LOL.quote:
Ik geef het door aan Gert!quote:Op maandag 10 maart 2008 14:02 schreef dieenebart het volgende:
en anders verzin je ook gewoon geen TT. Prutser...
(uhm, mods? ik had een hele leuke TT in gedachten. Wie het goed raadt mag hem plaatsen.)
Net nog hebben ze om Selene en Lieke gevraagdquote:Op maandag 10 maart 2008 14:04 schreef mootie het volgende:
Amanda: Wij hebben geen gastspelers nodig om ons te helpen!!!!!
Ze hebben net ingesproken of Selene en Lieke mogen komenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:05 schreef trettie het volgende:
Wij hebben geen gastspelers nodig om ons te helpen?????
Waarom waren die er dan altijd!!!!!!
En waarom moest Eric dan weg dat was op verzoek van Brian en Amanda!!!!!!!
Dat was toch ook een gastspeler en die doen toch niks volgens Amanda?
Ja ik was de laatste zag ik. Schijnt een regeltje te zijn ofzo.quote:
ja en dat anderen het voor hem verdienen als hij zijn handje ophoudt en ohja zijn schulden saneren natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 14:09 schreef trettie het volgende:
Ja en dat van die drank heeft de FEBO op zijn geweten die hadden kunnen zeggen je gaat erin maar met een alcohol verbod.
Als ze dat Huub op kunnen leggen kunnen ze dat ook met Mikey!!!!!!!!!!!!!!
Zij zijn schuld aan de terrugval van Mikey.
En die pakt vandaag of morgen z'n fiets en komt niet meer terug, gaat die fiets verkopen en leeft weer lekker vrij en blij op straat.
Geen verantwoording tegenover niemand dat wil Mikey!!!
hihi, ik dacht een leren stringetje:)quote:Op maandag 10 maart 2008 14:09 schreef mootie het volgende:
Een motorveter! Cool!
dom dom dom tuurlijk niet kindjes van god zijn er altijd om te winnenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:12 schreef Lobasca het volgende:
Laat ze GVD brian eens onder de loep nemen met zijn achterlijkheden, lekker makkelijk scoren over de rug van die kutzwerver
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hihi, ik dacht een leren stringetje:)
Zeg, jij als minnares van een erkend psychiater weet toch beter?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dom dom dom tuurlijk niet kindjes van god zijn er altijd om te winnen
Die heeft hij toch ook niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:14 schreef Lobasca het volgende:
B. zijn er op- of aanmerkingen op Huub zijn gedrag naar Mikey?
Kut-nep- Antilliaan, er zijn op- en aanmerkingen op jou, maar die durf je niet aan te horen!
Ja het is ook niet om aan te horen die twee doen echt niks fout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 14:13 schreef Kaat38 het volgende:
Trettie, ik heb het geluid even uitgekwakt, kan die twee niet meer aanhoren.
Waarom hebben Amanda, Claire ook geen drankverbod en ja uiteraard zeer zeker Mikey.
Niet normaal wat die naar binnen gieten.
in gemeenschap van goederenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg, jij als minnares van een erkend psychiater weet toch beter?![]()
Neequote:Op maandag 10 maart 2008 14:18 schreef mootie het volgende:
Palma komt er echt niet doorheen bij Amanda.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |