Die heb je niet nodig om praktijklessen te volgen.... dus daar heeft ze nog wel ff voorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:08 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft ze d r theorie al??
Had ze wel. Op de een of andere wonderbaarlijke manier meer dan een jaar geleden gehaald. Dat is nu dus verlopen en ze moet opnieuw theorie examen doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:08 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft ze d r theorie al??
Ja en nog theorie leren ook!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef miesy het volgende:
best zielig eigenlijk voor snollie, ze is elke dag al zo moe, en nu moet ze ook nog
huiswerk maken en 6 uur per week auto lessen doen. tis ook niet eerlijk
Ze is er idd niet slimmer op geworden ... Daarnaast kunnen haar lessen pas vanaf 17:30 beginnen omdat dan haar promillage weer onder de toegestane grens zit...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Had ze wel. Op de een of andere wonderbaarlijke manier meer dan een jaar geleden gehaald. Dat is nu dus verlopen en ze moet opnieuw theorie examen doen.
Ik zie het nog niet gebeuren dat ze dat weer haalt....
Wrs wil Discootje voorkomen dat er gedichten en gitaarspel op 100% Brian ten gehore gebracht wordt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Wat draaien ze veel platen achter elkaar bij 100%smartlap!
Ik zat het net te lezen. Mag zij niet via DGK een date regelen? Die vieze zwerver wel, beetje raar weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef chufi het volgende:
Thx blomst
[ afbeelding ]
Regel hier je date met Palma: http://www.100p.nl/nieuws.php?contid=2208
O wie wat waar en hoe????quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:16 schreef Dementor het volgende:
Nog meer spelinformatie voor Amanda!
Heb je het over Amanda? Ik snap er geen yota van.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:19 schreef tho_Omas het volgende:
Ze kunnen haar ook een notitieboekje en een pen geven zoals haar pooier. Dan onthoudt ze ook een keer iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |