abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 10:40:46 #26
137949 Disana
pi_57239131
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij een leuke dag heeft. A en B liggen weer te konijnen, streams off.

Goedemorgen.
Good morning, het zonnetje schijnt

Ik hoop het ook voor hem. En dat hij niet te spaarzaam moge zijn met verhalen als hij terug is.
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 10:49:43 #27
135305 beequeen
Lost.
pi_57239242
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:40 schreef Disana het volgende:

Good morning, het zonnetje schijnt

Ik hoop het ook voor hem. En dat hij niet te spaarzaam moge zijn met verhalen als hij terug is.
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.

Ook zo genoten van de rattenfamilie gisteravond ??? Ik ben afgehaakt, zelfs de container van Ruud was niet voldoende. Het bijlezen vanochtend heeft me ook niet veel goed gedaan, ik ben alweer misselijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:52:04 #28
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57239277
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.

Ook zo genoten van de rattenfamilie gisteravond ??? Ik ben afgehaakt, zelfs de container van Ruud was niet voldoende. Het bijlezen vanochtend heeft me ook niet veel goed gedaan, ik ben alweer misselijk.
Goedemorgen allemaal, .

Dus ik hoef niet bij te lezen? Wanneer gaat Jaap eigenlijk weg?
be nice or go away
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 10:53:01 #29
137949 Disana
pi_57239294
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik gelukkig gemist; ik heb er alleen hier wat over gelezen. BH's naar kinderen gooien, dacht ik? RTL mag er trots op zijn, dit moreel verval.
  Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 10:54:27 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57239312
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef Disana het volgende:
Jaap is zojuist vertrokken.
Ik hoop dat ie een leuke dag heeft, dat gun ik hem wel!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 10:58:20 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_57239368
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef kahaarin het volgende:

Goedemorgen allemaal, .

Bijlezen is geen aanrader of je moet de stukken overslaan die gaan over de ratten. Ik heb nog nooit zo'n stel bosmongolen meegemaakt, totaal van het pad en vol van zichzelf.

Edit: Wat wel heel vreemd is, geen woord op VV over het kinderfeestje van de ratten. Misschien is PoekieRoekie ziek.
― Mark Twain
pi_57239471
Goedemorgen,

Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...

Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
pi_57239495
B&A hebben hun eerste ronde er alweer op zitten voor vandaag...en de dag is nog jong.
pi_57239499
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Goedemorgen allemaal, .

Jaap is om half 11 weggegaan
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:07:13 #35
145755 kahaarin
pi_57239518
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bijlezen is geen aanrader of je moet de stukken overslaan die gaan over de ratten. Ik heb nog nooit zo'n stel bosmongolen meegemaakt, totaal van het pad en vol van zichzelf.

Edit: Wat wel heel vreemd is, geen woord op VV over het kinderfeestje van de ratten. Misschien is PoekieRoekie ziek.
Of misschien was het zo genant dat men het er maar niet meer over heeft, kan ook.
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo'n zin in om terug te lezen, is Jaap al gesignaleerd?

Edit: op een blog of forum oid bedoel ik dan.
be nice or go away
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:07:42 #36
145755 kahaarin
pi_57239528
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:06 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Jaap is om half 11 weggegaan
Ik zag het, dankje!
be nice or go away
pi_57239540
Jaap is om ongeveer half 11 vertrokken voor zijn 8 uur in vrijheid...

Ben benieuwd wat ie de hele dag gaat doen....
Mijn idee is dat hij niet kan wachten om weer naar de kooi te gaan
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:10:05 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_57239562
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,

Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...

Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
Welkom op FOK! en tik gezellig mee. Er zijn maar weinig dingen die je niet mag zeggen op FOK! dus niet van dat benauwde.

[ Bericht 3% gewijzigd door beequeen op 08-03-2008 11:19:38 ]
― Mark Twain
pi_57239587
quote:
Goedemorgen,

Welkom, waar ben je gebanned, bij Nowlive toevallig?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_57239605
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:12 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Welkom, waar ben je gebanned, bij Nowlive toevallig?
Hahah nee, wat een wonder he...

Ik ben op VOL geband, al een tijdje terug......
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:14:15 #41
137949 Disana
pi_57239618
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie een leuke dag heeft, dat gun ik hem wel!
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangt
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:15:23 #42
145755 kahaarin
pi_57239631
quote:
Goedemorgen,

Goedemorgen, welkom, het schijnt vaker voor te komen dat er iemand geband wordt als hij/zij niet voor B&A is, dat is hier geen probleem.
Je kunt hier alles zeggen echter op de persoon spelen is niet de bedoeling, over de streams mag je gewoon zeggen wat je wilt.
be nice or go away
pi_57239633
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangt
Ik denk zelfs dat Jaap blij is als de 8 uur om is en hij weer terug naar die kooi kan.....
pi_57239636
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Hij zal zeker blij zijn om zijn stinkie te zien
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2008 @ 11:17:42 #45
137949 Disana
pi_57239667
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:15 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat Jaap blij is als de 8 uur om is en hij weer terug naar die kooi kan.....
Dat bedoel ik Welkom in de COS trouwens

Margo, misschien dat nog wel ja, van z'n stinkie houdt ie echt wel volgens mij
pi_57239673
quote:
Goedemorgen,

welkom!

en goeiemorgen allemaal

jaap is al weg dus
ik denk dat ie 8 uur gaat bijlezen op de fora
zou ik wel doen in ieder geval, als het programma nog maar een paar maanden duurt
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57239716
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Goedemorgen, welkom, het schijnt vaker voor te komen dat er iemand geband wordt als hij/zij niet voor B&A is, dat is hier geen probleem.
Je kunt hier alles zeggen echter op de persoon spelen is niet de bedoeling, over de streams mag je gewoon zeggen wat je wilt.
Op de persoon spelen is juist waar ik een ontzettende hekel aan heb,is ook 1 van de redenen waarom ik geband ben, scherpe antwoorden over en weer heb ik geen moeite mee....
Over de streams praten is mijn bedoeling
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:23:36 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57239765
Goedemorgen!
Vannacht enigszins aangeschoten gelezen over de triomftocht door de tuin van Amanda en Brian. En toen werd ik misselijk. Wat een idioten. Brian en Amanda die in kinderen hun ideale publiek hebben gevonden, heeft iets engs. Op welke manier je het ook bekijkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:25:26 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57239790
En welkom Danchelle!
De keren dat ik nog meelees op VOL, sta ik versteld van de agressieve ondertoon van een aantal users.
VOL is redelijk geVALlen, heb ik het idee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57239793
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht enigszins aangeschoten gelezen over de triomftocht door de tuin van Amanda en Brian. En toen werd ik misselijk. Wat een idioten. Brian en Amanda die in kinderen hun ideale publiek hebben gevonden, heeft iets engs. Op welke manier je het ook bekijkt.
Tis jammer dat het kinderen waren, die kijken op naar dat stel gekken.....
Op deze manier is hun toer langs de disotheken helaas positief afgesloten en zijn ze met hun vissengeheugens de negativiteit van vorige optredens alweer vergeten.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')