Verplichte wegstemronde om iemand uit kamp Huub te halen?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat er eind maart en eind april een verplichte weg stem ronde komt...uiteindelijk kunnen er maar 3 of 2 in de finale staan..lijkt me..
Huubs moeder heeft voor Korrelatie gewerkt, toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Poeh zeg!
Ik hoop dat Huub zijn moeder er wel tegen kan om doodgezwegen te worden door de huiszwerver.
Dat wordt een harde dobber voor haar
Is toch niet te volgen zoquote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Je kunt met een schuin oog meekijken![]()
[ afbeelding ]
Dr is weer wat ruimte in...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je PM box leegmaken, want hij zit vol
Doettie ookquote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Varen het volgende:
Mike spreekt vaak dreigementen uit tegen Huub (of achter zijn rug) vind ik.
Dat was een heel ander tijdperk.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:39 schreef Py het volgende:
[..]
Als ze langskomt treedt ze het spel binnen.
Vraag maar aan de dates van Eric.
Dat was wel heel treurig ja. Die ene sympathieke "broeder" had het zwaar te verduren.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:39 schreef Py het volgende:
[..]
Als ze langskomt treedt ze het spel binnen.
Vraag maar aan de dates van Eric.
Ja, die weet hoe ze moet omgaan met emotioneel beschadigde mensenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huubs moeder heeft voor Korrelatie gewerkt, toch?
Graag op Brian en Amanda, dat zou skitterend zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was een heel ander tijdperk.
Sinds die tijd zijn er heel veel dingen verandert.
Als dat tijdperk weer terug komt vind ik het ook prima hoor. Laat Jaap zijn terrorhoed maar weer opzetten en los gaan met de kots en het afwasmiddel.
Kennelijk heb jij ook al conecties bij RTL. Al dat gesugereer, wie al dan niet bescherming krijgen. Als het er op aan komt zijn zowel Huub, als Brain, allebei beschermd van hier tot Tokio. Beide hadden er allang uitgesodemieterd moeten worden. Beide hebben allang de regel fysiek geweld over schreden.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Maar dat mag niet.. al een fucking jaar hebben ze bescherming.. kijk jij met oogkleppen op ofzo?? B en A worden beschermd van hier tot tokio.. dan zal je toch creatief moeten worden..
Mickey moet er gewoon uitgetrapt worden, die sukkel voegt werkelijk niets toe, ja gerochel en gemurmel..
Ach, de kou is nu toch al aardig uit de lucht.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef neehe het volgende:
Als Mikey Huubs moeder gaat beledigen dan gaan er klappen vallen.
Sowieso100% zeker weten, streamlock na streamlock krijg je dan.
Daarna is Mikey weg, terug naar zijn zo geliefde luxe zwerversdoos.
Datquote:Op zondag 9 maart 2008 20:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Graag op Brian en Amanda, dat zou skitterend zijn.
Je moet denken aan iets van "wie de grootste tieten heeft, mag blijven.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef agter het volgende:
Ik blijf me afvragen wat het eindspel gaat worden.
Veel info daarover hebben we niet, helaas.
Denk dat ze bij de buren zittenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef ruby het volgende:
Mogen er ook wat streams op Jaap en Huub please? Vier streams op hetzelfde is een beetje veel van het goede. Dank u.
Ik kijk wel uit. Te veel mensen die niet tegen een simpel kleuter tekeningetje kunnen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doettie ook![]()
Kommermaarin met een plaatje Guuskeee!
Dat mag maar dan volgt er een SL.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef ruby het volgende:
Mogen er ook wat streams op Jaap en Huub please? Vier streams op hetzelfde is een beetje veel van het goede. Dank u.
Speurneusquote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef Lady-night het volgende:
Is Barry hierom weg??
http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2
geweldigquote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef Lady-night het volgende:
Is Barry hierom weg??
http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2
quote:Onvoorstelbaar dat brandweerman Barry gastspeler is in de Gouden Kooi. Lees de now live site topic Duistere praktijken in en om de kooi en jullie zullen kunnen lezen dat het programma van list leugen en bedrog aan elkaar hangt. Ook de vele criminele achtergronden van de bewoners zijn inmiddels bekend! Brandweerman is een publieke functie en het is belachelijk dat Barry in de kooi zit. Veel aktie tegen hem is al onder nomen, naar gemeentebestuur en media.Het zet de brandweer van Velsen niet in een mooi zonnetje!!
Doe er wat aan!!!
Groetjes Dosja
Gewoon posten, als mensen het niet leuk vinden of te erg scrollen ze er toch overheen? Dat heb je met een forum iedereen post wat.. Ik scroll over sommige shit ook heenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Te veel mensen die niet tegen een simpel kleuter tekeningetje kunnen.
Aan m'n verzoek is in ieder geval voldaan. Dan is dan wel weer netjes. Bedankt FEBO, toppie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |