abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57242284
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.
Een mens met zo'n achtergrond zet je niet in dit spel.
Want Mike mag dan wel 80x zeggen dat hij van de straat komt en alles wel kent, feit is gewoon dat hij mede door zijn "bagage" zo enorm te kwetsen en te manipuleren is.
Je ziet dat hij in verwarring is door z'n adoratie voor Brian en de berichten die hij buiten hoort.
Wát we ook van deze gast vinden, het is een getormetreerd mens, en daar wordt erg luchtig mee omgesprongen.
En na 22 mei?
Wat gebeurt er met deze man?
Is er enige vorm van nazorg cq opvang?
vage vermoeden dat het met nazorg wel ok zit
gezien het feit dat tas ook weer in genade is aangenomen
maar hoelang dit gaat duren ?
dat weet alleen sjonnie
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:38:01 #127
188345 Py
op zich
pi_57242299
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Jij ook?
Iedereen.
We gaan hem opwachten
pi_57242310
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:38 schreef Py het volgende:

[..]

Iedereen.
We gaan hem opwachten
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57242353
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dan een heleboel shit over zich heen gaan krijgen, als ze hem tenminste zonder meer op straat gooien, enige nazorg en begelijding zou wel op zijn plaats zijn, ze hebben hem tenslotte ook gebruikt om TV mee te maken.
Neemt niet weg dat hij een vreemd figuur is en zeker weten echt hulp nodig heeft, hij weet niet anders meer dan overleven, zelfs in het hok sluit hij zich aan bij degene met de grootste bek en de meeste voordeeltjes, de gevaarlijkste persoon zeg maar.

Hey, met Icoon, nu ben je een stuk herkenbaarder!
Toch vraag ik me af of zo'n man als mike, op zijn leeftijd en al zo lang zo levend, nog een normaal leven zal kunnen opbouwen....
Het is niet een persoon die voor de volle 100% zich inzet om zijn leven op de rails te krijgen, nu gaat het nog enigzins omdat hij toch wat gestuurd wordt door de kooi, maar ik vermoed dat als hij straks weer het heft in eigen hand moet nemen, nog geen 3 dagen zijn werk zal volhouden en weer snel bij de plaatselijke supermarkt staan te bedelen....

Het zit niet in hem,hij heeft niet de spirit en het karakter om door te zetten.
pi_57242366
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:38 schreef Py het volgende:

[..]

Iedereen.
We gaan hem opwachten
3 uur op het schoolplein ?

ik ben er

met 20 heilsoldaten

en die kunen schoppen, dat wil je niet weten
  Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 13:41:10 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57242368
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef Py het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.

Maar ja. Wel mooie tv voor de fans. Die zwerver heeft de hoogmoed gehad iets tegen Huub te zeggen. Nu wil iedereen zijn bloed zien.
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.
Verder, Miky was juist ijzersterk met z'n uitspraken, meer is er de afgelopen weken/maanden toch niet gebeurd.
Alsof Huub zo'n lieverdje is, het gaat wel om een enorm bedrag.
Ik ben na een jaar nog steeds niet echt pro-iemand in de kooi, wel heb ik zoiets als ach, laat "die" maar winnen, het was een experiment waarbij ik toch diverse malen behoorlijk m'n wenkbrauwen over heb opgetrokken.
Hele enge groepsprocessen, de persoon Amanda, etc etc, nu weer een Mikey, eigenlijk waren de beelden van gisteravond ( de caps van een peinzende Mike) in en intriest.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:42:47 #132
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57242398
Ik hoor smakkende mensen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 13:43:27 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57242417
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor mij is Mike zichtbaar beter af in DGK dan erbuiten, getuige z'n lichamelijk staat en het feit dat hij toch nu een soort van ritme en werk heeft.

Hoe het straks gaat, niemand weet het, maar ik denk niet dat hij zomaar de straat op gekieperd wordt. Er zal vast nazorg zijn. Daar ga ik wel van uit...

Het is in ieder geval een kans voor hem die hij tot nu toe redelijk aan het verzilveren is....vind ik
We gaan er van uit ja

Nou ja, we merken het wel, zal wel verder in het (show)nieuws komen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_57242434
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:42 schreef mazaru het volgende:
Ik hoor smakkende mensen

dat dacht ik al,
maargoed dat mijn geluid nog niet aan staat dus
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:44:15 #135
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57242441
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Toch vraag ik me af of zo'n man als mike, op zijn leeftijd en al zo lang zo levend, nog een normaal leven zal kunnen opbouwen....
Het is niet een persoon die voor de volle 100% zich inzet om zijn leven op de rails te krijgen, nu gaat het nog enigzins omdat hij toch wat gestuurd wordt door de kooi, maar ik vermoed dat als hij straks weer het heft in eigen hand moet nemen, nog geen 3 dagen zijn werk zal volhouden en weer snel bij de plaatselijke supermarkt staan te bedelen....

Dat denk ik ook, dus zou het voor hem het beste zijn als hij in een soort woongroep wordt geplaatst waar hij begelijd wordt richting een geregeld bestaan, ik denk niet dat het kansloos is maar hij moet er wel zelf van doordrongen raken dat het toch echt het beste is, lukt dat niet dan staat hij idd binnen de kortste keren weer bij de supermarkt.
be nice or go away
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:44:26 #136
188345 Py
op zich
pi_57242444
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Verder, Miky was juist ijzersterk met z'n uitspraken, meer is er de afgelopen weken/maanden toch niet gebeurd.
Ik ben na een jaar nog steeds niet echt pro-iemand in de kooi, wel heb ik zoiets als ach, laat "die" maar winnen, het was een experiment waarbij ik toch diverse malen behoorlijk m'n wenkbrauwen over heb opgetrokken.
Hele enge groepsprocessen, de persoon Amanda, etc etc, nu weer een Mikey, eigenlijk waren de beelden van gisteravond ( de caps van een peinzende Mike) in en intriest.
Wat betekent getormenteerd eigenlijk?
pi_57242459
quote:

[..]

Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....
Ik weet het niet....de tijd zal het leren.....
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:45:25 #138
168951 STAP01
body and brain
pi_57242468
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Dank je wel

Icoontje wil niet lukken,hij is telkens te groot, weet iemand de juiste formaten die ik moet instellen met avatarsizer?
A lvast bedankt
Mijn dank is groot! Waarom? Nou, ik heb altijd zitten klooien met die avatars. Via Paintshop kleiner maken enzo! Nu ik net gelezen heb in een van jouw posts dat er zoiets als avatarsizer bestaat ben ik weer een stuk wijzer geworden in de wereld van de PC!
Why don't you just use that thing inside your head....
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:45:36 #139
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57242471
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Py het volgende:

[..]

Gekweld
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:46:51 #140
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57242500
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, die caps waren echt sneu, bovendien heeft Brian nu uitgesproken dat hij min of meer zijn handen van Mike af trekt, met als kul argument zijn drankgebruik, als er iemand gebaat zou zijn bij een alcohol verbod/restrictie is het Mike wel, die man heeft zijn drugsverslaving ingeruild voor een alcohol verslaving, ik vraag me echt af hoeveel zijn lichaam nog kan hebben om nog maar te zwijgen over zijn geest.
be nice or go away
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 13:47:31 #141
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_57242516
quote:

Daar ben ik helaas ook bang voor....... Misschien dat een vrouw/vriendin
iets voor Mikey zou zijn. Nu leeft 'ie (volgens eigen zeggen) alleen voor die hond...
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 13:47:46 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_57242522
Huub kijkt in de camera en zegt: Hééé Japie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57242524
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, dus zou het voor hem het beste zijn als hij in een soort woongroep wordt geplaatst waar hij begelijd wordt richting een geregeld bestaan, ik denk niet dat het kansloos is maar hij moet er wel zelf van doordrongen raken dat het toch echt het beste is, lukt dat niet dan staat hij idd binnen de kortste keren weer bij de supermarkt.
Het is gewoon een eeuwige student.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:48:11 #144
188345 Py
op zich
pi_57242533
De febo heeft bemiddeld dat Miky een baantje heeft.
Huub en Brian zijn alleen met zichzelf (en elkaar) bezig en zien in Miky een mooi leidend voorwerp om zichzelf te profileren.
Miky probeert schuchter stapjes te zetten maar valt nog af en toe terug.

Ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.
  Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 13:49:04 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57242549
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Py het volgende:

[..]

Mooi woord hè

Wat Mazaru zei, gekweld, Duitsers hebben daar mooiere woorden voor

pi_57242555
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....
Ben ik met je eens, maar toch denk ik dat dit hem voornamelijk lukt,door de druk van de Febo,hij moet wel...
Zolang hij druk heeft, zal het hem lukken,maar valt straks de nazorg weg, dan denk ik dat hij weer gauw in zijn oude patroon zal vervallen,dit baseer ik puur op wat ik hem tot nu toe heb zien doen om vooruit te komen,weinig dus....
pi_57242563
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Nu leeft 'ie (volgens eigen zeggen) alleen voor BRIAN...
pi_57242574
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

na 8 uur slaap zelfs
maar btw

weet iemand
of mike daawerkelijk werkt
of hij niet gewoon opstaat en bij de febo lekker doormeurd

oftwel is hij al live aan het werk gesignaleerd door iemand
pi_57242589
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Mijn dank is groot! Waarom? Nou, ik heb altijd zitten klooien met die avatars. Via Paintshop kleiner maken enzo! Nu ik net gelezen heb in een van jouw posts dat er zoiets als avatarsizer bestaat ben ik weer een stuk wijzer geworden in de wereld van de PC!
Hhahah,graag gedaan
Het is mij inmiddels ook gelukt
pi_57242595
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

en het is nog waar ook hij legt dagelijks verantwoording bij die idioot af
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: