Goedemorgenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
OMG, na Amanda is Brian aan de beurt met terugblikken op DGK site.
Ik plaats een klein stukje, de rest kun je hier lezen.
Wat zijn je plannen?
[..]
Iemand nog een container nodig, Ruud heeft ze op voorraad. Wat een bosmongool.
kan ik je een lijstje doorsturen, zodat ik niet meer om boodschappen hoef?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:09 schreef Desii het volgende:
Gooooddmeurning Fokkies
Het zal nog wel ff saai zijn op de streams... lees net dat Japie vertrokken is; hoop dat tie vanavond gelijk gaat knallen met alle info
Of samen met Huub een mooi opzetje maakt om Mikey & Brian erin te lokken met de USB-saga
Ben nu winkelen (en ik haat winkelen)
Danchelle.... welkom, gezellig een poster derbij....
ik ga dat ook maar eens doen, en neen ik neem geen lijstjes meequote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:23 schreef blomst het volgende:
[..]
kan ik je een lijstje doorsturen, zodat ik niet meer om boodschappen hoef?
ik lig in een deuk hier! oa. dit staat er in, gossie wat vindt hij zichzelf geweldig!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Dat worden overuren voor de containerbedrijven...
En dan ook nog zeggen:" Ik hoef het niet smerig te spelen zoals Huub, maar het spel wel no mercy spelen.....![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
OMG, na Amanda is Brian aan de beurt met terugblikken op DGK site.
Ik plaats een klein stukje, de rest kun je hier lezen.
Wat zijn je plannen?
[..]
Iemand nog een container nodig, Ruud heeft ze op voorraad. Wat een bosmongool.
Oww, en dan zo'n zalvend betoog aanhoren dat hij het beste met je voor heeft en dat je vooral naar hem moet luisteren want hij is het multitalent, de alleskunner, dat er mensen zijn die er voor hebben doorgeleerd om je te helpen is niet belangrijk, dat zal Mannie je dan wel vertellen, diploma's heb je niet nodig, je hoeft alleen maar precies te doen wat St.Brian je verteld en dan komt alles goed, echt waar, kijk maar naar hun ruhlaassie, iedereen heeft het hen moeilijk gemaakt, toch zijn ze nog een setje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
dit was te verwachten...
zo zetten ze brian ook neer op tv
ik moet er niet aan denken dat wanneer je een ramp hebt mee gemaakt ineens brian voor je neus staat...
voor je het weet lig je met je gezicht tegen de douchewand als je niet mee werkt
geklets ze laten het toe anders zou het niet gebeuren .en als er een eerlijk is ......quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:54 schreef F04 het volgende:
Maar Huub probeert wel ALTIJD haantje de voorste te zijn, en iedereen zijn zin proberen op te dringen. Laat staan hoe hij met vrouwen omgaat.
Volgens mij moet het nu lukken,ik heb mijn prfiel aangepastquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:16 schreef Kaat38 het volgende:
Mogge eeeeeh middag!
Ik kwam ook even langszeilen
Danchelle, ik probeerde je te mailen maar ging um niet worden.
Mail mij even anders.
Ik moet altijd zo lachen hoe Huub slaapt!
Die heeft maar één derde dekbed nodig.....
Sorryquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:46 schreef Kaat38 het volgende:
Danchelle hij doet het nog niettttttttttt!
Zit me scheef te tiepen maar krijg hem niet verstuurd.
Nu nog een icoontje en je bent helemaal klaar!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef Danchelle het volgende:
[..]
SorryIk moest nog wat dingetjes activeren,zie ik nu,als het goed is,moet het nu echt lukken,ik heb ook de PM aangevinkt...
Hhahaha,dat ga ik nu even uitvogelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu nog een icoontje en je bent helemaal klaar!![]()
(verstuurdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:53 schreef Danchelle het volgende:
Huub en Claire zijn inmiddels wakker.....
Ik wacht met spanning af!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:56 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Hhahaha,dat ga ik nu even uitvogelen
Hé hallo, welkom!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...
Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
Dank je welquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé hallo, welkom!
Tik rustig met ons mee
de waarheid en niets dan de waarheidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Py het volgende:
Iemand die van kinds af aan murf geslagen is, van tehuis naar tehuis is gesleept. Die niet durft te hopen dat hij nu wel een kans heeft omdat elk sprankje hoop in het verleden alleen maar tot teleurstellingen heeft geleid. Die met terugvallen en opkrabbelen zichzelf in leven houdt.![]()
Die moet natuurlijk wel zijn grote bek houden tegen serieuze spelers van het spel. Vuile verrekkeling! Onze straten zijn te goed voor zulk volk.![]()
Beetje uit de hoek proberen te krabbelen door assertief te gaan lopen doen tegen die aardige tukker![]()
Opsluiten in de chill met zijn hond totdat de één de ander begint op te eten. Ik wil hem zien leiden
Huub en Claire hebben liggen wiebelen en liggen te doezelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:08 schreef kahaarin het volgende:
Waren Huub en Claire niet wakker? Is er meer beweging verder?
60 bij 60 pixels, maximaal 10 Kb.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Danchelle het volgende:
Icoontje wil niet lukken,hij is telkens te groot, weet iemand de juiste formaten die ik moet instellen met avatarsizer?
Alvast bedankt
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef Py het volgende:
Iemand die van kinds af aan murf geslagen is, van tehuis naar tehuis is gesleept. Die niet durft te hopen dat hij nu wel een kans heeft omdat elk sprankje hoop in het verleden alleen maar tot teleurstellingen heeft geleid. Die met terugvallen en opkrabbelen zichzelf in leven houdt.![]()
Die moet natuurlijk wel zijn grote bek houden tegen serieuze spelers van het spel. Vuile verrekkeling! Onze straten zijn te goed voor zulk volk.![]()
Beetje uit de hoek proberen te krabbelen door assertief te gaan lopen doen tegen die aardige tukker![]()
Opsluiten in de chill met zijn hond totdat de één de ander begint op te eten. Ik wil hem zien leiden
Ik denk dat Py het anders bedoeldquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de waarheid en niets dan de waarheid
mooi
Zal hij tot dan mogen blijven?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.
Een mens met zo'n achtergrond zet je niet in dit spel.
Want Mike mag dan wel 80x zeggen dat hij van de straat komt en alles wel kent, feit is gewoon dat hij mede door zijn "bagage" zo enorm te kwetsen en te manipuleren is.
Je ziet dat hij in verwarring is door z'n adoratie voor Brian en de berichten die hij buiten hoort.
Wát we ook van deze gast vinden, het is een getormetreerd mens, en daar wordt erg luchtig mee omgesprongen.
En na 22 mei?
Wat gebeurt er met deze man?
Is er enige vorm van nazorg cq opvang?
Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, we zijn het er over eens dat dit enorm kansloos en ondoordacht is van Mol en cs.
Want Mike mag dan wel 80x zeggen dat hij van de straat komt en alles wel kent, feit is gewoon dat hij mede door zijn "bagage" zo enorm te kwetsen en te manipuleren is.
Je ziet dat hij in verwarring is door z'n adoratie voor Brian en de berichten die hij buiten hoort.
Wát we ook van deze gast vinden, het is een getormetreerd mens, en daar wordt erg luchtig mee omgesprongen.
En na 22 mei?
ik begrijp precies wat Py bedoeldquote:
Jij ook?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze van te voren bij de febo Huub en Brian iets te hoog ingeschat in hun gedrag richting Miky.![]()
Maar ja. Wel mooie tv voor de fans. Die zwerver heeft de hoogmoed gehad iets tegen Huub te zeggen. Nu wil iedereen zijn bloed zien.![]()
Ik denk dat ze dan een heleboel shit over zich heen gaan krijgen, als ze hem tenminste zonder meer op straat gooien, enige nazorg en begelijding zou wel op zijn plaats zijn, ze hebben hem tenslotte ook gebruikt om TV mee te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:30 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Zal hij tot dan mogen blijven?
Ik ben er bang voor,ik heb het idee dat ze hem binnen niet al te lange tijd gaan lozen....
En daar zit 'm de kneep, dit had nooit mogen gebeuren en dat alles om die rat met de eer te laten strijken cq als mensenredder neer te zetten, my ass.. Ik vind het om te kotsen dat ze mensen zo misbruiken maar dat zijn we inmiddels gewend van JdM. Dat bijna niemand hier M serieus neemt vind ik niet zo vreemd, wat zijn achtergrond ook is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef yvonne het volgende:
En na 22 mei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |