Het hefstigste wat gebeurde in de vorige COS:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:02 schreef Kinga het volgende:
Ach god, Mike wil naar Jensen.![]()
Ik vind hem steeds triester worden.
Pik one en Brian zijn aan het trainen:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
Amanda flikkert een vaas kapot maar blijft gewoon zitten. Wie ruimt het op, Nicole......Amanda vindt allemaal heel gewoon, verwend rattennest.
topquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:26 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Nou.. On topic dan maar.. De dames verzuchten dat de mannen het maar makkelijk hebben. Zij zijn in 3sec. klaar 's-ochtends terwijl zij uuuuuren moet spenderen aan haar en make-up. Verder een zeeeer boeiend gesprek over tatoo wenkbrauwen die een bepaald hoekje moeten hebben..
Zo goed?
Als Dennis nog in de villa had gezeten had hij de tijd van zijn leven gehad bij dat bijzonder boeiende gesprek denk ik ja.. Al twijfel ik of hij ook nog iets gezegd zou hebben. Ik denk meer dat hij uit pure vreugde een liedje zou hebben gezongenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:28 schreef Guuskeee het volgende:
.
top akveor![]()
.
[..]
top![]()
dus eigenlijk verlangen de dames dennix terug? dan staan ze weer korter voor de spiegel dan hem
Dat las Huub voor uit de krant, ik moest direct aan die rat denken, gek hè?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:26 schreef akveor het volgende:
Wooow die brief die Huub voorlas: Moslims kennen geen zelfspot en zelfspot is een kenmerk de graadmeter van civilisatie.
ja, zoals hij altijd zei: "verzoekjes van zn fans"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Als Dennis nog in de villa had gezeten had hij de tijd van zijn leven gehad bij dat bijzonder boeiende gesprek denk ik ja.. Al twijfel ik of hij ook nog iets gezegd zou hebben. Ik denk meer dat hij uit pure vreugde een liedje zou hebben gezongen
hoe zou het met zijn single gaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja, zoals hij altijd zei: "verzoekjes van zn fans"![]()
van 12 tot 8 plus de reistijd, zal hij rond half tien terug zijn denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:
Wat snel voor een slome-zaterdagCOS!
Staat er vanavond iets op het programma? En hoe laat komt Jaap eigenlijk terug?
En dan kwelen in de tuin, don't remind me.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:35 schreef Guuskeee het volgende:
ja, zoals hij altijd zei: "verzoekjes van zn fans"![]()
Hij staat op 1 in de Mega Top 100 geintje Hij komt niet eens voor daar, dit itt de singles van de rat en Huub die destijds uitgebracht zijn.quote:
ik heb gelachen toen zeg... Ging ie op een steen in de vijver in zn eentje staan zingen... wat een gek was dat zegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan kwelen in de tuin, don't remind me.
Ik was al aan het kieken op de top 40 site...pak van mijn hart zegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij staat op 1 in de Mega Top 100 geintje Hij komt niet eens voor daar, dit itt de singles van de rat en Huub die destijds uitgebracht zijn.
Zijn daar geen filmpjes van? Ik ga maar eens even op zoek, misschien kan ik iets van dit unieke beeldmateriaal vinden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb gelachen toen zeg... Ging ie op een steen in de vijver in zn eentje staan zingen... wat een gek was dat zeg![]()
Gelukkig wel, voor je het weet staat er een COS met een kleurplaatje van Peter6000quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:34 schreef Copycat het volgende:
Wat snel voor een slome-zaterdagCOS!
Staat er vanavond iets op het programma? En hoe laat komt Jaap eigenlijk terug?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig wel, voor je het weet staat er een COS met een kleurplaatje van Peter6000
Ik zal even kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net op "Headliner" te lezen dat er op nowlife een stuk staat over de usb stick (dat jaap er nu vanaf weet). Is er iemand die er nog op nowlife mag komen en kan inloggen?
Yep, Jaap heeft heerlijk zitten meelezen op nowlive, topic tips voor Jaap, topic verdachte zaken enz.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net op "Headliner" te lezen dat er op nowlife een stuk staat over de usb stick (dat jaap er nu vanaf weet). Is er iemand die er nog op nowlife mag komen en kan inloggen?
Wij vonden het wel de moeite waard het volgende door te vermelden. Uit betrouwbare bron die 100% betrouwbaar is kunnen wij het volgende zeggen. Jaap is volledig op de hoogte van het USB verhaal, hij heeft ook het filmpje gezien waarin Mike dit deed, net als het filmpje van het onder de deken incident van Brian en Amanda. Het make-up tasje van Claire die op de grond gegooid werd heeft Jaap ook gezien. Als Jaap in de villa hier niets over zegt is dat niet omdat hij dat niet wil, maar omdat hij dat niet mag. Maar 1000% zeker is dat Jaap op de hoogte is van het bovenstaande. Jaap heeft op diverse sites zijn belangrijke info weten te halen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef ericahysterica het volgende:
ik zit net op "Headliner" te lezen dat er op nowlive een stuk staat over de usb stick (dat jaap er nu vanaf weet). Is er iemand die er nog op nowlive mag komen en kan inloggen?
zekers, alles staat daar in de topics en ook met nadruk om eens brian en amanda aan te pakken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:55 schreef ericahysterica het volgende:
THXXXXXXX kaat en akveor dat is nou leuk nieuws en hopenlijk breekt de pleuris uit![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |