vage vermoeden dat het met nazorg wel ok zitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.
Een mens met zo'n achtergrond zet je niet in dit spel.
Want Mike mag dan wel 80x zeggen dat hij van de straat komt en alles wel kent, feit is gewoon dat hij mede door zijn "bagage" zo enorm te kwetsen en te manipuleren is.
Je ziet dat hij in verwarring is door z'n adoratie voor Brian en de berichten die hij buiten hoort.
Wát we ook van deze gast vinden, het is een getormetreerd mens, en daar wordt erg luchtig mee omgesprongen.
En na 22 mei?
Wat gebeurt er met deze man?
Is er enige vorm van nazorg cq opvang?
Toch vraag ik me af of zo'n man als mike, op zijn leeftijd en al zo lang zo levend, nog een normaal leven zal kunnen opbouwen....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel shit over zich heen gaan krijgen, als ze hem tenminste zonder meer op straat gooien, enige nazorg en begelijding zou wel op zijn plaats zijn, ze hebben hem tenslotte ook gebruikt om TV mee te maken.
Neemt niet weg dat hij een vreemd figuur is en zeker weten echt hulp nodig heeft, hij weet niet anders meer dan overleven, zelfs in het hok sluit hij zich aan bij degene met de grootste bek en de meeste voordeeltjes, de gevaarlijkste persoon zeg maar.
Hey, met Icoon, nu ben je een stuk herkenbaarder!![]()
3 uur op het schoolplein ?quote:
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.![]()
Maar ja. Wel mooie tv voor de fans. Die zwerver heeft de hoogmoed gehad iets tegen Huub te zeggen. Nu wil iedereen zijn bloed zien.![]()
We gaan er van uit jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor mij is Mike zichtbaar beter af in DGK dan erbuiten, getuige z'n lichamelijk staat en het feit dat hij toch nu een soort van ritme en werk heeft.
Hoe het straks gaat, niemand weet het, maar ik denk niet dat hij zomaar de straat op gekieperd wordt. Er zal vast nazorg zijn. Daar ga ik wel van uit...
Het is in ieder geval een kans voor hem die hij tot nu toe redelijk aan het verzilveren is....vind ik
quote:
Dat denk ik ook, dus zou het voor hem het beste zijn als hij in een soort woongroep wordt geplaatst waar hij begelijd wordt richting een geregeld bestaan, ik denk niet dat het kansloos is maar hij moet er wel zelf van doordrongen raken dat het toch echt het beste is, lukt dat niet dan staat hij idd binnen de kortste keren weer bij de supermarkt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of zo'n man als mike, op zijn leeftijd en al zo lang zo levend, nog een normaal leven zal kunnen opbouwen....
Het is niet een persoon die voor de volle 100% zich inzet om zijn leven op de rails te krijgen, nu gaat het nog enigzins omdat hij toch wat gestuurd wordt door de kooi, maar ik vermoed dat als hij straks weer het heft in eigen hand moet nemen, nog geen 3 dagen zijn werk zal volhouden en weer snel bij de plaatselijke supermarkt staan te bedelen....
Het zit niet in hem,hij heeft niet de spirit en het karakter om door te zetten.
Wat betekent getormenteerd eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.
Verder, Miky was juist ijzersterk met z'n uitspraken, meer is er de afgelopen weken/maanden toch niet gebeurd.
Alsof Huub zo'n lieverdje is, het gaat wel om een enorm bedrag.
Ik ben na een jaar nog steeds niet echt pro-iemand in de kooi, wel heb ik zoiets als ach, laat "die" maar winnen, het was een experiment waarbij ik toch diverse malen behoorlijk m'n wenkbrauwen over heb opgetrokken.
Hele enge groepsprocessen, de persoon Amanda, etc etc, nu weer een Mikey, eigenlijk waren de beelden van gisteravond ( de caps van een peinzende Mike) in en intriest.
Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Mijn dank is groot! Waarom? Nou, ik heb altijd zitten klooien met die avatars. Via Paintshop kleiner maken enzo! Nu ik net gelezen heb in een van jouw posts dat er zoiets als avatarsizer bestaat ben ik weer een stuk wijzer geworden in de wereld van de PC!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Icoontje wil niet lukken,hij is telkens te groot, weet iemand de juiste formaten die ik moet instellen met avatarsizer?
Alvast bedankt
Dat ben ik met je eens, die caps waren echt sneu, bovendien heeft Brian nu uitgesproken dat hij min of meer zijn handen van Mike af trekt, met als kul argument zijn drankgebruik, als er iemand gebaat zou zijn bij een alcohol verbod/restrictie is het Mike wel, die man heeft zijn drugsverslaving ingeruild voor een alcohol verslaving, ik vraag me echt af hoeveel zijn lichaam nog kan hebben om nog maar te zwijgen over zijn geest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, zo ga je niet met getormenteerde mensen om.
Verder, Miky was juist ijzersterk met z'n uitspraken, meer is er de afgelopen weken/maanden toch niet gebeurd.
Alsof Huub zo'n lieverdje is, het gaat wel om een enorm bedrag.
Ik ben na een jaar nog steeds niet echt pro-iemand in de kooi, wel heb ik zoiets als ach, laat "die" maar winnen, het was een experiment waarbij ik toch diverse malen behoorlijk m'n wenkbrauwen over heb opgetrokken.
Hele enge groepsprocessen, de persoon Amanda, etc etc, nu weer een Mikey, eigenlijk waren de beelden van gisteravond ( de caps van een peinzende Mike) in en intriest.
Daar ben ik helaas ook bang voor....... Misschien dat een vrouw/vriendinquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef Danchelle het volgende:
Het is gewoon een eeuwige student.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dus zou het voor hem het beste zijn als hij in een soort woongroep wordt geplaatst waar hij begelijd wordt richting een geregeld bestaan, ik denk niet dat het kansloos is maar hij moet er wel zelf van doordrongen raken dat het toch echt het beste is, lukt dat niet dan staat hij idd binnen de kortste keren weer bij de supermarkt.
Mooi woord hèquote:
Ben ik met je eens, maar toch denk ik dat dit hem voornamelijk lukt,door de druk van de Febo,hij moet wel...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....
Ik weet het niet....de tijd zal het leren.....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nu leeft 'ie (volgens eigen zeggen) alleen voor BRIAN...
na 8 uur slaap zelfsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken er anders tientallen die na maar drie-vier uur slapen echt niet naar hun werk gaan en zich ziek melden.....
Ik weet het niet....de tijd zal het leren.....
Hhahah,graag gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot! Waarom? Nou, ik heb altijd zitten klooien met die avatars. Via Paintshop kleiner maken enzo! Nu ik net gelezen heb in een van jouw posts dat er zoiets als avatarsizer bestaat ben ik weer een stuk wijzer geworden in de wereld van de PC!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |