quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze weet niet beter en heeft nooit een ander type vriendje gehad. Dat moet jij nog toch ook onderhand weten fredfik
Als hij zo bezorgd is voor haar keel had hij geen wurgsex toegepast, dit is wat me zo irriteerd aan Brian, altijd zijn woordje klaar, een excuus, een verklaring, een sorry, een vergoeilijking, een redenatie naar hemzelf toe, een beschuldiging, een mishandeling maar hey, het is nooit zijn fout. Misselijke, achterlijke hyena-rat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Brian zit zelfgenoegzaam te lachen, want hij denkt dat Amanda excuses gaat aanbieden.
A: Waarom noem je me alcoholist
B: Ik zeg het voor je keel
A: Je drinkt zelf ook 5 biertjes en je komt gisteren ook lam thuis
B: Ik zeg het voor je keel.
His masters voice...herstel...her masters voicequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef noekje het volgende:
Ze moet maar eens laten zien dat ze zonder alcohol kan.
Amanda vindt het dubbel.
Brian vraagt of ze het niet begrepen heeft.
Dat wil hij iedereen doen geloven ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:56 schreef fredfik het volgende:
en we trappen er weer in .....alles in scene gezet
de rat zit weer te glimlachen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Brian zit zelfgenoegzaam te lachen, want hij denkt dat Amanda excuses gaat aanbieden.
A: Waarom noem je me alcoholist
B: Ik zeg het voor je keel
A: Je drinkt zelf ook 5 biertjes en je komt gisteren ook lam thuis
B: Ik zeg het voor je keel.
Dan verdient Bwian een Oscarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:56 schreef fredfik het volgende:
en we trappen er weer in .....alles in scene gezet
de rat zit weer te glimlachen
Nee, dat zijn vitamines die hij meerdere keren daags nodig heeft om niet te flippen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
A: Dus ik mag jou ook drugsverslaafde noemen? Dat is dan ook geen schelden?
bewijs van het slikken van de pammetjes lijkt me.
Als het echt zou zijn wel, maar dit is zo overduidelijk voor de cameraquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Claire is volgens mij gewoon heel erg verliefd op Huub. Ze pikt gewoon echt alles wat hij doet en wat hij zegt. Je kan jezelf er wel heel erg over opwinden, maar Claire moet er echt zelf achter komen. Dit zal zeker gebeuren als DGK afgelopen is. Ten eerste wonen ze veel te ver uit elkaar. Als je Huub hoort praten, heeft hij zoveel dingen voor zichzelf in petto, daar kan hij Claire helemaal niet bij gebruiken.
Helaas zullen wij daar nooit meer wat over horen. Net zoals BB en alle ander programma's, hoor je, volgens mij, als het programma afgelopen is niets meer van.
Ach hij moet toch ergens een indruk opdoen van zijn doelgroep?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is Brian Kubatz toch een smeerlap.Wil zich na de kooi gaan inzetten voor goede doelen en voor kinderen (
) terwijl hij in dat hok nonstop bezig is een minder begaafde te onderdrukken.
en ook nog eens Amanda!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
terwijl hij in dat hok nonstop bezig is een minder begaafde te onderdrukken.
Brian heeft nog niet door dat de meeste drank per glas hetzelfde aan alcohol heeft...of hij doet alsof naar Aman.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
Een standaard bierglas en een shot bacardi in een mix of puur bevatten dezelfde hoeveelheid alcohol, Mannie heeft er 2 op, Brian 5 flesjes bier, de rat heft dus minstens 3.5 keer zoveel gedronken als zij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:03 schreef pullup het volgende:
Brian is ook al een rekenwonder 5 biertjes x 4 % is 20 % en 1 bacardi is ook 20 %
Wat zit je dwars Mokum, jij drinkt toch nooitquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:06 schreef Mokum020 het volgende:
*Mokum schenkt borrel in*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |