Hoe raar het ook mag klinken maar ik ben het daar wel mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.
eerst papiementse les onder de dekensquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:23 schreef Kaat38 het volgende:
Ow, hellup begint de konijnenjacht weer bij brainles en amanda?????
dat vermoeden heb ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.
Jaap heeft dat ook niet nodig.Als Jaap tegenover je staat is al genoeg.Jaap krijg je niet zogauw omver maar andersom wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In ieder geval het meest bij zichzelf gebleven denk ik. En z'n grootste pluspunt vind ik dat er niet veel agressiviteit in zit.....De slimste en meest calculerende speler?
Prachtig: Amy Winehouse : Back to black, back to rehab (check eerste smiley) .quote:
ontbijtkruimels? dan krijgen we gepaneerde konijntjesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eerst papiementse les onder de dekens![]()
daarna rollenbollen door de ontbijtkruimels
*stil*quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig: Amy Winehouse : Back to black, back to rehab (check eerste smiley) .
helaas van nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:23 schreef marky het volgende:
Huub gaat straks gewoon weer aan het werk die jongen kan volgens mij niet wachten om weer een normaal leven te hebben tussen normale mensen. Alles wat hij nu heeft gedaan is show geweest. En huub denkt vaak nog steees dat de andere net zo in het programma staan als hij zelf terwijl al meerdere keren gebleken is dat voor andere het veel meer werkelijkheid is dan voor Huub.
Dat is dus het probleem met Mike... hij is overduidelijk niet in staat die verantwoordelijkheid zelf te dragen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Py het volgende:
[..]
Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.
Wij zijn slechts het publiek wat staat te joelen op de banken.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
helaas van niet
want dan was hij al wegeweest
bv lieke en eric zijn net op tijd opgerot
Hij krijgt niet eens de kans van de andere loosers om iets op te bouwen om verantwoordelijk voor te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem met Mike... hij is overduidelijk niet in staat die verantwoordelijkheid zelf te dragen.
En dus moet de Febo (die hem binnengehaald heeft) dat voor hem doen. En dan gaan we er even vanuit dat Brian en Huub nog wel de geestelijke vermogens hebben om hun eigen verantwoordelijkheid te dragen.
Zeker weten.Je zag Bart ook echt langzaam kapot gaan .quote:
Er kwamen even wat mensen binnen...eerst nicole en daarna harry.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef Ziet het volgende:
amanda ligt bovenop
en waarschijnlijk ff uit te puffen
maar ze moet doorgaan van master brian
Met andere woorden; na 1½ jaar opsluiting zijn Brian en Huub ook niet meer in staat hun eigen verantwoordelijkheid te dragenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef Py het volgende:
[..]
Hij krijgt niet eens de kans van de andere loosers om iets op te bouwen om verantwoordelijk voor te zijn.
Alles wat hem lukt wil Brian de credits voor en anders regelt Huub wel dat het niet lukt.
En Huub schuift al zijn daden af als dat hij moet van de febo om tv te maken. Brian schuift al zijn daden af op Amanda die het kwaad in hem oproept.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb Miky nooit horen zeggen dat hij zich zat zuipt omdat hij moet van de febo.
eensquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*
Zegt dit alles, van anderhalf jaar DGK, waar we van de meesr bizarre zaken getuige zijn geweest met als rode draad een Amanda, het hoe een vrouw te behandelen, zegt dit niet enorm veel over de denkwijze van de lieden achter DGK?
Kan het zo zijn dat het voor hun óók normaal is, net als het voor Amanda normaal is?
Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten":D
quote:Met andere woorden; na 1½ jaar opsluiting zijn Brian en Huub ook niet meer in staat hun eigen verantwoordelijkheid te dragen
Bart is ook weg door toedoen van de FEBO en wil daarom niks meer met die gladjakkers te maken hebben!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Je zag Bart ook echt langzaam kapot gaan .
Was zeer verstandig van hem om te gaan,maar jammer voor de streamers.
Ik hoor de brandweer meneer zeggen dat hij een balletje hoog gaat houden. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze gaan zo jeu de boulen, wow spannende streams
Dat lijkt me inderdaad niet wenselijk, een ader raken tijdens het bloedprikken, je zou maar bloed verliezen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Kevin heeft last van zijn arm, ze hebben bloed geprikt, hij denkt dat er misschien een ader is geraakt
Is voor Brian.Die leeft als een god in Frankrijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:49 schreef Copycat het volgende:
Jeu de boule?
Zijn ze plots 75 jaar oud geworden?
PRECIESquote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dus FEBO: lozen die kutzwerver, geen toegevoegde waarde meer.
Huub gaat toch voor Steijn werken? Bij IdtV?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:23 schreef marky het volgende:
Huub gaat straks gewoon weer aan het werk die jongen kan volgens mij niet wachten om weer een normaal leven te hebben tussen normale mensen. Alles wat hij nu heeft gedaan is show geweest. En huub denkt vaak nog steees dat de andere net zo in het programma staan als hij zelf terwijl al meerdere keren gebleken is dat voor andere het veel meer werkelijkheid is dan voor Huub.
Dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub gaat toch voor Steijn werken? Bij IdtV?
Verder zie ik allemaal nieuwe namen in de COS, van harte welkom op FOK!.
Dat ligt er maar net aan hoe lang je zoiets kan volhouden Eric en Lieke waren daar veel te emotioneel voor. Huub kan zijn emotie aardig uitschakelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
helaas van niet
want dan was hij al wegeweest
bv lieke en eric zijn net op tijd opgerot
Dat heb ik ook gehoord maar of het waar is???quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub gaat toch voor Steijn werken? Bij IdtV?
Precies zeg, gewoon afvoeren die hond. Wat nou begeleid wonen enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:56 schreef Py het volgende:
[..]
Dan kan ook niemand zich meer ten koste van hem profileren
Ja. daarom heeft hij ook zoveel boetes en een drankverbod.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe lang je zoiets kan volhouden Eric en Lieke waren daar veel te emotioneel voor. Huub kan zijn emotie aardig uitschakelen.
Die drol heeft het over meisjes waarmee hij kan daten!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:57 schreef Guuskeee het volgende:
de enige manier om mikey weer wat discipline te leren is hem in het leger te gooien en aan een strak schema te houden.
mikey is gewoon niet de persoon die in staat is de juiste beslissingen voor zichzelf te nemen, dus is het verstandigse iemand die beslissingen voor hem te laten nemen, en wie is daar beter in dan het leger? niemand.
helaas (weer) voor hem nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe lang je zoiets kan volhouden Eric en Lieke waren daar veel te emotioneel voor. Huub kan zijn emotie aardig uitschakelen.
Ja vergis je vooral niet met wat Brian allemaal moet doen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:04 schreef beequeen het volgende:
Die kutzwerver zegt tegen Kees dat hij wel bezig is met huisvesting maar ja, hij werkt hè dus heeft hij weinig tijd voor dat soort zaken. WTF, hij zit al bijna 3 maanden in dat hok en werkt net een week. Ik weet weer genoeg, hij is gewoon te besodemietert om maar iets zelf te initieren en laat het dus lekker over aan de Brian.....oh wacht, ik bedoel de FEBO.
eeehquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:57 schreef Guuskeee het volgende:
de enige manier om mikey weer wat discipline te leren is hem in het leger te gooien en aan een strak schema te houden.
mikey is gewoon niet de persoon die in staat is de juiste beslissingen voor zichzelf te nemen, dus is het verstandigse iemand die beslissingen voor hem te laten nemen, en wie is daar beter in dan het leger? niemand.
Bron: Hoe kan het ook anders: Bosmongolensite van de ratten.quote:hoy iedereen, ik was gisteren naar zoetermeer gegaan maar had achter moeten blijven door mijn leeftijd. maar ja ik heb ze wel kunnen zien. het was een gekken huis maar mijn dochter was er wel naar binnen en elke kans di zij had heeft zij iets aan brian kunnen zeggen brian luister wel en brian heeft gezegt ik heb alles door zij heeft ook tegen hem gezegt dat hij op dit moment geen vriendje nodig heeft in de kooi hij zegt ik begrijp het ik hoop echt dat het helpen dat hij scherp blijft.met amanda was het moeilijk te spreken amanda was te blij om zoveel kinderen te zien maar zij heeft wel tegen haar kunnen zeggen om voor tommy op te passen of ze het goed had begrepen weet ze niet. met brian was het makkelijk om dat het onze eigen taal was lekker
Lekker voor het vrouwtje als ze moet bekken met hem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:06 schreef Kinga het volgende:
Dat gore gehijg word ik ook zo misselijk van.
Too much infoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:14 schreef schatje het volgende:
Lekker voor het vrouwtje als ze moet bekken met hem.
contract verlenging ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Too much info![]()
Die kutzwerver zegt net dat hij eigenlijk maar 2 weken zou blijven. Waarom zit hij er dan al 3 maanden?
Na de ratten mute ik nu ook die mummelmuil, meer dan de helft is niet te verstaan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
contract verlenging ?
btw zwerver is hij al 3 maanden niet meer
hij heeft woonruimte en een baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |