abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:25:55 #51
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57239797
Die Mike zit ook in een aflevering van 101.tv over vooroordelen van zwervers
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:27:41 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_57239829
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Linkje?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:28:42 #53
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57239845
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Linkje?
Kan het niet vinden, was net op tv
Room 23
pi_57239846
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
En welkom Danchelle!
De keren dat ik nog meelees op VOL, sta ik versteld van de agressieve ondertoon van een aantal users.
VOL is redelijk geVALlen, heb ik het idee.
Ben het helemaal met je eens....

Ik zal eerlijk zijn,weet verder niet of het hier bekend is, maar ik ben dus 1 van de 10 gebanden, van het voorval in Januari.
Geheel onterecht, en heb van alles geprobeerd om mijn naam te zuiveren,maar het is helaas tegen dovemansoren...
Verder wil ik er niet veel over kwijt, ik ben niet de persoon om een ander forum zwart te maken, ondanks dat ik en een aantal anderen flink door het slijk zijn gehaald, onterecht....

Ben al wel meteen flink offtopic, maar goed, er wordt toch geslapen en gekonijnd tot plusminus 3 uur.....
Hoop dus dat het me vergeven wordt
pi_57239870
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht enigszins aangeschoten gelezen over de triomftocht door de tuin van Amanda en Brian. En toen werd ik misselijk. Wat een idioten. Brian en Amanda die in kinderen hun ideale publiek hebben gevonden, heeft iets engs. Op welke manier je het ook bekijkt.

heel eng ja!
ik ben voor het eerst in tijden weer eens netjes om 1 uur naar bed gegaan,
ondanks dat er geen avondklok was

gatverdamme, wat een engerds zeg...
amanda mag niet haar punani laten zien in een paaldansact, maar wel haar beha en slipje naar kinderen gooien...
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57239877
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Mike de één of andere tv zwerver is, die ondertussen goed betaald wordt, er blijken steeds meer programma's te zijn waar ie in op duikt....
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:31:12 #57
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57239894
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Op de persoon spelen is juist waar ik een ontzettende hekel aan heb,is ook 1 van de redenen waarom ik geband ben, scherpe antwoorden over en weer heb ik geen moeite mee....
Over de streams praten is mijn bedoeling
Mooi zo, dan voorzie ik voor jou geen ban in de nabije toekomst.

(MissSomebody)

Wat vind je trouwens van hem?
Hij wordt steeds meer een karikatuur, op het matje geroepen vanwege zijn hetse tegen Huub, elke avond zo lam zijn dat hij halfdronken op zijn werk verschijnt en de uitspraak: "Die baan kan me gestolen worden als Brian maar wint.
Vooral dat geneuzel over Huub nog 2 ton boete aansmeren en over Eric zeggen dat hij achter het station zijn geld verdiend, laat die gek eerst eens naar zichzelf kijken en ophouden het spel te spelen want daar heeft hij duidelijk geen kaas van gegeten.
be nice or go away
pi_57239912
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:28 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens....

Ik zal eerlijk zijn,weet verder niet of het hier bekend is, maar ik ben dus 1 van de 10 gebanden, van het voorval in Januari.
Geheel onterecht, en heb van alles geprobeerd om mijn naam te zuiveren,maar het is helaas tegen dovemansoren...
Verder wil ik er niet veel over kwijt, ik ben niet de persoon om een ander forum zwart te maken, ondanks dat ik en een aantal anderen flink door het slijk zijn gehaald, onterecht....

Ben al wel meteen flink offtopic, maar goed, er wordt toch geslapen en gekonijnd tot plusminus 3 uur.....
Hoop dus dat het me vergeven wordt

ja hoor. ze zullen inderdaad wel weer tot een uur of drie liggen, dus zoveel is er niet te melden nu over de streams...

lekker hier mee schrijven dus
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:32:53 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_57239924
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef Danchelle het volgende:

Tis jammer dat het kinderen waren, die kijken op naar dat stel gekken.....
Op deze manier is hun toer langs de disotheken helaas positief afgesloten en zijn ze met hun vissengeheugens de negativiteit van vorige optredens alweer vergeten.....
Ach, ze kunnen niet verder terugdenken dan een paar uur . Alles maar dan ook alles wordt voorgekauwd door de FEBO en dan nog hebben ze hulp nodig van de plasma, pathetic.

OT: Was je nick op VOL Danique?
― Mark Twain
pi_57239997
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Mooi zo, dan voorzie ik voor jou geen ban in de nabije toekomst.

[ afbeelding ]
(MissSomebody)

Wat vind je trouwens van hem?
Hij wordt steeds meer een karikatuur, op het matje geroepen vanwege zijn hetse tegen Huub, elke avond zo lam zijn dat hij halfdronken op zijn werk verschijnt en de uitspraak: "Die baan kan me gestolen worden als Brian maar wint.
Vooral dat geneuzel over Huub nog 2 ton boete aansmeren en over Eric zeggen dat hij achter het station zijn geld verdiend, laat die gek eerst eens naar zichzelf kijken en ophouden het spel te spelen want daar heeft hij duidelijk geen kaas van gegeten.
Kansloos...

Iemand die zoveel kansen krijgt aangeboden, en nog te lui is om ook maar serieus over zijn toekomst na te denken, verdient niet beter dan straks weer keihard in zijn kartonnen doos te worden teruggeschopt.
En bezopen op zijn werk aankomen, die baas heeft hem alleen aangehouden ivm het programma, die krijgt straks echt wel een schop in zijn rug, geen enkele baas zit toch op zo iets te wachten..

En dan zijn obsessie voor Huub,gevoed door Brian....
Ziekelijk en ik zie hem liever gisteren dan vandaag vertrekken,hij haalt het hele programma nog meer naar beneden,als dat nog mogelijk is....
pi_57240045
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach, ze kunnen niet verder terugdenken dan een paar uur . Alles maar dan ook alles wordt voorgekauwd door de FEBO en dan nog hebben ze hulp nodig van de plasma, pathetic.

OT: Was je nick op VOL Danique?
Nee, mijn nick op vol was niet Danique.....
Ik wacht nog even voor ik mijn volnick vermeld, ik heb er echt een klap van gehad dat er zo met mensen wordt omgegaan daar, ook al is het via internet, ik ben gewoon flink door de drek gehaald,zonder dat ik ergens iets van afwist.Vele topics vol mocht er van alles over ons geschreven worden, overal voor worden uitgemaakt,het was pure smaad,zonder dat wij ons ooit hebben kunnen verdedigen...

Begin liever met een schone lei, als ik me wat meer thuis voel hier, zal ik er nog eens op terug komen..
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:44:43 #62
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57240107
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:37 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Kansloos...

Iemand die zoveel kansen krijgt aangeboden, en nog te lui is om ook maar serieus over zijn toekomst na te denken, verdient niet beter dan straks weer keihard in zijn kartonnen doos te worden teruggeschopt.
En bezopen op zijn werk aankomen, die baas heeft hem alleen aangehouden ivm het programma, die krijgt straks echt wel een schop in zijn rug, geen enkele baas zit toch op zo iets te wachten..

En dan zijn obsessie voor Huub,gevoed door Brian....
Ziekelijk en ik zie hem liever gisteren dan vandaag vertrekken,hij haalt het hele programma nog meer naar beneden,als dat nog mogelijk is....
Och, er was even sprake van dat Natasia weer zou komen als hoofd huishouding, dan heb je de poppetjes pas echt aan het dansen, dit lijkt me echter niet waar, hoop ik dan.

mike magg wat mij betreft idd gedumpt worden in een heel stringent programma voor dak en thuislozen, waar ze echt de laatste kans krijgen zich te bewijzen, dan gaat hij weg en verknalt hij die kans ook dan gewoon weer op straat schoppen, dan is hij echt reddeloos.
be nice or go away
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:47:55 #63
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57240151
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:40 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Nee, mijn nick op vol was niet Danique.....
Ik wacht nog even voor ik mijn volnick vermeld, ik heb er echt een klap van gehad dat er zo met mensen wordt omgegaan daar, ook al is het via internet, ik ben gewoon flink door de drek gehaald,zonder dat ik ergens iets van afwist.Vele topics vol mocht er van alles over ons geschreven worden, overal voor worden uitgemaakt,het was pure smaad,zonder dat wij ons ooit hebben kunnen verdedigen...

Begin liever met een schone lei, als ik me wat meer thuis voel hier, zal ik er nog eens op terug komen..
Don't worry, heb de hele uitleg gelezen en sloeg idd nergens op en al helemaal niet dat ze die statement niet wilden plaatsen.
Room 23
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:48:22 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_57240157
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:40 schreef Danchelle het volgende:

Good for you Nog een OT vraagje: Waarom ben je niet overgestapt naar het HSF, daar zitten toch de meeste gebande VOLlers?
― Mark Twain
pi_57240174
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:47 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Don't worry, heb de hele uitleg gelezen en sloeg idd nergens op en al helemaal niet dat ze die statement niet wilden plaatsen.
Thanx

OT:Alles ligt nog te meuren.....
pi_57240184
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57240208
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Good for you Nog een OT vraagje: Waarom ben je niet overgestapt naar het HSF, daar zitten toch de meeste gebande VOLlers?
Daar ben ik ook, maar op de één of andere manier heeft FOK! me ook altijd aangestaan, en dacht, ik waag de stap en meld me hier ook aan, wilde het al veel eerder doen,maar is er nooit van gekomen.
pi_57240209
Het verbaasd me niet dat Mike zoveel haat draagt op het moment. Hoe zou jij het vinden als je elke avond wakker gehouden wordt met getreiter terwijl je er de volgende dag weer vroeg uit moet? Je heel hard je best doet om een nieuw bestaan op te bouwen, maar dat door sommige niet toegelaten wordt?

Ik denk dat je van frustratie, heel veel emotie en (misschien zelfs) haat op kan bouwen. Maar goed, Huub mag dat natuurlijk, dan is het "grappig". Als Brian het gedaan had, dan hing hij hier al opgeknoopt aan de hoogste boom.

Huub
pi_57240227
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:51 schreef F04 het volgende:
Het verbaasd me niet dat Mike zoveel haat draagt op het moment. Hoe zou jij het vinden als je elke avond wakker gehouden wordt met getreiter terwijl je er de volgende dag weer vroeg uit moet? Je heel hard je best doet om een nieuw bestaan op te bouwen, maar dat door sommige niet toegelaten wordt?

Ik denk dat je van frustratie, heel veel emotie en (misschien zelfs) haat op kan bouwen. Maar goed, Huub mag dat natuurlijk, dan is het "grappig". Als Brian het gedaan had, dan hing hij hier al opgeknoopt aan de hoogste boom.
Gelul, Mike was al veel eerder haatdragend naar Huub toe, misschien wel vanaf dag 1 .
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57240250
quote:

Ik ben van mening dat Mike dat toch echt over zichzelf heeft afgeroepen, door Huub duidelijk te maken dat hij zich met het spel ging bemoeien en er alles aan zou doen om Huub boete's aan te smeren....

Mike had zich gewoon bij zichzelf moeten houden,werken aan zijn toekomst, dan had hij alle medewerking gekregen.
Nu is Mike drukker met het spel,dan met zijn toekomst, en ja, dan kan hij verwachten dat hij erin betrokken wordt...
pi_57240264
Maar Huub probeert wel ALTIJD haantje de voorste te zijn, en iedereen zijn zin proberen op te dringen. Laat staan hoe hij met vrouwen omgaat.
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:55:04 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_57240270
OMG, na Amanda is Brian aan de beurt met terugblikken op DGK site.

Ik plaats een klein stukje, de rest kun je hier lezen.

Wat zijn je plannen?
quote:
“Ik wil ervoor zorgen dat alle mensen die kijken nog kunnen genieten. Dat ze kunnen zien hoe het spel gespeeld kan worden. Ik ben de vertaling van de echte Miljonair. Ik hoef niet op een smerige manier iemand naar beneden te halen om het spel te spelen. En wat altijd al mijn droom is, als ik rijk zou zijn, is veel reizen en me fysiek inzetten voor educatie, armoede en rampen. Ik wil projecten opzetten voor mensen die het nodig hebben. Humanitaire hulp verlenen, dat is mijn droom. Maar het belangrijkste nu, is zorgen voor een lach op het gezicht van mensen en het spel spelen met no mercy en zo mijn tegenstanders uitspelen.”
Iemand nog een container nodig, Ruud heeft ze op voorraad. Wat een bosmongool.
― Mark Twain
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:55:21 #73
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_57240280
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waar staat HSF voor?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:56:03 #74
111260 Charmian
a little joy
pi_57240288
quote:
En die manier is om in een prgramma te stappen waar 24 uur per dag camera's draaien en je in een spel stapt waarbij de bedoeling is dat men elkaar wegpest (ook al wordt dat pesten ontkend )
Ja, das echt een handige manier om dat an te pakken.
Hij kan gewoon opstappen uit de villa als hij dat wil. En Brian doet echt heul veul om die gast vooruit te helpen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_57240342
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
OMG, na Amanda is Brian aan de beurt met terugblikken op DGK site.

Ik plaats een klein stukje, de rest kun je hier lezen.

Wat zijn je plannen?
[..]

Iemand nog een container nodig, Ruud heeft ze op voorraad. Wat een bosmongool.
Doe mij maar een hele grote....
Met zijn hulp aan de armen...
Mocht hij winnen,please laat het niet zo wezen,dan zal Brian in een grote Audi met zijn matties langs de armen rijden en zeggen, kijk,jullie moeten ook aan DGK mee gaan doen, dan kun je aan jezelf werken en ook straks misschien wel in een Audi rijden...

En dan wat getoeter en in zijn 'tunnelvisie'heeft hij dan alle armen geholpen, hij heeft tenslotte gezegd wat ze moeten doen om iets te bereiken.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')