nee huub is weer al eerste aan het slijmen en de rest wacht keurig z'n/haar beurt afquote:Op maandag 10 maart 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
En wie klets weer gezellig met Nienke.....Huub, de rest houdt zijn muil en heeft niks te melden.
Goh, wat nobel van hem...quote:Op maandag 10 maart 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
En wie klets weer gezellig met Nienke.....Huub, de rest houdt zijn muil en heeft niks te melden.
haha Amanda en rustigquote:Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee huub is weer al eerste aan het slijmen en de rest wacht keurig z'n/haar beurt af
nou daar zitten we op te wachten...quote:Op maandag 10 maart 2008 16:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goh, wat nobel van hem...![]()
Als hij nou is wat interessante dingen zou vragen...
of ze een sterretje heeft of een rondje, dat zijn dingen die ik me dan weer afvraag over Nienke.
Een broer van haar vader Erwin, zijn naam noemt ze niet maar het is iig niet Brian Roy. Hij heeft 2 kinderen, Iwan en Nadia. Iwan heeft 2 kinderen, Noa en Zoë.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:34 schreef milk-shake het volgende:
Amanda krijgt post van fam....maar Rat moet nog uitleggen wie het zijn.....maar amanda gilt maar ...ahhhhhh leuk.....
Brian noemde de naam wel, maar Amanda blerde er door heen.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een broer van haar vader Erwin, zijn naam noemt ze niet maar het is iig niet Brian Roy. Hij heeft 2 kinderen, Iwan en Nadia. Iwan heeft 2 kinderen, Noa en Zoë.
Weet iemand hoeveel broers Brian Roy heeft?
En dat leest ie on stream voor?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
Oh jee. De rat krijgt een brief van iemand die naar de Baja wilde komen. Daar aangekomen is hij maar weggegaan, er hing een gespannen sfeer omdat Huub niet mocht optreden. Wat zal het gezellig geweest zijn daar.
Ze zegt dat ze goed is in gezichten onthouden, dan zou ze hem toch herkennen op de foto?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef blomst het volgende:
Brian noemde de naam wel, maar Amanda blerde er door heen.
Zou het van die oom zijn die ze tegenkwam toen ze naar de kapper ging? ene Nando?
Yep, ik denk dat hij niet begrijpt dat dit een negatieve brief is. Hij leest natuurlijk alleen maar dat die gast naar de Baja wilde komen voor hem, de rest is bijzaak.quote:
Die fan bedoelt het natuurlijk ook grappenderwijs.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat hij niet begrijpt dat dit een negatieve brief is. Hij leest natuurlijk alleen maar dat die gast naar de Baja wilde komen voor hem, de rest is bijzaak.![]()
Aha, die zitten nu natuurlijk allemaal te dyslecten op dat headlinersforum.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:50 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
By the way, de site van rat en del is al een tijdje uit de lucht.
Zouden ze teveel tijd kwijt zijn geweestom alle negatieve berichten uit
het gastenboek te verwijderen.
Nee hoor, de site is gewoon beschikbaar.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:50 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
By the way, de site van rat en del is al een tijdje uit de lucht.
Zouden ze teveel tijd kwijt zijn geweestom alle negatieve berichten uit
het gastenboek te verwijderen.
Zag het idd... Jammerquote:Op maandag 10 maart 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, de site is gewoon beschikbaar.
http://www.brianamanda.mygb.nl/
Waarom jammer? Ik lees daar af en toe en begrijp dan direct waarom de ratten überhaupt post ontvangen. Ik hoef dit wrs niet uit te leggen.quote:
Via de 100FM site: http://www.100p.nl/quote:Op maandag 10 maart 2008 16:58 schreef Copycat het volgende:
Kan ik live meeluisteren via internet?
En daar valt nog wel over te twisten hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:18 schreef Dementor het volgende:
Idd Huub BB is vergeleken met DGK bloedsaai.
Heb 'm gevonden... Half uurtje Nederlandstalig op mijn werk moet uit te houden zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Via de 100FM site: http://www.100p.nl/
Of rechtstreeks in je Windows Mediaplayer: http://player.100p.nl/wmp/100p.wax
Als ik die posts daar lees krijg ik de neiging mijn laptop op te eten.... aangezien ze dat niet waard zijn heb ik besloten er niet meer te kijken.......... maar heel af en toe kan ik het niet laten en vraag me af welke kansloze imbecielen daar zitten. Schrijffoutje kunnen we allemaal maken maar dat gespuis daar heeft dyslexie uitgevonden.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom jammer? Ik lees daar af en toe en begrijp dan direct waarom de ratten überhaupt post ontvangen. Ik hoef dit wrs niet uit te leggen.
Volgens Nienke zijn de 3 J's heel bekend. Nooit van gehoord.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:04 schreef Copycat het volgende:
Heb 'm gevonden... Half uurtje Nederlandstalig op mijn werk moet uit te houden zijn.
Zijn dat niet van die Jan Smit adepten?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nienke zijn de 3 J's heel bekend. Nooit van gehoord.
En, bevalt het antikraak wonen?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:07 schreef DeWalrus het volgende:
Laf tuig die anti krakers! Te laf om echt te kraken te lui om normaal werk te zoeken en huur te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |