Het is gewoon duidelijk:quote:
Ik denk dat er achter mensen zitten die het equivalent zijn van de autoverkoper/leningverstrekker/drugsdealer die helemaal geen ruk meer geeft om wat voor effect zijn zaken op andere mensen hebben, als zij maar een goeie deal kunnen maken of "mooi" programma kunnen neerzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*
Zegt dit alles, van anderhalf jaar DGK, waar we van de meesr bizarre zaken getuige zijn geweest met als rode draad een Amanda, het hoe een vrouw te behandelen, zegt dit niet enorm veel over de denkwijze van de lieden achter DGK?
Kan het zo zijn dat het voor hun óók normaal is, net als het voor Amanda normaal is?
Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten"
Nou ja, we hebben het iig over DGKquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Guuskeee het volgende:
het lijkt wel de SC hier, niks over de streams
bijna niks dan
Doet me denken aan een gruwelijk filmpje wat ik ken van een meisje van een jaar of 10 wat na een overstroming klem zit met haar been onder water. Het water stijgt langzaam en het meisje zal verdinken als er niets gebeurd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*
Zegt dit alles, van anderhalf jaar DGK, waar we van de meesr bizarre zaken getuige zijn geweest met als rode draad een Amanda, het hoe een vrouw te behandelen, zegt dit niet enorm veel over de denkwijze van de lieden achter DGK?
Kan het zo zijn dat het voor hun óók normaal is, net als het voor Amanda normaal is?
Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten":D
Pas op, straks krijg je nog bewondering voor Brian, die toch maar mooi het beste met Mike voorheeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef mazaru het volgende:
Door al die diepzinnige analyses krijg ik ook een beetje medelijden met Mike
Nou ja, ze hebben het wel geprobeerd met die charlatan arts, met die buik van Nadia toenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Leandra het volgende:
[
Als ze half het idee hadden gehad dat ze met een lijk zouden kunnen wegkomen en hun baan er ook nog mee zouden kunnen behouden dan had er op z'n minst al een live euthanasie plaatsgevonden in DGK.
En niet te vergeten die "Buddy" actie waar een doodzieke vrouw op afkwam die beloofde aan kanker te sterven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben het wel geprobeerd met die charlatan arts, met die buik van Nadia toen
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef Py het volgende:
[..]
Doet me denken aan een gruwelijk filmpje wat ik ken van een meisje van een jaar of 10 wat na een overstroming klem zit met haar been onder water. Het water stijgt langzaam en het meisje zal verdinken als er niets gebeurd.
Tientallen journalisten eromheen schieten de meest dramatische beelden van een verdrinkend meisje. Het duurde uren. Het meisje vroeg, terwijl het water aan haar lippen stond, of de journalisten het niet te koud hadden.![]()
In hoeverre is de febo ('de verslaglegger') verantwoordelijk voor de manier waarop de andere bewoners zich naar Miky gedragen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef Leandra het volgende:
die beloofde aan kanker te sterven.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas op, straks krijg je nog bewondering voor Brian, die toch maar mooi het beste met Mike voorheeft.
Interessante gedachte.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.
Bij Anita? Daar knap je van op!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dan laat ik me onder behandeling stellen
Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.
Brood en spelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Py het volgende:
[..]
Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.
Wij zijn slechts het publiek wat staat te joelen op de banken.
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.quote:
In ieder geval het meest bij zichzelf gebleven denk ik. En z'n grootste pluspunt vind ik dat er niet veel agressiviteit in zit.....De slimste en meest calculerende speler?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.
Ik denk dat we van Jaap weinig hebben kunnen zien.Toen ik Jaap in het echt zag schrok ik gewoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |