Good morning, het zonnetje schijntquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een leuke dag heeft.A en B liggen weer te konijnen, streams off.
Goedemorgen.
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:40 schreef Disana het volgende:
Good morning, het zonnetje schijnt![]()
Ik hoop het ook voor hem. En dat hij niet te spaarzaam moge zijn met verhalen als hij terug is.
Goedemorgen allemaal,quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.
Ook zo genoten van de rattenfamilie gisteravond ??? Ik ben afgehaakt, zelfs de container van Ruud was niet voldoende. Het bijlezen vanochtend heeft me ook niet veel goed gedaan, ik ben alweer misselijk.
Nee, dat heb ik gelukkig gemist; ik heb er alleen hier wat over gelezen. BH's naar kinderen gooien, dacht ik? RTL mag er trots op zijn, dit moreel verval.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aan FOK! zal het niet liggen, info genoeg voor Japio. De vraag is natuurlijk of hij hier iets mee kan, ik hoop het maar.
Ook zo genoten van de rattenfamilie gisteravond ??? Ik ben afgehaakt, zelfs de container van Ruud was niet voldoende. Het bijlezen vanochtend heeft me ook niet veel goed gedaan, ik ben alweer misselijk.
Ik hoop dat ie een leuke dag heeft, dat gun ik hem wel!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef Disana het volgende:
Jaap is zojuist vertrokken.
Bijlezen is geen aanrader of je moet de stukken overslaan die gaan over de ratten. Ik heb nog nooit zo'n stel bosmongolen meegemaakt, totaal van het pad en vol van zichzelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef kahaarin het volgende:
Goedemorgen allemaal,.
Dus ik hoef niet bij te lezen? Wanneer gaat Jaap eigenlijk weg?
Jaap is om half 11 weggegaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal,.
Dus ik hoef niet bij te lezen? Wanneer gaat Jaap eigenlijk weg?
Of misschien was het zo genant dat men het er maar niet meer over heeft, kan ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijlezen is geen aanrader of je moet de stukken overslaan die gaan over de ratten. Ik heb nog nooit zo'n stel bosmongolen meegemaakt, totaal van het pad en vol van zichzelf.
Edit: Wat wel heel vreemd is, geen woord op VV over het kinderfeestje van de ratten. Misschien is PoekieRoekie ziek.![]()
Welkom op FOK! en tik gezellig mee. Er zijn maar weinig dingen die je niet mag zeggen op FOK! dus niet van dat benauwde.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...
Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
Welkom, waar ben je gebanned, bij Nowlive toevallig?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben streamer vanaf de eerste dag, geband op een ander forum(ik weet niet of ik dit mag vermelden hier,anders hoor ik het wel), en kom meetikken op FOk!...
Mijn voorkeur gaat uit naar Huub en Jaap, de grootste hekel heb ik aan Amanda en Brian.....
Hahah nee, wat een wonder he...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Welkom, waar ben je gebanned, bij Nowlive toevallig?
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een leuke dag heeft, dat gun ik hem wel!
Goedemorgen, welkom, het schijnt vaker voor te komen dat er iemand geband wordt als hij/zij niet voor B&A is, dat is hier geen probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Ik denk zelfs dat Jaap blij is als de 8 uur om is en hij weer terug naar die kooi kan.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangt
Hij zal zeker blij zijn om zijn stinkie te zienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Maar Jaap kennende, zou het me ook niet verbazen als hij de hele dag naar de computer en het schaakbord verlangt
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Jaap blij is als de 8 uur om is en hij weer terug naar die kooi kan.....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Danchelle het volgende:
Goedemorgen,
Op de persoon spelen is juist waar ik een ontzettende hekel aan heb,is ook 1 van de redenen waarom ik geband ben, scherpe antwoorden over en weer heb ik geen moeite mee....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen, welkom, het schijnt vaker voor te komen dat er iemand geband wordt als hij/zij niet voor B&A is, dat is hier geen probleem.![]()
Je kunt hier alles zeggen echter op de persoon spelen is niet de bedoeling, over de streams mag je gewoon zeggen wat je wilt.
Tis jammer dat het kinderen waren, die kijken op naar dat stel gekken.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht enigszins aangeschoten gelezen over de triomftocht door de tuin van Amanda en Brian. En toen werd ik misselijk. Wat een idioten. Brian en Amanda die in kinderen hun ideale publiek hebben gevonden, heeft iets engs. Op welke manier je het ook bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |