes heeft opgeleverd. Jaap heeft 1 onterechte boete... Dus laat Jaap maar los gaan op B. Maar daar is ie te laf voor... Jaap kiest de makkelijkste weg... waarschijnlijk de story of his life...
ja of ze gaan lootjes trekken, met allemaal lootjes met brian er in.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet denken aan iets van "wie de grootste tieten heeft, mag blijven.
Wie het meest para is, mag blijven
Wie het kleinst is moet opzouten.
Wie het best kan schaken, moet opzouten.
Wie het minste zegt, moet opzouten.
Wie zijn naam begint met een B, die wint
Is dat zo? Wie ging Huub vermoorden of ombrengen dan?quote:
En Clair bangen? En Huub twee ton aan boetes aansmeren? En Huub zo ver krijgen dat die ging slaan en de villa uit moest?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie ging Huub vermoorden of ombrengen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |