Oww, en dan zo'n zalvend betoog aanhoren dat hij het beste met je voor heeft en dat je vooral naar hem moet luisteren want hij is het multitalent, de alleskunner, dat er mensen zijn die er voor hebben doorgeleerd om je te helpen is niet belangrijk, dat zal Mannie je dan wel vertellen, diploma's heb je niet nodig, je hoeft alleen maar precies te doen wat St.Brian je verteld en dan komt alles goed, echt waar, kijk maar naar hun ruhlaassie, iedereen heeft het hen moeilijk gemaakt, toch zijn ze nog een setje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
dit was te verwachten...
zo zetten ze brian ook neer op tv
ik moet er niet aan denken dat wanneer je een ramp hebt mee gemaakt ineens brian voor je neus staat...
voor je het weet lig je met je gezicht tegen de douchewand als je niet mee werkt
geklets ze laten het toe anders zou het niet gebeuren .en als er een eerlijk is ......quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:54 schreef F04 het volgende:
Maar Huub probeert wel ALTIJD haantje de voorste te zijn, en iedereen zijn zin proberen op te dringen. Laat staan hoe hij met vrouwen omgaat.
Volgens mij moet het nu lukken,ik heb mijn prfiel aangepastquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:16 schreef Kaat38 het volgende:
Mogge eeeeeh middag!
Ik kwam ook even langszeilen
Danchelle, ik probeerde je te mailen maar ging um niet worden.
Mail mij even anders.
Ik moet altijd zo lachen hoe Huub slaapt!
Die heeft maar één derde dekbed nodig.....
Sorryquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:46 schreef Kaat38 het volgende:
Danchelle hij doet het nog niettttttttttt!
Zit me scheef te tiepen maar krijg hem niet verstuurd.
Nu nog een icoontje en je bent helemaal klaar!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef Danchelle het volgende:
[..]
SorryIk moest nog wat dingetjes activeren,zie ik nu,als het goed is,moet het nu echt lukken,ik heb ook de PM aangevinkt...
Hhahaha,dat ga ik nu even uitvogelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu nog een icoontje en je bent helemaal klaar!![]()
(verstuurdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:53 schreef Danchelle het volgende:
Huub en Claire zijn inmiddels wakker.....
Ik wacht met spanning af!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:56 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Hhahaha,dat ga ik nu even uitvogelen
Hé hallo, welkom!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...
Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
Dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé hallo, welkom!
Tik rustig met ons mee
de waarheid en niets dan de waarheidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Py het volgende:
Iemand die van kinds af aan murf geslagen is, van tehuis naar tehuis is gesleept. Die niet durft te hopen dat hij nu wel een kans heeft omdat elk sprankje hoop in het verleden alleen maar tot teleurstellingen heeft geleid. Die met terugvallen en opkrabbelen zichzelf in leven houdt.![]()
Die moet natuurlijk wel zijn grote bek houden tegen serieuze spelers van het spel. Vuile verrekkeling! Onze straten zijn te goed voor zulk volk.![]()
Beetje uit de hoek proberen te krabbelen door assertief te gaan lopen doen tegen die aardige tukker![]()
Opsluiten in de chill met zijn hond totdat de één de ander begint op te eten. Ik wil hem zien leiden
Huub en Claire hebben liggen wiebelen en liggen te doezelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:08 schreef kahaarin het volgende:
Waren Huub en Claire niet wakker? Is er meer beweging verder?
60 bij 60 pixels, maximaal 10 Kb.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Danchelle het volgende:
Icoontje wil niet lukken,hij is telkens te groot, weet iemand de juiste formaten die ik moet instellen met avatarsizer?
Alvast bedankt
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Py het volgende:
Iemand die van kinds af aan murf geslagen is, van tehuis naar tehuis is gesleept. Die niet durft te hopen dat hij nu wel een kans heeft omdat elk sprankje hoop in het verleden alleen maar tot teleurstellingen heeft geleid. Die met terugvallen en opkrabbelen zichzelf in leven houdt.![]()
Die moet natuurlijk wel zijn grote bek houden tegen serieuze spelers van het spel. Vuile verrekkeling! Onze straten zijn te goed voor zulk volk.![]()
Beetje uit de hoek proberen te krabbelen door assertief te gaan lopen doen tegen die aardige tukker![]()
Opsluiten in de chill met zijn hond totdat de één de ander begint op te eten. Ik wil hem zien leiden
Ik denk dat Py het anders bedoeldquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de waarheid en niets dan de waarheid
mooi
Zal hij tot dan mogen blijven?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.
Een mens met zo'n achtergrond zet je niet in dit spel.
Want Mike mag dan wel 80x zeggen dat hij van de straat komt en alles wel kent, feit is gewoon dat hij mede door zijn "bagage" zo enorm te kwetsen en te manipuleren is.
Je ziet dat hij in verwarring is door z'n adoratie voor Brian en de berichten die hij buiten hoort.
Wát we ook van deze gast vinden, het is een getormetreerd mens, en daar wordt erg luchtig mee omgesprongen.
En na 22 mei?
Wat gebeurt er met deze man?
Is er enige vorm van nazorg cq opvang?
Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.
Want Mike mag dan wel 80x zeggen dat hij van de straat komt en alles wel kent, feit is gewoon dat hij mede door zijn "bagage" zo enorm te kwetsen en te manipuleren is.
Je ziet dat hij in verwarring is door z'n adoratie voor Brian en de berichten die hij buiten hoort.
Wát we ook van deze gast vinden, het is een getormetreerd mens, en daar wordt erg luchtig mee omgesprongen.
En na 22 mei?
ik begrijp precies wat Py bedoeldquote:
Jij ook?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.![]()
Maar ja. Wel mooie tv voor de fans. Die zwerver heeft de hoogmoed gehad iets tegen Huub te zeggen. Nu wil iedereen zijn bloed zien.![]()
Ik denk dat ze dan een heleboel shit over zich heen gaan krijgen, als ze hem tenminste zonder meer op straat gooien, enige nazorg en begelijding zou wel op zijn plaats zijn, ze hebben hem tenslotte ook gebruikt om TV mee te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:30 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Zal hij tot dan mogen blijven?
Ik ben er bang voor,ik heb het idee dat ze hem binnen niet al te lange tijd gaan lozen....
En daar zit 'm de kneep, dit had nooit mogen gebeuren en dat alles om die rat met de eer te laten strijken cq als mensenredder neer te zetten, my ass.. Ik vind het om te kotsen dat ze mensen zo misbruiken maar dat zijn we inmiddels gewend van JdM. Dat bijna niemand hier M serieus neemt vind ik niet zo vreemd, wat zijn achtergrond ook is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
En na 22 mei?
vage vermoeden dat het met nazorg wel ok zitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
En na 22 mei?
Toch vraag ik me af of zo'n man als mike, op zijn leeftijd en al zo lang zo levend, nog een normaal leven zal kunnen opbouwen....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel shit over zich heen gaan krijgen, als ze hem tenminste zonder meer op straat gooien, enige nazorg en begelijding zou wel op zijn plaats zijn, ze hebben hem tenslotte ook gebruikt om TV mee te maken.
Neemt niet weg dat hij een vreemd figuur is en zeker weten echt hulp nodig heeft, hij weet niet anders meer dan overleven, zelfs in het hok sluit hij zich aan bij degene met de grootste bek en de meeste voordeeltjes, de gevaarlijkste persoon zeg maar.
Hey, met Icoon, nu ben je een stuk herkenbaarder!![]()
3 uur op het schoolplein ?quote:
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.![]()
Maar ja. Wel mooie tv voor de fans. Die zwerver heeft de hoogmoed gehad iets tegen Huub te zeggen. Nu wil iedereen zijn bloed zien.![]()
We gaan er van uit jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor mij is Mike zichtbaar beter af in DGK dan erbuiten, getuige z'n lichamelijk staat en het feit dat hij toch nu een soort van ritme en werk heeft.
Hoe het straks gaat, niemand weet het, maar ik denk niet dat hij zomaar de straat op gekieperd wordt. Er zal vast nazorg zijn. Daar ga ik wel van uit...
Het is in ieder geval een kans voor hem die hij tot nu toe redelijk aan het verzilveren is....vind ik
quote:
Dat denk ik ook, dus zou het voor hem het beste zijn als hij in een soort woongroep wordt geplaatst waar hij begelijd wordt richting een geregeld bestaan, ik denk niet dat het kansloos is maar hij moet er wel zelf van doordrongen raken dat het toch echt het beste is, lukt dat niet dan staat hij idd binnen de kortste keren weer bij de supermarkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of zo'n man als mike, op zijn leeftijd en al zo lang zo levend, nog een normaal leven zal kunnen opbouwen....
Het is niet een persoon die voor de volle 100% zich inzet om zijn leven op de rails te krijgen, nu gaat het nog enigzins omdat hij toch wat gestuurd wordt door de kooi, maar ik vermoed dat als hij straks weer het heft in eigen hand moet nemen, nog geen 3 dagen zijn werk zal volhouden en weer snel bij de plaatselijke supermarkt staan te bedelen....
Het zit niet in hem,hij heeft niet de spirit en het karakter om door te zetten.
Wat betekent getormenteerd eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.
Verder, Miky was juist ijzersterk met z'n uitspraken, meer is er de afgelopen weken/maanden toch niet gebeurd.
Alsof Huub zo'n lieverdje is, het gaat wel om een enorm bedrag.
Ik ben na een jaar nog steeds niet echt pro-iemand in de kooi, wel heb ik zoiets als ach, laat "die" maar winnen, het was een experiment waarbij ik toch diverse malen behoorlijk m'n wenkbrauwen over heb opgetrokken.
Hele enge groepsprocessen, de persoon Amanda, etc etc, nu weer een Mikey, eigenlijk waren de beelden van gisteravond ( de caps van een peinzende Mike) in en intriest.
Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Mijn dank is groot! Waarom? Nou, ik heb altijd zitten klooien met die avatars. Via Paintshop kleiner maken enzo! Nu ik net gelezen heb in een van jouw posts dat er zoiets als avatarsizer bestaat ben ik weer een stuk wijzer geworden in de wereld van de PC!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Icoontje wil niet lukken,hij is telkens te groot, weet iemand de juiste formaten die ik moet instellen met avatarsizer?
Alvast bedankt
Dat ben ik met je eens, die caps waren echt sneu, bovendien heeft Brian nu uitgesproken dat hij min of meer zijn handen van Mike af trekt, met als kul argument zijn drankgebruik, als er iemand gebaat zou zijn bij een alcohol verbod/restrictie is het Mike wel, die man heeft zijn drugsverslaving ingeruild voor een alcohol verslaving, ik vraag me echt af hoeveel zijn lichaam nog kan hebben om nog maar te zwijgen over zijn geest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.
Verder, Miky was juist ijzersterk met z'n uitspraken, meer is er de afgelopen weken/maanden toch niet gebeurd.
Alsof Huub zo'n lieverdje is, het gaat wel om een enorm bedrag.
Ik ben na een jaar nog steeds niet echt pro-iemand in de kooi, wel heb ik zoiets als ach, laat "die" maar winnen, het was een experiment waarbij ik toch diverse malen behoorlijk m'n wenkbrauwen over heb opgetrokken.
Hele enge groepsprocessen, de persoon Amanda, etc etc, nu weer een Mikey, eigenlijk waren de beelden van gisteravond ( de caps van een peinzende Mike) in en intriest.
Daar ben ik helaas ook bang voor....... Misschien dat een vrouw/vriendinquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:
Het is gewoon een eeuwige student.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dus zou het voor hem het beste zijn als hij in een soort woongroep wordt geplaatst waar hij begelijd wordt richting een geregeld bestaan, ik denk niet dat het kansloos is maar hij moet er wel zelf van doordrongen raken dat het toch echt het beste is, lukt dat niet dan staat hij idd binnen de kortste keren weer bij de supermarkt.
Mooi woord hèquote:
Ben ik met je eens, maar toch denk ik dat dit hem voornamelijk lukt,door de druk van de Febo,hij moet wel...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....
Ik weet het niet....de tijd zal het leren.....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nu leeft 'ie (volgens eigen zeggen) alleen voor BRIAN...
na 8 uur slaap zelfsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....
Ik weet het niet....de tijd zal het leren.....
Hhahah,graag gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot! Waarom? Nou, ik heb altijd zitten klooien met die avatars. Via Paintshop kleiner maken enzo! Nu ik net gelezen heb in een van jouw posts dat er zoiets als avatarsizer bestaat ben ik weer een stuk wijzer geworden in de wereld van de PC!
quote:
Iemand uit Wicawdo's familie had hem in Hilversum gezienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef Nomrc2 het volgende:
oftwel is hij al live aan het werk gesignaleerd door iemand
Dát is zo overduidelijk! Dat inruilen van die verslaving!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, die caps waren echt sneu, bovendien heeft Brian nu uitgesproken dat hij min of meer zijn handen van Mike af trekt, met als kul argument zijn drankgebruik, als er iemand gebaat zou zijn bij een alcohol verbod/restrictie is het Mike wel, die man heeft zijn drugsverslaving ingeruild voor een alcohol verslaving, ik vraag me echt af hoeveel zijn lichaam nog kan hebben om nog maar te zwijgen over zijn geest.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
Huub kijkt in de camera en zegt: Hééé Japie.
Al die maanden lopen klooien en nu het einde van DGK in zicht is....pffffffffffquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Hhahah,graag gedaan![]()
Het is mij inmiddels ook gelukt
Hij heeft het zowat letterlijk gezegd: Zijn baan is ondergeschikt aan Brians overwinning.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Hhahah,graag gedaan![]()
Het is mij inmiddels ook gelukt
Nee dat denk ik niet, hij ziet het misschien als een iets mooiere straathoek met een beter bed maar hij is nog wel bezig met overleven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát is zo overduidelijk! Dat inruilen van die verslaving!
Dat is waarom ik me zorgen maak in enige nazorg voor deze man,
op het gebied van de verlsaving is het iig volkomen mislukt.
En zijn lichaam/geest, zou deze man nu écht beseffen waar hij in terecht is gekom/deel van uit maakt?
Kun je je duim wel naar beneden doen, maar als deze man nu eens niets anders in z'n leven geleerd heeft en denkt dat dit de juiste manier is in het leven?quote:
niet echt dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Iemand uit Wicawdo's familie had hem in Hilversum gezien
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
. Die Brian is een kinderlokker maar dan voor labiele volwassenen.
Dat dus... gewoon het volgende slachtoffer van de Febo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Py het volgende:
Iemand die van kinds af aan murw geslagen is, van tehuis naar tehuis is gesleept. Die niet durft te hopen dat hij nu wel een kans heeft omdat elk sprankje hoop in het verleden alleen maar tot teleurstellingen heeft geleid. Die met terugvallen en opkrabbelen zichzelf in leven houdt.![]()
die ava komt me bekend voor...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel shit over zich heen gaan krijgen, als ze hem tenminste zonder meer op straat gooien, enige nazorg en begelijding zou wel op zijn plaats zijn, ze hebben hem tenslotte ook gebruikt om TV mee te maken.
Neemt niet weg dat hij een vreemd figuur is en zeker weten echt hulp nodig heeft, hij weet niet anders meer dan overleven, zelfs in het hok sluit hij zich aan bij degene met de grootste bek en de meeste voordeeltjes, de gevaarlijkste persoon zeg maar.
Hey, met Icoon, nu ben je een stuk herkenbaarder!![]()
"Die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint. Ik heb mij hart verloren aan Brian."quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij heeft het zowat letterlijk gezegd: Zijn baan is ondergeschikt aan Brians overwinning.
Ik begin het gewoon pijnlijk te vinden, ze moeten die gast tegen zichzelf beschermen. Die Brian is een kinderlokker maar dan voor labiele volwassenen.
En juist daarom, had hij nooit bij die idioten geplaatst mogen worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je je duim wel naar beneden doen, maar als deze man nu eens niets anders in z'n leven geleerd heeft en denkt dat dit de juiste manier is in het leven?
In mijn volgende reactie reageerde ik daar al op. Het inruilen van verslavingen, het zichzelf ondergeschikt maken aan mensen met een grote waffel. Alles duidt erop dat het gewoon een zwak persoon is die daar niet zou moeten zitten. Waarschijnlijk heeft ie zich net zo snel om laten lullen door JDM en consorten. Als mensen kunnen klagen over een verwaarloosd hondje kunnen ze hier ook wel wat aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je je duim wel naar beneden doen, maar als deze man nu eens niets anders in z'n leven geleerd heeft en denkt dat dit de juiste manier is in het leven?
Duitsers zijn 2008!!!111!!EINZ!!11quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi woord hè
Wat Mazaru zei, gekweld, Duitsers hebben daar mooiere woorden voor
En gisteren weerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:54 schreef mootie het volgende:
[..]
"Die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint. Ik heb mij hart verloren aan Brian."
Ongeveer letterlijk gezegd door Mikey, woensdag of donderdag.
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook overduidelijk dat Mike zelf de verantwoordelijkheid daarvoor niet kan nemen, en het is daarom dus triest dat de Febo deze niet neemt, maar zelfs dat gebrek aan verantwoordelijkheid exploiteert.
Kap nou es met die duimquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
In mijn volgende reactie reageerde ik daar al op. Het inruilen van verslavingen, het zichzelf ondergeschikt maken aan mensen met een grote waffel. Alles duidt erop dat het gewoon een zwak persoon is die daar niet zou moeten zitten. Waarschijnlijk heeft ie zich net zo snel om laten lullen door JDM en consorten. Als mensen kunnen klagen over een verwaarloosd hondje kunnen ze hier ook wel wat aan doen.
Volgens mij heeft hij geen flauw idee... het gros van de "gezonde" mensen die daar binnenkomen hebben dat al niet, dus als iemand van Mike verwacht dat hij het begrijpt dan is dat een grove overschatting.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zijn lichaam/geest, zou deze man nu écht beseffen waar hij in terecht is gekom/deel van uit maakt?
Die duim was er om te benadrukken dat De Gouden Kooi geen geschikt platform is om je leven weer op te pakken, gezien de manipulatoren achter de schermen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap nou es met die duim
Dat staat zo enorm onsympathiek.
quote:
vind dat sjonnie gewoon die man de rest van z'n leven een leuk maand bedrag en een huisje moet gevenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk:quote:
Ik denk dat er achter mensen zitten die het equivalent zijn van de autoverkoper/leningverstrekker/drugsdealer die helemaal geen ruk meer geeft om wat voor effect zijn zaken op andere mensen hebben, als zij maar een goeie deal kunnen maken of "mooi" programma kunnen neerzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*
Zegt dit alles, van anderhalf jaar DGK, waar we van de meesr bizarre zaken getuige zijn geweest met als rode draad een Amanda, het hoe een vrouw te behandelen, zegt dit niet enorm veel over de denkwijze van de lieden achter DGK?
Kan het zo zijn dat het voor hun óók normaal is, net als het voor Amanda normaal is?
Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten"
Nou ja, we hebben het iig over DGKquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Guuskeee het volgende:
het lijkt wel de SC hier, niks over de streams
bijna niks dan
Doet me denken aan een gruwelijk filmpje wat ik ken van een meisje van een jaar of 10 wat na een overstroming klem zit met haar been onder water. Het water stijgt langzaam en het meisje zal verdinken als er niets gebeurd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd DGK hè, ga je je toch dingen afvragen * voer voor psychologen*
Zegt dit alles, van anderhalf jaar DGK, waar we van de meesr bizarre zaken getuige zijn geweest met als rode draad een Amanda, het hoe een vrouw te behandelen, zegt dit niet enorm veel over de denkwijze van de lieden achter DGK?
Kan het zo zijn dat het voor hun óók normaal is, net als het voor Amanda normaal is?
Christ, ik ben echt al aan het "afsluiten":D
Pas op, straks krijg je nog bewondering voor Brian, die toch maar mooi het beste met Mike voorheeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef mazaru het volgende:
Door al die diepzinnige analyses krijg ik ook een beetje medelijden met Mike
Nou ja, ze hebben het wel geprobeerd met die charlatan arts, met die buik van Nadia toenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Leandra het volgende:
[
Als ze half het idee hadden gehad dat ze met een lijk zouden kunnen wegkomen en hun baan er ook nog mee zouden kunnen behouden dan had er op z'n minst al een live euthanasie plaatsgevonden in DGK.
En niet te vergeten die "Buddy" actie waar een doodzieke vrouw op afkwam die beloofde aan kanker te sterven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben het wel geprobeerd met die charlatan arts, met die buik van Nadia toen
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef Py het volgende:
[..]
Doet me denken aan een gruwelijk filmpje wat ik ken van een meisje van een jaar of 10 wat na een overstroming klem zit met haar been onder water. Het water stijgt langzaam en het meisje zal verdinken als er niets gebeurd.
Tientallen journalisten eromheen schieten de meest dramatische beelden van een verdrinkend meisje. Het duurde uren. Het meisje vroeg, terwijl het water aan haar lippen stond, of de journalisten het niet te koud hadden.![]()
In hoeverre is de febo ('de verslaglegger') verantwoordelijk voor de manier waarop de andere bewoners zich naar Miky gedragen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef Leandra het volgende:
die beloofde aan kanker te sterven.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas op, straks krijg je nog bewondering voor Brian, die toch maar mooi het beste met Mike voorheeft.
Interessante gedachte.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.
Bij Anita? Daar knap je van op!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dan laat ik me onder behandeling stellen
Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het met je verhaal eens kunnen zijn als de Febo idd de verslaglegger is, maar volgens mij zijn wij de verslaglegger en is de Febo in deze God die het water nog hoger laat stijgen.
Brood en spelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Py het volgende:
[..]
Dan is de febo verantwoordelijk voor de manier hoe Huub en Brian zich naar Miky gedragen? Dat is iedereen nog altijd zelf.
Wij zijn slechts het publiek wat staat te joelen op de banken.
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.quote:
In ieder geval het meest bij zichzelf gebleven denk ik. En z'n grootste pluspunt vind ik dat er niet veel agressiviteit in zit.....De slimste en meest calculerende speler?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.
Ik denk dat we van Jaap weinig hebben kunnen zien.Toen ik Jaap in het echt zag schrok ik gewoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het normaalst is gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |