contract verlenging ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Too much info![]()
Die kutzwerver zegt net dat hij eigenlijk maar 2 weken zou blijven. Waarom zit hij er dan al 3 maanden?
Na de ratten mute ik nu ook die mummelmuil, meer dan de helft is niet te verstaan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
contract verlenging ?
btw zwerver is hij al 3 maanden niet meer
hij heeft woonruimte en een baan
Hahaha is Mickey geschikt of ongeschikt? Trouwens heeft Mickey geen S5?? Dan geen leger voor hm:Pquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:57 schreef Guuskeee het volgende:
de enige manier om mikey weer wat discipline te leren is hem in het leger te gooien en aan een strak schema te houden.
mikey is gewoon niet de persoon die in staat is de juiste beslissingen voor zichzelf te nemen, dus is het verstandigse iemand die beslissingen voor hem te laten nemen, en wie is daar beter in dan het leger? niemand.
krijgt hij een mooie villa in baarn plus elke maand 5000 euro van sjonniequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
denk eens 3 maanden vooruit, en dan?
Die hij binnen een maand opsnuift/zuipt, zijn vaste lasten niet betaald en vervolgens kunnen we hem weer in het Vondelpark vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
krijgt hij een mooie villa in baarn plus elke maand 5000 euro van sjonnie
vaste lasten ect worden keurig voor hem betaaldquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die hij binnen een maand opsnuift/zuipt, zijn vaste lasten niet betaald en vervolgens kunnen we hem weer in het Vondelpark vinden
ik denk niet dat ome Johnny zo gek is hem te blijven onderhouden, zal hij toch echt zelf moeten gaan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vaste lasten ect worden keurig voor hem betaald
die 5000 euro mag hij verzuipen, verhoereren als hij dat wil
dan weet jij meer dan ik over onze sjonniequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ome Johnny zo gek is hem te blijven onderhouden, zal hij toch echt zelf moeten gaan doen.
het gaat over mikey slaperdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vaste lasten ect worden keurig voor hem betaald
die 5000 euro mag hij verzuipen, verhoereren als hij dat wil
Nee hoor, is gewoon een gok van mij, ik hoop dat mikey ergens onderdak krijgt maar Johnny houdt erg van zijn centjes en is geen liefdadigheidsinstantie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dan weet jij meer dan ik over onze sjonnie
nee dat is hij ook niet maar mike heeft denk ik door de rol van zwerver te spelen al een paar miljoen extra voor oom sjonnie verdiendquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon een gok van mij, ik hoop dat mikey ergens onderdak krijgt maar Johnny houdt erg van zijn centjes en is geen liefdadigheidsinstantie.
Ik begreep eigenlijk dat het format helemaal niet is verkocht. Werd uitgesproken geloof ik in RTL Boulevard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee dat is hij ook niet maar mike heeft denk ik door de rol van zwerver te spelen al een paar miljoen extra voor oom sjonnie verdiend
want DGK Us kan bijna niet zonder een homeless person
en mike is gewoon de testcase voor die rol
wedje maken om 500 cp's dat mike momenteel schulden vrij is ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:48 schreef schatje het volgende:
Die 5000 euro die Mikey dan krijgt gaan in de eerste plaats toch naar al die schuldeisers?
het is begonnen bij deze postquote:
Als hij nou Zwiebertje had geheten had ik het geloofd....bijnaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:49 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee dat is hij ook niet maar mike heeft denk ik door de rol van zwerver te spelen al een paar miljoen extra voor oom sjonnie verdiend
want DGK Us kan bijna niet zonder een homeless person
en mike is gewoon de testcase voor die rol
Ik heb voor John gewerkt en meen met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te kunnen zeggen dat John de Mol verre van een filantroop is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
dan weet jij meer dan ik over onze sjonnie
Klopt, het is nog aan geen enkel land verkocht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef akveor het volgende:
Ik begreep eigenlijk dat het format helemaal niet is verkocht. Werd uitgesproken geloof ik in RTL Boulevard.
Maar ik waardeer je geloof in de mensheid enorm!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef Nomrc2 het volgende:
wedje maken om 500 cp's dat mike momenteel schulden vrij is ?
het is al verkoch aan een aantal landen vs weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begreep eigenlijk dat het format helemaal niet is verkocht. Werd uitgesproken geloof ik in RTL Boulevard.
Mike sprak zelf eerder uit dat ie bezig was met schuldsanering.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wedje maken om 500 cp's dat mike momenteel schulden vrij is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |