abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57242872
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

En gisteren weer
Het is gewoon duidelijk:
Mike is alle realiteit uit het oog verloren doordat alles nu voor hem wordt geregeld.
Hij hoeft nergens moeite voor te doen,zijn eten,drinken,bedje, baantje, alles wordt verzorgd en daarmee hebben ze hem gemaakt tot wat ie nu is:
Een persoon zonder realiteitsbesef, meespelend in een spel dat hard en meedogenloos is, en waarvoor hij gebruikt wordt, zonder dat er echt gewerkt wordt aan zijn herintreding in de maatschappij.

Als ze serieuze plannen met Mike hadden gehad, hadden ze al lang iemand daar laten komen waar hij bijvoorbeeld wekelijkse gesprekken mee zou hebben, een soort van sociaal werker, die samen met hem een plan van aanpak had opgesteld om stap voor stap weer terug te keren in de maatschappij, die hem zou wijzen op zijn alcoholgebruik en hem de weg zou wijzen hoe te handelen bij allerlei zaken....

Mike is er in gezet om het programma op te krikken,menselijker te laten lijken, en dit hebben ze te lang laten doorsudderen,waardoor Mike nu verder van het pad is als voordat hij de kooi betrad...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:04:43 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57242885
OT

Lig in een deuk door die ava van NMNS
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57242892
het lijkt wel de SC hier, niks over de streams

bijna niks dan
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:05:43 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57242906
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*
Zegt dit alles, van anderhalf jaar DGK, waar we van de meesr bizarre zaken getuige zijn geweest met als rode draad een Amanda, het hoe een vrouw te behandelen, zegt dit niet enorm veel over de denkwijze van de lieden achter DGK?
Kan het zo zijn dat het voor hun óók normaal is, net als het voor Amanda normaal is?

Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten"
Ik denk dat er achter mensen zitten die het equivalent zijn van de autoverkoper/leningverstrekker/drugsdealer die helemaal geen ruk meer geeft om wat voor effect zijn zaken op andere mensen hebben, als zij maar een goeie deal kunnen maken of "mooi" programma kunnen neerzetten.

Het gaat allemaal al nergens meer over, iedereen gaat over lijken.
Als ze half het idee hadden gehad dat ze met een lijk zouden kunnen wegkomen en hun baan er ook nog mee zouden kunnen behouden dan had er op z'n minst al een live euthanasie plaatsgevonden in DGK.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 14:06:27 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57242927
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Guuskeee het volgende:
het lijkt wel de SC hier, niks over de streams

bijna niks dan
Nou ja, we hebben het iig over DGK
En toch zal ik de gesprekken missen straks
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:06:32 #181
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57242929
Door al die diepzinnige analyses krijg ik ook een beetje medelijden met Mike
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:06:52 #182
188345 Py
op zich
pi_57242935
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*
Zegt dit alles, van anderhalf jaar DGK, waar we van de meesr bizarre zaken getuige zijn geweest met als rode draad een Amanda, het hoe een vrouw te behandelen, zegt dit niet enorm veel over de denkwijze van de lieden achter DGK?
Kan het zo zijn dat het voor hun óók normaal is, net als het voor Amanda normaal is?

Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten":D
Doet me denken aan een gruwelijk filmpje wat ik ken van een meisje van een jaar of 10 wat na een overstroming klem zit met haar been onder water. Het water stijgt langzaam en het meisje zal verdinken als er niets gebeurd.
Tientallen journalisten eromheen schieten de meest dramatische beelden van een verdrinkend meisje. Het duurde uren. Het meisje vroeg, terwijl het water aan haar lippen stond, of de journalisten het niet te koud hadden.

In hoeverre is de febo ('de verslaglegger') verantwoordelijk voor de manier waarop de andere bewoners zich naar Miky gedragen?
pi_57242951
Zo had ik het ook willen zien Danchelle, onder goede begeleiding hem de kans geven weer een normaal leven op te bouwen, niet alleen praktisch overigens maar ook geestelijk.
Vraag mij af of het ooit goed komt met die man en alhoewel ik het een hufter vindt is dit toch weer jammer.
Puur misbruik voor de tv met averechts effect vrees ik.
En wie loopt er mee te pronken? Jawel, ons kindje van goed, de winnaar, de almachtige brainles!
pi_57242966
Nou Japie gaat een boel info krijgen,maar die MrD ziet ze echt vliegen.Jaap moet van Huub af,goede vriend hoor.Dan is de weg vrij voor Brian.
pi_57242973
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef mazaru het volgende:
Door al die diepzinnige analyses krijg ik ook een beetje medelijden met Mike
Pas op, straks krijg je nog bewondering voor Brian, die toch maar mooi het beste met Mike voorheeft.
Dolf is de baas
Insaantje
  Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 14:08:51 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57242984
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Leandra het volgende:

[
Als ze half het idee hadden gehad dat ze met een lijk zouden kunnen wegkomen en hun baan er ook nog mee zouden kunnen behouden dan had er op z'n minst al een live euthanasie plaatsgevonden in DGK.
Nou ja, ze hebben het wel geprobeerd met die charlatan arts, met die buik van Nadia toen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 8 maart 2008 @ 14:12:19 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57243052
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben het wel geprobeerd met die charlatan arts, met die buik van Nadia toen
En niet te vergeten die "Buddy" actie waar een doodzieke vrouw op afkwam die beloofde aan kanker te sterven.

Het werd alleen voor de Febo een beetje lastig toen ze niet fysiek ziek bleek te zijn... daar ging hun stervensbegeleidingsscript.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_57243067
Enge gedachte Py maar het klopt wel!
Wij kijken ook uit sensatie, als ze met een krantje op de bank hangen is er geen bal aan.
Zelf heb ik ooit ervaren hoe het is om giga in elkaar geslagen te worden op straat, heeft weet niet hoelang geduurt voordat er hulp kwam en mensen stonden er doodleuk om heen te kijken!
Gevalletje zinloos geweld en oh jeetje wat een sensatie, net als de kooi dus.
Tenminste: als voorbeeld vooral de 6-2, de manier hoe brainles amanda de badkamer en beukte enz.
Zo had ik de kooi nooit willen zien, wel gevechten maar dan via gesprekken enz.
Geweld keur ik altijd af maar toch kijk ik.
Wb. amanda: ik denk dat zij niet anders gewend is helaas.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:13:45 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57243085
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef Py het volgende:
[..]
Doet me denken aan een gruwelijk filmpje wat ik ken van een meisje van een jaar of 10 wat na een overstroming klem zit met haar been onder water. Het water stijgt langzaam en het meisje zal verdinken als er niets gebeurd.
Tientallen journalisten eromheen schieten de meest dramatische beelden van een verdrinkend meisje. Het duurde uren. Het meisje vroeg, terwijl het water aan haar lippen stond, of de journalisten het niet te koud hadden.

In hoeverre is de febo ('de verslaglegger') verantwoordelijk voor de manier waarop de andere bewoners zich naar Miky gedragen?
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 14:14:06 #190
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_57243089
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef Leandra het volgende:
die beloofde aan kanker te sterven.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:15:01 #191
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57243098
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:08 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Pas op, straks krijg je nog bewondering voor Brian, die toch maar mooi het beste met Mike voorheeft.

Dan laat ik me onder behandeling stellen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 14:16:28 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57243117
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.
Interessante gedachte.

pi_57243131
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan laat ik me onder behandeling stellen
Bij Anita? Daar knap je van op!

Ik hoorde het lijdend voorwerp iets murmelen tegen zijn mentor over jeu de boulle ballen..
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:17:47 #194
188345 Py
op zich
pi_57243138
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.

Wij zijn slechts het publiek wat staat te joelen op de banken.
pi_57243141
denk dat alle bewoners niet meer zonder sjonnie verder kunnen na DGK

huub is de arrogante klootzak gewonden die hij eerst speelde en heeft al zijn relativerings vermogen verloren

brian denk nu echt dat hij een multitalented barmhartige jongen is

amanda is verworden tot nou........euh amanda,. incluis een unieke onnavolgbare manier van zich kleden

alleen jaap kan ik niet goed inschatten
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 14:19:12 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57243153
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Py het volgende:

[..]

Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.

Wij zijn slechts het publiek wat staat te joelen op de banken.
Brood en spelen

Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 14:20:13 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57243167
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Nomrc2 het volgende:

alleen jaap kan ik niet goed inschatten
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.

pi_57243194
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

In ieder geval het meest bij zichzelf gebleven denk ik. En z'n grootste pluspunt vind ik dat er niet veel agressiviteit in zit.....De slimste en meest calculerende speler?
pi_57243211
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat we van Jaap weinig hebben kunnen zien.Toen ik Jaap in het echt zag schrok ik gewoon.
Hij zag er erg verlegen uit en had hele lieve ogen.Ik denk dat Jaap een hele goeie kerel is.
pi_57243215
Ow, hellup begint de konijnenjacht weer bij brainles en amanda?????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')